Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم کشتی اترک خراسان شمالی در نخستین حضور خود در رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد کشور، شکست خورد. ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۷ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، تیم کشتی اترک خراسان شمالی شامگاه پنجشنبه در نخستین حضور خود در رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد کشور، شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج هفته سوم از دور رفت مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی مشخص شدنتایج هفته سوم از دور رفت مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی مشخص شدهفته دوم لیگ برتر کشتی آزاد؛ پیروزی تیم ثبت جهانی توس و شکست دانشگاه آزاد با چاشنی جنجال

اترک خراسان شمالی در نخستین حضور خود در لیگ برتر کشتی آزاد عصر امروز در مقابل بازارگ بزرگ ایران در مجموعه ورزشی شهید علیدخت به میدان رفت که در نهایت، این رقابت با نتیجه 7 بر 3 به نفع تیم تهرانی به پایان رسید.

در این رقابت، جمال عبادی در وزن 74 کیلوگرم، سجاد غلامی در 79 و مرتضی حصاری در 86 کیلوگرم از اترک خراسان شمالی برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند و سایر کشتی‌گیران اترک نتیجه را به رقبای تهرانی خود واگذار کردند.

امیر محمدی کشتی گیر ملی پوش وزن 125 کیلوگرم از اترک خراسان شمالی نیز در رقابت با جابر صادق‌زاده مبارزه را با نتیجه 12 بر یک واگذار کرد.

اترک خراسان شمالی پنجشنبه هفته آینده در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد به مصاف تیم پله و آسانسور تهران می‌رود.

انتهای پیام/ ع

R7719/P1494/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۹۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخت نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد

به‌گزارش خبرگزاری صدا وسیما خراسان شمالی؛ با توجه به موفقیت آمیز بودن پخت و عرضه نان و آرد کامل در شهرستان بجنورد طبق مصوبات کارگروه شهرستانی به واحد‌های خبازی آزاد آرد کامل تحویل و از امروز پخت نان کامل در این واحد‌ها شروع شد.
آرد کامل آردی است که درصد سبوس گیری آن ۴ درصد بوده و سرشار از انواع ویتامین‌ها و مواد مغذی ضروری بدن میباشد.
کارگروه آرد ونان کامل استان در حال پیگیری برای عرضه نان کامل در واحد‌ها خبازی یارانه‌ای نوع یک و دو در استان خراسان شمالی بوده و به زودی در کلیه واحد‌های خبازی استان این نان عرضه می‌شود.

دیگر خبرها

  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • باخت تیلور بار روانی را از تیم ملی کشتی کم کرد
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور + فیلم
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور
  • تولیدات خراسان شمالی به ۳۸ کشور جهان صادر می‌شود
  • عرضه نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • پخت نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • تیلور را خودی‌ها زدند | تیلور در المپیک نیست، یزدانی هست؟
  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی جز پنج یگان برتر کشور اعلام شد