Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@13:07:05 GMT

تیم اترک3 بازار بزرگ ایران مال7

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۶۹۶۸۸

تیم اترک3 بازار بزرگ ایران مال7

امروز در هفته دوم دور رفت مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های کشور، در گروه الف، تیم اترک خراسان شمالی در سالن شهید علیدخت بجنورد میزبان تیم بازار بزرگ ایران مال بود.

به گزارش ایسنا، در پایان این رقابت تیم بازار بزرگ با نتیجه هفت بر سه از سد میزبان خود تیم کشتی اترک خراسان شمالی گذشت.

اعضای تیم اترک خراسان شمالی را محمد طهماسبی زاده، جمال عبادی، مهدی شیرازی، شایان حمزه، محمد یوسفی، سجاد غلامی، امیر محمدی، مرتضی حصاری، رضا مظفری و مسعود مددی تشکیل دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هفته نخست رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد، تیم اترک خراسان شمالی با قرعه استراحت مواجه شد و در هفته بعد با تیم آسانسور البرز رقابت می کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی لیگ کشتی آزاد خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۹۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسرت بزرگ چهار تیم لیگ برتر در سال 1403!

به گزارش "ورزش سه"، هفته بیست و چهارم لیگ برتر امروز با برگزاری دو مسابقه دیگر خاتمه یافت و حالا تیم‌ها آماده رقابت در 6 هفته پایانی می‌شوند.

از ابتدای سال 1403 به غیر از دیدارهای معوقه از هفته‌های قبل، سه هفته مسابقات لیگ برتر تاکنون انجام پذیرفته که 4 تیم هنوز نتوانسته‌اند بردی به دست بیاورند.

گل‌گهر سیرجان، فولاد خوزستان، تراکتور تبریز و آلومینیوم اراک 4 تیمی هستند که در 1403 در حسرت پیروزی باقی مانده‌اند و برای دستیابی به این هدف باید در 6 هفته باقیمانده لیگ برتر شرایط بهتری را رقم بزنند.

هرکدام از تیم‌ها از ابتدای سال 1403 سه بازی مقابل حریفان انجام دادند که از کسب پیروزی بازمانده‌اند و برای برد در هفته‌های پایانی تلاش خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • اعزام پسران کشتی فرنگی قم به جام بین المللی صفوی
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرا شد
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرایی شد
  • عرضه نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • پخت نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • آئین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی برگزار شد
  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی جز پنج یگان برتر کشور اعلام شد
  • زیر دو خم هفته با چند خبر و گزارش از ورزش مازندران
  • حسرت بزرگ چهار تیم لیگ برتر در سال 1403!
  • «چهره برتر خبر» سال خراسان شمالی معرفی شد