Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناجا گفت: آن ورزشکار خانمی که از رویارویی با حریف رژیم اشغالگر خودداری می‌کند، آن ورزشکاری که مدالش را تقدیم مقام معظم رهبری می‌کند و آن ورزشکاری که اخیراً لباس ورزشی خود را بالا زد و زیر آن نوشته بود برای حل مشکلات باید از رهبری اطلاعت کنیم، همان ادامه دادن راه شهید است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ سرتیپ پاسدار حسین اشتری امشب در یادواره ملی شهید عبدالرسول زرین و یک هزار و ۲۰۰ شهید ورزشکار استان اصفهان اظهار کرد: اگر بخواهیم در مورد عظمت شهید و شهادت صحبتی کنیم به نظر می‌رسد مطالب حضرت امام و مقام معظم رهبری بهترین عبارات برای شهداست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: زنده نگاه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست؛ امروز اثرات این یادواره برای مردم کل کشور اثر خواهد بود چرا که مقیاس برای شهدا یک شاخص معنوی است.

وی افزود: امروز امنیت و آرامشی که در کشور است به‌ واسطه خون شهیدان و رشادت‌های آنان به وجود آمده است؛ امروز کسانی که در سنگر علمی و در سنگر ارتقاء در کشور فعالند دهه هفتادی هستند و از شهدا و به راه شهدا تأسی کردند.

*ورزشکاران به شهادت نزدیکترند

اشتری در ادامه گفت: علت پیروزی رزمندگان در دفاع مقدس توکل به خدا و توسل به ائمه بود، هدف بزرگی داشتند و این هدف به هشت سال دفاع مقدس محدود نیست؛ امروز در زمینه‎های مختلف که پیشرفت داشته‌ایم به خاطر همان روحیه شهداست.

حسین اشتری عنوان کرد: تعداد زیادی از مدافعان حرم دهه هفتادی هستند؛ در سراسر دنیا وقتی با فرماندهان جبهه مقاومت صحبت می‌کنیم آن‌ها می‌گویند از شهدای دفاع مقدس ایران تأسی می‌کنند این در حالی است که خیلی از آن‌ها شهیدان ما را ندیده‌اند اما تاریخ دفاع مقدس را مطالعه کرده اند.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه افزود:  شهید زرین که افتخار می‌کند این تعداد  شلیک‌های موفق داشته در محل خود اگر کسی را می‌دید که مشکلی دارد قلبش می‌لرزید و هدف شهید الهی و انسانی و والا بوده است.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت هم به شهدای ما تأسی کرده است، اذعان کرد: شهدای ما از ولایت‌فقیه  اطلاعت کردند و هرکجا ما از ولایت‌فقیه اطاعت کردیم موفق شدیم.

اشتری بیان کرد: کسانی که به حوزه ورزش رجوع می‌کنند به واسطه روحیه رشادت، جوانمردی و ایثار به شهادت نزدیک‌ترند؛ شهدای ورزشکار باید برای ورزشکاران الگو باشند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه شجاعت به عمل است، اظهار کرد: آمار شهدای اصفهان نشان می‌دهد این استان در همه عرصه‌ها و اقشار در دفاع مقدس پیشتاز بوده است.

*مهدی ترابی راه شهدا را ادامه داده است

اشتری با بیان اینکه همه باید راه شهدا را ادامه دهیم، گفت: آن ورزشکار خانمی که از رویارویی با حریف رژیم اشغالگر خودداری می‌کند، آن ورزشکاری که مدال خود را تقدیم مقام معظم رهبری می‌کند و آن ورزشکاری که اخیراً لباس ورزشی خود را بالا زد و زیر آن نوشته بود برای حل مشکلات باید از رهبری اطلاعت کنیم، همان ادامه دادن راه شهید است.

وی خاطرنشان کرد: اما زمانه سخت است و ممکن است متأسفانه برخی به این‌ها ایراد بگیرند اما این‌ها در دل مردم جای می‌گیرند.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: استان اصفهان در ورزش پیشتاز است؛ خیلی از شهدای شاخص ما ورزشکار بودند مانند.

اشتری عنوان کرد: بهترین وصف در مورد شهید زرین  را شهید خرازی در مورد این شهد گفته و این شهید را  گردان تک‌نفره نامیده است؛ شهید زرین دارای یک روحیه انقلابی، دلیر و در‌ کار خود حرفه‌ای  و خط‌شکن بود.

حسین اشتری با بیان اینکه شجاعت عبدالرسول زرین مثال‌زدنی بود، گفت: موقع شهادت این شهید، شهید خرازی احساسی داشتند مانند اینکه یک فرمانده تیپ خود را از دست داده بود.

* کسانی که افتخار نکنند به نام و یاد شهید به‌نوعی خیانت به کشور کرده است

فرمانده نیروی انتظامی خطاب به کسانی که شهید را جدی نگرفته و جایگاه شهیدان را درک نکرده‌اند؛ خاطرنشان کرد: کسی که فکر می‌کند نام شهید را باید از سر کوچه برداشت، وضعیتش بسیار بد است؛ کسانی که افتخار نکنند به نام و یاد شهید به‌نوعی خیانت به کشور کرده اند؛ باید افتخارمان باشد که سردر کوچه‌هایمان به اسم شهداست.

حسین اشتری ادامه داد: در استان اصفهان همه کارکنید و تلاش کنید یاد و خاطره شهید را زنده نگاه‌دارید؛ هر کجا نام شهدا باشد و شهیدان برجسته‌تر باشند، امربه‌معروف و نهی منکر باشد آسیب‌های کمتر است.

اشتری افزود: امروز نیروی انتظامی در مسیر شهداست و باب شهدا همچنان در نیروی انتظامی باز است، سالیانه 50 نفر از همکارانمان به شهادت می‌رسند، افتخار ما دفاع از جان، مال و ناموس مردم است.

اشتری عنوان کرد: در گام دوم انقلاب ترویج گفتمان انقلاب باید داشته باشیم و راهبردهای ایستادگی فعال و راهکارهای امنیتمان را بیشتر کنیم، در هر حوزه با هر هنجارشکنی سستی و تهدید باید ایستادگی کرد و هرکجا ایستادگی کردیم پیروز شدیم و رمز پیروزی انقلاب ایستادگی و مقاومت است

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در گام دوم انقلاب اصفهان در همه عرصه‌ها باید پیشتاز باشد و اصفهان دارای مردم انقلابی، فهیم، جهادی و انقلابی است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۰۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی یگان‌های نظامی و انتظامی در خراسان شمالی

محمدرضا حسین‌نژاد بامداد امروز (۲۹ فروردین ماه) در آیین گرامیداشت روز ارتش که در تالار همایش‌های تیپ ۱۳۰ پیاده شهید دلجویان ارتش استان برگزار شد، اظهار کرد: مردم نیروهای نظامی و انتظامی را حافظ آرامش و امنیت خود در همه شرایط می‌دانند که مانند خاری در چشم دشمنان نظام اسلامی هستند. وی با اشاره به جایگاه امام راحل و مقام معظم رهبری در هدایت درست جامعه، بیان کرد: وقتی انقلاب پیروز شد، عده‌ای به‌دنبال انحلال ارتش بودند و آن را تا مجلس نیز پیش بردند؛ اما امام (ره) این موضوع را خنثی کردند و اینگونه از انحراف جامعه جلوگیری شد، سپس ۲۹ فروردین ماه را روز ارتش نامگذاری کردند. وی ادامه داد: امروز شجاعت مقام معظم رهبری سیلی بر چهره کریه دشمن نواخت و غم شهادت عزیزان‌مان را با درس به دشمن تسلی داد و دشمن را با آمادگی که در طول این سال‌های ایجاد شده است، پشیمان و دنیا را مبهوت خودش کرد. وی به عزت امروز کشور به‌عنوان دستاورد انقلاب اشاره کرد و گفت: ایرانی که نمی‌توانست کمترین نیاز خود را تامین کند، امروز عزتی یافته که بر صورت استکبار جهانی سیلی می‌زند و همزمان همه شئون انسانی را در اوج قدرت و بی‌باکی رعایت می‌کند و مراکز جمعیتی و اقتصادی را هدف قرار نمی‌دهد. حسین نژاد ادامه داد: با اقدامات ایران اسلامی، ابرقدرتی شرقی و غربی دیگر مفهومی ندارد و شکوه و عظمت امروز ما از وجود رهبری دینی و سربازان شجاع ایشان در سایه قرآن نشأت می‌گیرد. فرمانده تیپ ۱۳۰ پیاده شهید دلجویان ارتش نیز در این مراسم از انقلابی بودن و انقلابی ماندن ارتش سخن گفت و به ارتقای رزمی، ساخت تجهیزات و اقدامات دفاعی ارتش که در جهان سرآمد است به تفصیل اشاره کرد. سرهنگ نجفی اظهار کرد: نیروی انسانی، مولفه مهم ما در ارتش محسوب می‌شود که با نظمی بالا، آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه تهدید نظامی و حتی کمک به مردم در حوادث غیرمترقبه را دارند. وی گفت: ارتش، خودش را موظف به ارائه خدمات به مردم می‌داند و در شرایط خاص جزو نخستین داوطلبان کمک‌رسانی به مردم است. وی با بیان اینکه نیروهای نظامی در استان در هماهنگی و همکاری با یکدیگرند، ادامه داد: ارتش در خراسان شمالی بیش از ۷۰۰ شهید تقدیم نظام اسلامی و مردم آن کرده است و خانواده‌های آنها جزو سرمایه‌های ارتش محسوب می‌شوند./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • ترابی، اثرگذاری روی صد گل لیگ برتر!
  • قتل در شیراز / دختر ۱۱ ساله در مزون لباس فروشنده را کشت!
  • شهیدی که پارتی‌بازی نکرد
  • قتل هولناک در مزون لباس | دختر ۱۱ ساله قاتل شد | دستگیری قاتل و مادرش پس از فرار نافرجام
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • آمادگی یگان‌های نظامی و انتظامی در خراسان شمالی
  • عکس العمل فرمانده ارتشی وقتی حس کرد کسی شده است!
  • بیجار سرزمین شهدا و مجاهدت های خاموش است