Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@05:31:37 GMT

علیرضا حقیقی: به لیورپول ایران آمده‌ام!

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۷۰۳۷۰

خبر ورزشی نوشت: دیروز علیرضا حقیقی سنگربان تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل اولین تمرین خود با تیم جدیدش نساجی مازندران را انجام داد. این تمرین با حضور خبرنگاران و در ورزشگاه درفشی‌فر در حالی برگزار شد که سوژه اصلی آن علیرضا حقیقی بود. این گلر سرشناس و مشهور با انگیزه فراوانی به لیگ برتر ایران برگشته که روزهای خوب گذشته اش را تکرار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از چند سال به فوتبال ایران برگشتی!
خوشحالم به نساجی مازندران پیوستم، به تیمی آمدم که لقب لیورپول ایران را دارد.

پس می‌دانی چه هواداران پرشوری دارد؟
اصلاً دلیل اصلی حضورم در نساجی مازندران همین هواداران پرشور این باشگاه است.

البته به بازی در تیم پرطرفدار عادت داری و زمانی گلر اول پرسپولیس بودی.
بله، من در پرطرفدارترین تیم آسیا بزرگ شدم و خوشحالم امسال عضو تیم نساجی مازندران هستم. درباره فضای ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر خیلی شنیدم و برای دیدن طرفداران نساجی ثانیه‌شماری می‌کنم.

جمعه نساجی با فولاد خوزستان بازی دارد. به این بازی می‌رسی؟
آقای نکونام کاپیتان من بوده و ارادت خاصی به او دارم. نمی‌دانم شرایط به چه صورتی است و باید ببینم به این بازی می‌رسم یا نه؟

نساجی مشکل صدور کارت بازیکنانش را دارد. در این رابطه آگاهی داری؟
این مسائل مربوط به باشگاه می‌شود و می‌دانم آقای دکتر اسدی مدیرعامل نساجی به دنبال حل این مشکل است. هر زمان باشگاه و مهاجری سرمربی تیم دستور بدهند من در خدمت تیم خواهم بود.

قبلاً گفته بودی در ایران فقط برای پرسپولیس بازی می‌کنم؟
قبل از حضورم در اروپا چنین دیدگاهی داشتم، اما الان بازیکن نساجی مازندران هستم و تمام وجودم را برای این تیم می‌گذارم. تیمی مردمی که می‌دانم هزاران هزار هوادار در قائمشهر و سراسر مازندران دارد. عاشق چنین فضایی هستم.

امروز که با تیم نساجی تمرین کردی شرایط این تیم را چطور دیدی؟
خدا را شکر این تیم کادر مدیریتی و فنی قوی و کاربلدی دارد. بازیکنان خوبی هم در ترکیب تیم دیده می‌شوند به همراه چند جوان که فوتبال روی زمین و تماشاگرپسندی ارائه می‌دهند. امیدوارم بتوانیم به اتفاق هم خاطرات خوب و به یادماندنی برای هواداران نساجی رقم بزنیم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۰۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| اولین تصویر بیرانوند بدون گچ دست!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا بیرانوند که از اردوی تیم ملی با آسیب دیدگی به تمرینات سال جدید پرسپولیس بازگشت، سه بازی فروردین ماه سرخ‌ها را به دلیل مصدومیت از ناحیه دست، از دست داد. علیرضا بیرانوند بعد از این که روز گذشته گچ دستش را باز کرد، در تمرین روز دوشنبه برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی و مربیان تیم انجام داد. باید دید شرایط او برای بازی با آلومینیوم در جام حذفی چگونه دنبال خواهد شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898428

دیگر خبرها

  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • سرمربی علیرضا جهانبخش در آستانه هدایت لیورپول؛ جانشین یورگن کلوپ کیست؟
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال
  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • ستاره ازبکستانی استقلال به تمرین بازگشت
  • عکس| اولین تصویر بیرانوند بدون گچ دست!