Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-29@08:31:31 GMT

20 کشته براثر سیل و توفان در مصر

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۷۰۶۵۳

20 کشته براثر سیل و توفان در مصر

منابع خبری روز پنجشنبه گزارش دادند: بر اثر جاری شدن سیل و وقوع توفان در مناطق شمالی مصر دستکم ۲۰ نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش پایگاه خبری العربی الجدید، سیل و وقوع توفان در مناطق دلتای نیل و شمال قاهره تاکنون ۲۰ قربانی گرفته است.

به گزارش ایرنا، هشت استان مصر از روز سه شنبه درگیر سیل و توفان شدند که خسارت هایی به راه ارتباطی و شبکه های برق رسانی این مناطق وارد آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین ارتباط، اداره هواشناسی مصر به مردم مناطق درگیر سیل هشدار داده تا از حضور در مناطق پرخطر مانند بناهای قدیمی، شبکه های برق فشار قوی و کنار رودخانه ها خودداری کنند.

اداره هواشناسی مصر افزوده است: بارش ها تا روز یکشنبه آینده در مناطق شمالی این کشور ادامه خواهد داشت.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۰۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت 5 نفر در اردبیل براثر گاز مونوکسید کربن

سعید مهری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پیش از ظهر امروز پنجشنبه ۹ فروردین ماه ۱۴۰۲ طی تماس با اورژانس و به دنبال مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در یک منزل مسکونی در روستای سلطان آباد اردبیل بلافاصله آمبولانس های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این حادثه ۵ نفر به دلیل مسمومیت با مونوکسیدکربن پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل منتقل شدند.

مهری با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه تاکنون فوتی نداشته است، تصریح کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی روند افزایشی را در مسمومیت با مونوکسید کربن در بین شهروندان شاهدیم که انتظار می رود مسافران و هموطنان در استفاده از وسایل گازسوز و گرمایشی موارد ایمنی را رعایت کنند.

کد خبر 6064236

دیگر خبرها

  • سقوط یک اتوبوس به دره در آفریقا ۴۵ کشته بر جای گذاشت
  • سقوط اتوبوس به دره در آفریقای جنوبی با ۴۵ کشته
  • رئیس اداره غله شوش براثر تصادف جاده ای درگذشت
  • سقوط یک اتوبوس به دره در آفریقای جنوبی ۴۵ کشته بر جای گذاشت
  • مسمومیت ۵ نفر در اردبیل براثر گاز مونوکسید کربن
  • مسمومیت 5 نفر در اردبیل براثر گاز مونوکسید کربن
  • توفان، باران و مه جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • اذعان رژیم صهیونیستی به کشته شدن اسیر خود در غزه
  • باد و توفان سبزوار را درنوردید
  • طوفان شدید شهرستان سبزوار را درنوردید