Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیما سادات لاری معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره افزایش  وام‌های دانشجویی در صندوق رفاه وزارت بهداششت اظهار کرد: متاسفانه صندوق رفاه دانشجویان پس از بررسی و تلاش در زمینه افزایش وام های دانشجویی به این نتجه رسید که امکان افزایش وام های دانشجویی در شرایط کنونی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تخصیص هزار وام ضروری به دانشجویان برای اربعین حسینی

معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت ادامه داد: ما فقط هزار وام در قالب وام ضروری در کل کشور به میزان 700 هزار تومان به دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی تعلق پیدا کرد.

لاری اظهار کرد: هر دانشجویی که در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کرده باشد و پاسپورت او مهر خورده باشد، سهیه وام ضروری دانشجو محفوظ خواهد بود اما دانشجویانی که پاسپورت انها مهر خروج از کشور ایران و ورود به عراق نخورده باشد، از سهیمه وام ضروری استفاده کرده است.

بیشتر بخوانید: اعتیاد به دارو در دانشجویان علوم پزشکی بیشتر است

هنوز درباره وام ازدواج دانشجویی تصمیم نگرفته ایم

معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت با اشاره به وام ازدواج دنشجویی گفت: هنوز درباره وام ازدواج دانشجویی تصمیم نگرفته ایم و استراتژی ما این است که به سمت ساخت خوابگاه های دانشجویی متاهلی برویم چرا که در کل کشور در دانشگاه های علوم پزشکی تنها 880 واحد خوابگاه متاهلی داریم.

وی ادامه داد: به دنبال تسهیلات ازدواج دانشجویی و تسهیلات بانکی برای ساخت خوابگاه های دانشجویی هستیم.

بیشتر بخوانید: تخصیص بودجه از هدفمندی یارانه‌ها برای احداث خوابگاه دانشجویی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت اخبار پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۱۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم: انتظارات رهبر انقلاب از تشکل‌های دانشجویی / تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند+فیلم

وزیر علوم تحقیقات و فناوری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دانشجویان گفت: رهبر انقلاب تاکید داشتند که تشکل‌های دانشجویی به محیط داخل دانشگاه کمک کنند که اسلامی و با نشاط باشد و در برگزاری برنامه‌های مختلف و تعامل با دانشجویان همکاری کنند.

زلفی گل، وزیر علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دانشجویان گفت: رهبر انقلاب تاکید داشتند که تشکل‌های دانشجویی محیط داخل دانشگاه را کمک کنند که اسلامی و با نشاط باشد و در برگزاری برنامه‌ها و تعامل با دانشجویان و جذب دانشجویان مختلف همکاری کنند.


وی افزود: همچنین تشکل‌های اسلامی تعامل و ارتباط خود را با سایر تشکل‌های دانشجویی، انجمن‌های اسلامی، کانون های علمی و فرهنگی همچنین کمک به پر کردن اوقات فراغت دانشجویان را داشته باشند.


وزیر علوم اضافه کرد: ۸۵ ساعت از اوقات فراغت دانشجویان در داخل دانشگاه می‌گذرد و باید برای این زمان برنامه داشته باشیم و همچنین بسیج دانشجویی فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه و خوابگاه‌ها داشته باشد.


وی ادامه داد: رهبر انقلاب از بسیج دانشجویی انتظار دارد که اولین نقش خودش را در افزایش سرمایه اجتماعی نظام جمهوری اسلامی در داخل دانشگاه رقم بزند و تعامل چهره به چهره با دانشجویان داشته باشد؛ و محیط داخل دانشگاه را یک محیط زیبایی که فکر زیبای بسیج و بسیجی درآن باشد، داشته باشیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳محقق می‌شود؟
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم
  • وزیر علوم: باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم
  • سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی بررسی می‌شود
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • وزیر علوم: انتظارات رهبر انقلاب از تشکل‌های دانشجویی / تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند+فیلم
  • افزایش نگرانی‌ها از کمبود متخصص بیهوشی در قزوین