Web Analytics Made Easy - Statcounter

نظام مرادی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در سال تحصیلی جاری حدود ۳۰۰ هزار دانش آموز در سه هزار و ۸۰۰ مدرسه شهری و روستایی استان کردستان مشغول به تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه ۱۵۷ هزار و ۸۹۳ نفر از این تعداد در مقطع ابتدایی تحصیل می‌کنند، افزود: ۶۸ هزار و ۲۷۳ نفر از این تعداد دانش آموز نیز در مقطع متوسطه اول و ۵۲ هزار و ۱۷۸ دانش آموز نیز در مقطع متوسطه دوم مشغول به تحصیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان اضافه کرد: تمام این دانش آموزان برای دریافت کتاب‌های درسی خود در سامانه سناد ثبت نام کرده و از طریق کتاب فروشی‌ها و یا مدارس کتاب‌های خود را دریافت کرده‌اند.

وی یادآور شد: درزمینه توزیع کتاب‌های درسی فقط در پایه دهم بدلیل اینکه دانش آموزان این پایه دیرتر در سامانه ثبت نام کرده و کتاب هایشان نیزبا تاخیر چاپ شد با مشکلاتی مواجه بودیم که در حال حاضر در این مقطع نیز مشکل خاصی وجود ندارد.

مرادی با بیان اینکه تحویل و توزیع کتاب‌های درسی در میان دانش آموزان منوط به ثبت نام در سامانه سناد است، گفت: در زمینه تامین کتاب‌های درسی مشکلی وجود ندارد،  اگر موارد جزیی نیز در این زمینه باشد بدلایل مختلفی از جمله عدم ثبت نام در سامانه سناد، جابجایی دانش آموز و یا تغییر رشته است و رفع خواهد شد.

وی تاکید کرد: به همان تعداد دانش آموز که در سامانه سناد ثبت نام کرده باشند کتاب تامین شده و در حال حاضر حدود سه میلیون و ۵۰۰ هزار جلد کتاب بین دانش آموزان استان در مقاطع مختلف توزیع شده است.

سال تحصیلی جاری (۹۹ - ۹۸) در استان کردستان در سه هزار و ۹۰۰ مدرسه شهری و روستایی با ۱۲ هزار  و ۱۴۵ کلاس درس و حدود ۳۰۰ هزار دانش آموز در سه مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم با ۲۴ هزار پرسنل آموزشی، پرورشی و خدماتی آغاز شده است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان سال تحصیلی جدید کتاب درسی آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۱۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقص زیبای دانش آموزان کرد در فضای باز با آهنگ کردی

 

در بسته زیر اخبار و محتوا‌های آموزشی پیرامون «زبان رمزی و خنده دار دانش آموز در کلاس سوژه فضای مجازی شد»، «حقوق بابای مدرسه چقدر افزایش افزایش یافت؟»، «تیزهوشها بگن؛ اشتباه بچه‌ها رو 4 ثانیه‌ای پیدا کن»، «تلمیح در فنون ادبی را به آسانی یاد بگیر»، «یک دانش آموز دختر پس از ده سال از اسارت بوکوحرام نجات یافت»، «چاشنی کلم قرمز رو با این روش درست کن که محشره»، «نیّت کن و فالت را از حافظ بگیر؛ به آنچه تعهد کرده‌ای عمل کن»، «جزئیاتی مرحله سوم واریز سود سهام عدالت اعلام شد»، «فقط یک درصد افراد میتونن معمای خطای دید رو حل کنن؛ فرد معروف کیه؟»، «با این روشهای خانگی سیاهی آرنج و قوزک پا رو چند روزه برطرف کن»، «رقص زیبای دانش آموزان کرد در فضای باز با آهنگ کردی»  را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

گزارش کامل از گزیده‌خبرهای امروز «مدرسه آنلاین» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

زبان رمزی و خنده دار دانش آموز در کلاس سوژه فضای مجازی شد

حقوق بابای مدرسه چقدر افزایش افزایش یافت؟

 

تیزهوشها بگن؛ اشتباه بچه‌ها رو 4 ثانیه‌ای پیدا کن

تلمیح در فنون ادبی را به آسانی یاد بگیر

یک دانش آموز دختر پس از ده سال از اسارت بوکوحرام نجات یافت

چاشنی کلم قرمز رو با این روش درست کن که محشره

نیّت کن و فالت را از حافظ بگیر؛ به آنچه تعهد کرده‌ای عمل کن

جزئیاتی مرحله سوم واریز سود سهام عدالت اعلام شد

فقط یک درصد افراد میتونن معمای خطای دید رو حل کنن؛ فرد معروف کیه؟

با این روشهای خانگی سیاهی آرنج و قوزک پا رو چند روزه برطرف کن

رقص زیبای دانش آموزان کرد در فضای باز با آهنگ کردی

 

 

 

دیگر خبرها

  • جواب دانش‌آموز به ساده‌ترین سؤال دینی همه را شوکه کرد+ عکس
  • اجرای برنامه توانمندسازی ۲ هزار دانش‌آموز کارآفرین هنرستانی
  • ترمز ناگهانی اتوبوس ۶ دانش آموز را راهی بیمارستان کرد
  • راهیابی چهارده دانش آموز کیش به مرحله اول المپیاد کشور
  • آموزش ۱۶۰۰ دانش‌آموز بوشهری با قوانین ایمنی عبور و مرور
  • ۲ معلم کردستانی عازم مسابقات والیبال قهرمانی دانش‌آموزان جهان
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت
  • آموزش قوانین ایمنی عبور و مرور به ۱۶۰۰ دانش‌آموز بوشهری
  • رقص زیبای دانش آموزان کرد در فضای باز با آهنگ کردی
  • چوب معلم گل نیست | تنبیه بدنی تا کی؟