Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه ۱۹ از نصب ۱۲ آسانسور در سطح منطقه به منظور سهولت تردد معلولین و افراد کم توان خبر داد.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی شهردار منطقه در تشریح اقدامات اجرایی روز جهانی معلولین به احداث آسانسور در ساختمان های فاقد این امکانات اشاره کرد و گفت: طی بررسی های انجام شده ۱۲ ساختمان فاقد آسانسور شناسایی شده اند که تجهیز آنها با هدف سهولت تردد افراد کم توان و پاسخ به نیاز آنها  در دستور کار اجرایی این منطقه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به قرار گرفتن در آستانه روز جهانی معلول، شناسایی و رفع نیازهای معلولین را از اهم اقدامات اجرایی این منطقه اعلام کرد و افزود: در همین راستا کمیته مناسب سازی فضاهای شهری در منطقه ۱۹ تشکیل و تاکنون ۴ جلسه با حضور اعضای کمیته برگزار شده است.

به گفته توکلی، عملیات آماده سازی فاز یک اقدامات مناسب سازی بوستان ۲۲ بهمن به عنوان بوستان پایلوت رو به اتمام است که همزمان با روز جهانی معلولین افتتاح خواهد شد.

وی همچنین احداث رمپ و پل ویژه معلولین در سطح نواحی ۵ گانه را از دیگر اقدمات اجرایی مناسب سازی معابر دانست و ادامه داد: حذف دستک‌های U شکل، اجرای اقدامات ترافیکی در معابر پایلوت، نصب تابلوهای تبلیغاتی با مضامین فرهنگی و رعایت حقوق معلولین و نیز بازدید از منازل و آسایشگاه‌های نگهداری معلولین از دیگر مصوبات اجرایی چهارمین جلسه کمیته مناسب سازی معابر بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداري تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۲۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در این منطقه از تهران می‌توان با ۲۰۰ میلیون تومان خانه رهن کرد

جدیدترین قیمت رهن و اجاره واحد‌های مسکونی در منطقه ۱۷ تهران و براساس اطلاعات میدانی نشان می‌دهد که برای رهن یک واحد ۸۰ متری در محله آذری حدود ۳۵۰ میلیون تومان پول لازم است.

به گزارش مهر، یک آپارتمان ۸۵ متری دوخوابه در منطقه ۱۷ محله فلاح - سجاد (ع) تهران با پرداخت (۷۰۰ میلیون تومان) ودیعه و کرایه ماهیانه (صد میلیون ریال) قابل اجاره و این واحد ساخت (۱۳۹۷) است.

بر اساس آمار قیمت‌ها، برای رهن کامل یک واحد آپارتمان ۸۰ متری دوخوابه، ۶ سال ساخت در منطقه ۱۷ محله امام‌زاده حسن تهران، نیازمند ۶۰۰ میلیون تومان سرمایه خواهید بود.

قیمت خرید واحد‌های دیگر در منطقه ۱۷ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

دیگر خبرها

  • در این منطقه از تهران می‌توان با ۲۰۰ میلیون تومان خانه رهن کرد
  • سخنگوی شورای شهر: باید به نمای خانه ها دقت بیشتری شود | معماری خیلی از ساختمان ها در شان شهر ایرانی اسلامی نیست
  • مخبر: کسی بدون نظر جمهوری اسلامی توان تصمیم‌گیری در منطقه را ندارد
  • کسی بدون نظر جمهوری اسلامی توان تصمیم‌گیری در منطقه را ندارد
  • تحول افق شهر نیویورک با برج ۶۲ طبقه جدید
  • کمیته امداد امام خراسان شمالی از نوغانداران حمایت ویژه می‌کند
  • تجهیز زیرساخت‌های گردشگری در استان مرکزی
  • کاربردهای خاص فومیزه احسان کار در صنایع مختلف
  • شاخص سرانه سلامت در تهران نسبت به برخی استان‌ها مناسب نیست
  • تغییر رقم افزایش حقوق بازنشستگان کلید خورد/ سورپرایز ویژه سازمان بازرسی برای بازنشستگان