Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@04:56:58 GMT

داور اردنی برای ایران خوش یمن است؟

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۷۲۷۲۴

داور اردنی برای ایران خوش یمن است؟

داور اردنی بازی ایران و عراق تاکنون چندین بار برای نمایندگان ایران در مسابقات مختلف قضاوت کرده است.

به گزارش ایسنا، برخی از منابع خبری عربی از انتخاب ادهم محمد مخادمه به عنوان داور دیدار ایران و عراق در انتخابی جام جهانی قطر خبر دادند. انتخاب این داور عربی برای دیدار با عراق در خاک این کشور از سوی برخی از کارشناسان و اهالی رسانه مورد انتقاد قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال نگاهی به کارنامه بین‌المللی این داور ۳2 ساله اردنی که از سال ۲۰۱۳ در فهرست داوران فیفا قرار گرفته، نشان از عدم شکست تیم‌های ایرانی در دیدارهایی که قضاوتش بر عهده ادهم مخادمه بوده، دارد.

او برای نخستین بار در سال ۲۰۱۶ و در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ برای ایران قضاوت کرد و تیم ملی با کارلوس کی‌روش در خاک چین به تساوی بدون گل دست یافت.

او در دومین بازی در لیگ قهرمانان آسیا، برای پرسپولیس قضاوت کرد که این دیدار برابر الاهلی عربستان در مرحله یک چهارم نهایی با تساوی دو بر دو خاتمه یافت.

ادهم مخادمه در سال‌های بعد و در سال ۲۰۱۸ برای ذوب آهن سوت زد که این تیم توانست الوحده امارات را شکست دهد.

تساوی یک بر یک استقلال و پرسپولیس مقابل الدحیل قطر و پاختاکور ازبکستان در سال ۲۰۱۹ از دیگر بازی‌هایی است که ادهم مخادمه برای ایران قضاوت کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم ملي فوتبال ايران بازی ایران و عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۲۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت دو داور ایرانی در جام جهانی ژیمناستیک

به گزارش قدس آنلاین، جام جهانی ژیمناستیک هنری از امروز در قطر آغاز خواهد شد و به جهت اینکه یکی از مراحل کسب سهمیه المپیک محسوب می‌شود از حساسیت و سطح فنی بسیار  بالایی برخوردار است.

امید شیخ احمدی و حمیدرضا هاشمی دو داور بین‌المللی کشورمان که پیش از این در جام‌های جهانی آلمان و مصر حضور داشتند در جام جهانی قطر هم قضاوت خواهند کرد.

داوری ژیمناستیک کشورمان در شرایطی در رویدادهای معتبر جهانی دارای نماینده است که  برای اولین بار در ادوار المپیک، یک داور از  ژیمناستیک ایران در المپیک پاریس حضور خواهد داشت. چندی پیش حمیدرضا هاشمی از سوی فدراسیون جهانی ژیمناستیک برای قضاوت در این رویداد معتبر انتخاب شد.

منبع: خبرگزاری برنا

دیگر خبرها

  • پنالتی پرسپولیس درست بود؟
  • حضور اولین داور زن تکواندوی ایران در المپیک
  • قضاوت ۲ داور کشورمان در جام جهانی قطر
  • پرسپولیس- صنعت نفت با یک داور آشنا
  • قضاوت دو داور ایرانی در جام جهانی ژیمناستیک
  • نخستین بار در تکواندو ایران؛ قضاوت بانوی ایرانی در پارالمپیک ۲۰۲۴
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در جام جهانی قطر
  • بانوی داوری تکواندو ایران در پارالمپیک پاریس قضاوت می‌کند
  • قضاوت دو داور ژیمناستیک ایران در جام جهانی قطر
  • حضور اولین داور بانوی تکواندوی ایران در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس