Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@21:31:47 GMT

۱۷ مجروح در پی واژگونی سه خودروسواری

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۷۳۱۴۵

صراط:

محمودرضا ناصح رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: در ساعت ۱۰:۲۰صبح امروزبر اثر واژگونی خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور ایرانشهر به بزمان حدفاصل نیروگای بخار ۴ نفر مجروح شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ناصح افزود: مجروحین پس از دریافت خدمات درمانی اولیه به وسیله دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان خاتم الانبیا (ص) ایرانشهر منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: درسانحه دوم رانندگی بر اثر واژگونی خودروی سواری پژو ۴۰۵ در شهرستان بمپور روستای خیرآباد ۵ نفر مجروح شدند.

ناصح افزود: مجروحین به وسیله دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان خاتم الانبیا (ص) ایرانشهر منتقل شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی ایرانشهر گفت: در ساعت ۱۷:۰۶ عصر امروز در پی واژگونی یک دستگاه خودروی وانت تویوتا در محور سرباز به مهرستان حدفاصل روستای انزا ۸ نفر مجروح شدند.

ناصح افزود: بعد از اعلام خبر حادثه به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ شهرستان سرباز بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام و مجروحین پس از دریافت خدمات درمانی اولیه به بیمارستان خاتم الانبیا (ص) ایرانشهر منتقل شدند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: واژگونی خودرو مدیریت حوادث صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۳۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی اورژانس تربت حیدریه، محمد جواد امیری اظهار کرد: بر اساس گزارش EOC دانشگاه، کارشناسان مرکز ارتباطات و هدایت عملیات پس از تریاژ تلفنی و کسب اطلاعات لازم، بلافاصله پایگاه اورژانس مهنه را به محل حادثه اعزام می‌کنند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه ادامه داد: این حادثه در محور شادمهر به مهنه رخ داده که با توجه به آتش‌سوزی و مسدود شدن جاده برای ساعاتی، امدادگران هلال‌احمر و عوامل آتش‌نشانی نیز توسط اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه به محل فوریت فراخوان شدند.

وی با تشریح وضعیت آسیب دیدگان اظهار کرد: این تصادف یک نفر آسیب دیده مَرد را به همراه داشته است که بعد از انجام اقدامات بالینی توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی به بیمارستان آموزشی درمانی امام حسین (ع) منتقل شد.

دیگر خبرها

  • تعداد شهدای غزه به ۳۴۳۰۵ نفر رسید
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت