Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین مهدی عالی امام جمعه موقت تبریز ظهر امروز جمعه در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز که در مصلی اعظم امام خمینی این شهر برگزار شد، اظهار داشت: شفافیت مالی مسئولان و نمایندگان مجلس باید مطالبه مردمی شود.

وی افزود: تقوای الهی بهترین روش انسان سازی و اساس تربیت قرآنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دایره تقوا انجام واجبات و ترک محرمات است. اگر حاکمان و خواص دچار غفلت از تقوا شوند، جامعه انحراف و انحطاط پیدا می کند.

وی ابراز داشت: عامل اصلی انحطاط انسان و جامعه، دنیاطلبی، تکاثر طلبی و قدرت طلبی است. اگر مسئولین جامعه دچار تجمل گرایی و رفاه زدگی شوند، ذلت و هلاکت بر آن جامعه می رسد.

راهپیمایی اربعین به عنوان رستاخیز حسینی مطرح است

حجت الاسلام عالی سپس با اشاره به راهپیمایی اربعین گفت: راهپیمایی اربعین به عنوان رستاخیز حسینی و همنوایی با زینب کبری(س)، با شکوه و عظمت برگزار شد و شعار حب الحسین یجمعنا جهانی شد.

امام جمعه موقت تبریز اظهار داشت: راهپیمایی اربعین جهانی شد چون مهدی(عج) جهانی است، آن حضرت خود را ابن الحسین معرفی کرده اند.

وی ادامه داد: از موکب دارهای حسینی، مسئولین و مردم ایران و عراق به خاطر برگزاری باشکوه اربعین، تشکر می کنیم.

در انتخاب نمایندگان مجلس باید به نوع زندگی آنها توجه کرد

وی گفت: جایگاه مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از قوای سه گانه مهم است لذا باید افراد مناسب و شایسته با شفافیت مالی انتخاب شوند.

امام جمعه موقت تبریز افزود: در انتخاب نمایندگان مجلس باید به نوع زندگی، ساده زیستی و میزان دارایی و شفافیت آنها توجه شود، دقت شود تا افراد با پول های کلان رأی نیاورند.

کد خبر 4755594

منبع: مهر

کلیدواژه: شفافیت مالی خطبه های نماز جمعه تبریز اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران ایلام زائران اربعین گرگان قزوین سانحه تصادف شهرکرد استانداری سمنان بازگشت زائران اربعین شیراز موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۳۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی جمعه‌های خشم فردا در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، رئیس شورای تبلیغات اسلامی فارس گفت: راهپیمایی جمعه‌های خشم در راستای اعتراض به استمرار جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی، فردا جمعه دهم فروردین پس از اقامه نماز دشمن شکن جمعه در سراسر استان فارس و مراکز شهرستان‌ها برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام حسین ملک‌مکان افزود: در شیراز هم این مراسم از شبستان امام خمینی حرم مطهر امین ولایت به سمت بست شهید آیت الله دستغیب و در ابتدای بلوار ۹ دی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به برگزاری این مراسم راهپیمایی در ۵ استان کشور، از مردم دعوت کرد در راهپیمایی فردا شرکت کنند.
وی همچنین با اشاره به مراسم یوم الله ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران، گفت: این مراسم هم فردا جمعه ۱۰ فروردین از ساعت ۱۱ و پیش از خطبه‌های نماز جمعه در شبستان امام خمینی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود.
سخنران این مراسم احمد همتی بوشهری، استاد دانشگاه و از مسئولان سابق استان فارس است.

دیگر خبرها

  • برگزاری راهپیمایی مردمی اعلام انزجار از جنایت صهیونیست‌ها، امروز در اصفهان
  • با اجرای قانون شفافیت مالی تا حدودی از اسراف در انتخابات جلوگیری شد
  • دادستان کل: با اجرای قانون شفافیت مالی از اسراف در انتخابات جلوگیری شد
  • با اجرای قانون شفافیت مالی از اسراف در انتخابات جلوگیری شد
  • راهپیمایی جمعه‌های خشم فردا در فارس
  • نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس در مهریز
  • تأثیر قانون شفافیت مالی در انتخابات مجلس از زبان دادستان کل کشور
  • ضرورت ارتقای سطح معنوی و علمی نیروهای انقلاب/ مشکلات مردم مدبرانه از نمایندگان مطالبه شود
  • ضرورت ایجاد بانک اطلاعات کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد
  • ضرورت اجرای مدیریت نوا در ساحل بوشهر