Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه  هفته سوم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و پارس جنوبی بوشهر از ساعت ۱۰ صبح امروز در ورزشگاه صفائیه شهرستان مبارکه برگزار شد.
در نیمه نخست این دیدار تیم سپاهان در یک دیدار هجومی توانست سه گل توسط رقیه شهبازی (۲ گل) و فاطمه عادلی یک گل  به ثمر برساند.
تیم حریف از موقعیت‌های خود در ضد حمله به درستی بهره نبرد و در نیمه دوم این بانوان طلایی پوش اصفهان بودند که توانستند با موج دیگری از حملات توسط هاجر دباغی (سه گل) و شقایق روزبهانی گلزنی کنند و با نتیجه هفت بر صفر نماینده بوشهر را در اصفهان از پیش رو بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این دیدار را سحر بی‌باک، مهشید گودرزی، نگار ابوالحسن زاده و زهرا صالحی قضاوت کردند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال ورزش بانوان تیم فوتبال سپاهان پارس جنوبی جم اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۳۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دومین دیدار تیم‌های فوتبال دختران جوان ایران و ترکمنستان در مسابقات آسیای میانه (کافا) امروز در شهر دوشنبه کشور تاجیکستان برگزار شد که شاگردان جهان نجاتی در این دیدار با ۷ گل پیروز میدان شدند.   گل‌های ایران را سمیه اسماعیلی در دقیقه ۱۰، تانیا جهانشاهی در دقیقه۱۳، سمیه اسماعیلی در دقیقه ۲۰، زهرا خانلرزاده در دقیقه ۲۶، مریم دینی در دقیقه ۴۵، نازنین منصوری در دقیقه ۶۴ و مریم دینی در دقیقه ۷۴ به ثمر رساندند.   نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۵ بر صفر به سود ایران به پایان رسید.   مریم دینی به عنوان بهترین بازیکن زمین از سوی مسئولین برگزار کننده کافا انتخاب شد.   سومین دیدار ایران برابر تاجیکستان روز جمعه ۷ اردیبهشت از ساعت ۱۸:۰۰ به وقت محلی و ۱۶:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا
  • تبریک و خوشحالی اسطوره استقلال از شکست الهلال | انتشار عکس تاریخی
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • شکست ملوان مقابل سپاهان بعد از ۳۶۷۰ روز!
  • فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان
  • احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی
  • تکلیف محرومیت رامین رضاییان مشخص شد +سند
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها