Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام, حجت‌الاسلام والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: افراد باتقوا همواره به وجود خداوند متعال اعتقاد دارند و تلاش می‌کنند خود را ازگناهان دور کنند.

او افزود: در قلب هر انسان مومنی نور امید و ترس وجود دارد و این دو هیچکدام بر دیگری برتری ندارد و به‌طور یکسان قرار دارد بنابراین انسانی که به ملاقات خداوند متعال می‌رود نباید از مرگ ترس داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: تاریخ ساز واقعه، انبیا الهی هستند که برای نجات انسان‌ها حرکت کردند و این امر مهم به جهت وحدت هدف بوده است.

او بیان کرد: وقتی خداوند پیامبر اکرم (ص) را به نزد خود آورد و در خانه انبیاء پناه دادند یعنی خار نفاق در بین افراد آن‌وقت بروز پیدا کرده بود.

کریمی‌تبار ادامه داد: در زمان شکل‌گیری انقلاب همه مردم گوش به فرمان رهبر بودند، و با پیروزی انقلاب اسلامی خار‌های نفاق ظهور پیدا کرد و افرادی که خود را یار و یاور امام خمینی (ره) می‌دانستند خط جدید نفاق را به وجود آوردند.

او اذعان کرد: یکی از مهمترین کار‌های سپاه انقلاب اسلامی این بود که با ساماندهی، روح‌الله زم مدیر کانال آمد نیوز را از فرانسه به عراق کشانده و دستگیر کردند، این موضوع شوک بزرگی بر طرفدار‌های ضد انقلاب وارد کرد و همچنان سردرگم هستند.

امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: جریان نفاق در درون نظام وجود دارد، منافقین در لابه‌لای آرمان‌های نظام جا خوش کرده‌اند و شناخت این افراد نیازمند صبر و بصیرت است.

او عنوان کرد: برخی از افرادی که مورد اعتماد مردم هستند هم‌اکنون آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و این موارد نفاقی است که در درون نظام وجود دارد، مردم گول این افراد را نخورند و مسیر آنان را از نظام جدا کنند.

کریمی‌تبار یادآور شد: باید تلاش شود کرامت‌های انسانی ایام اربعین در استان حفظ شود، تا دریافت کننده غذا مورد بی احترامی قرار نگیرند، افرادی هستن که به این موضوع‌های مهم توجه نمی‌کنند که باید توجیه شوند.

انتهای پیام/غ

دستگیری زم جریان ضد انقلاب را سر درگم کرده است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه سخن بزرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۳۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | رهبر انقلاب: هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899009

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور وارد تهران شد
  • درویش: واگذاری سرخابی‌ها یکی از کار‌های بزرگ بعد از انقلاب است
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود
  • ببینید | رهبر انقلاب: هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • آیت‌الله رئیسی وارد قلب اقتصادی پاکستان شد
  • هر قدمی برای کار و اشتغال برداشته شود برای عظمت و بزرگی ایران است
  • رئیس جمهوری اسلامی ایران وارد لاهور شد
  • رئیسی وارد لاهور شد