Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@10:30:47 GMT

تغییر نام فیلم مجید توکلی به «جشنی دو میلیون»

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۷۴۳۷۵

 به گزارش ایلنا،این فیلم عاشقانه پیش از این «روزی دو میلیون» نام داشت که نامش به «جشنی دو میلیون» تغییر کرد.

«جشنی دو میلیون» دومین فیلم توکلی بعد از «متولد ٦٥» است که به قلم جمیله دارالشفایی و بر اساس طرحی از مجید توکلی به نگارش درآمده و اینبار علی سرتیپی به عنوان تهیه کننده و علی اوجی به عنوان مجری طرح کنار توکلی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نازنین بیاتی و شکیب شجره ترکیب تازه‌ای در سینمای ایران هستند که نقش‌های اصلی این فیلم را ایفا می‌کنند. زهرا داوودنژاد، احترام برومند، خسرو بامداد، افسانه طهرانچی، سجاد تابش، محمد امامی، سارا محمدی، محمد حیدری، ایمان صدیق و...از دیگر بازیگران این فیلم هستند که مقابل دوربین تورج اصلانی می‌روند.

عبدالله اسکندری به عنوان (طراح گریم)، دانیال زمانی (مدیر پروژه) امیرحسین حداد (طراح صحنه)، پوپک مظفری (مدیر برنامه ریزی و دستیار کارگردان)، رعنا امینی (طراح لباس) احمدرضا شجاعی (عکاس) محمود خرسند (مدیر صدابرداری) حسن اصلانی و مهدی اصلانی (فیلمبردار) محمد جمشیدی (مدیر تولید) کوروش جوان (کارگردان فیلم پشت صحنه) در این پروژه حضور دارند

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۴۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سپاهان به صحبت های رویانیان: گران ترین تیم تاریخ ایران در زمان شما بسته شد

مدیر رسانه ای سپاهان به عنوان نماینده این باشگاه به صحبت های محمد رویانیان واکنش نشان داد.

طرفداری | مسعود سعیدی، مدیر رسانه ای سپاهان توییت جدیدی را منتشر کرده است.

محمد رویانیان اخیرا یک مصاحبه بسیار جنجالی داشته و درباره موارد مختلف دست به افشاگری زده که صحبت های او بازخورد زیادی در شبکه های اجتماعی داشته است.

محمد رویانیان، مدیرعامل اسبق پرسپولیس در بخشی از صحبت های خود به ولخرجی های سپاهان اشاره کرده که این موضوع با واکنش مسعود سعیدی، مدیر رسانه ای باشگاه سپاهان همراه شده و او توییت زیر را منتشر کرده است:

واکنش سپاهان به صحبت های رویانیان

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • از نمایش «طلوع خونین» چه خبر؟
  • پیش فروش نمایش «طلوع خونین» آغاز شد
  • پیش فروش نمایش طلوع خونین آغاز شد
  • آغاز پیش‌فروش بلیت «طلوع خونین»
  • اعلام ترکیب تیم ملی در برابر ترکمنستان با چند تغییر بزرگ
  • پیش فروش بلیت نمایش «اسب قاتلین» آغاز شد
  • «آخرین شیهه ...» از ایتالیا جایزه گرفت
  • آغاز پیش‌فروش بلیت نمایش «اسب قاتلین»
  • «آخرین شیهه...» یک جایزه ویژه زنان گرفت
  • واکنش سپاهان به صحبت های رویانیان: گران ترین تیم تاریخ ایران در زمان شما بسته شد