Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ مهاجرانی، رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کلانشهر اراک گفت: هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش مدیریت شهری اراک تا پایان سال جاری تعریف شده‌است.

مهاجرانی افزود: سرمایه‌گذاری‌های تعریف شده شامل پارکینگ طبقاتی آفتاب، ایجاد سه بازارچه میوه و تره‌بار، طرح مکانیزه تفکیک زباله از مبداء، مجموعه تفریحی و سالن بیلیارد در پارک شهید باهنر، کارگاه ویژه برای استحصال خاک و نخاله ساختمانی و ایجاد ۳۰ چشمه سرویس بهداشتی در مناطق مختلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: حدود ۵۰۰ فرصت شغلی جدید در راستای این طرح‌ها در شهرستان اراک پیش‌بینی شده است که امید است طرح‌های تعریف شده در مهلت تعیین شده عملیاتی شود.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی کلانشهر اراک گفت: اجرای پارکینگ طبقاتی آفتاب با مشارکت بخش خصوصی از مهم‌ترین اولویت‌های امسال این سازمان است که فراخوان مناقصه آن اعلام شده است.

مهاجرانی تصریح کرد: پیش بینی شده تا پایان سال جاری سه بازارچه میوه و تره‌بار در مناطق شهرصنعتی، پردیس و جهانگیری اراک ایجاد شود؛ همچنین ایجاد یک رستوران با فضای تفریحی و سالن بیلیارد در پارک شهید باهنر اراک از دیگر برنامه‌های مهم سال جاری است و اجرای این طرح‌ها نیازمند ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار است.

او تصریح کرد: رهاسازی نخاله‌های ساختمانی در اطراف شهر اراک یکی از معضلات جدی است که مقرر شده تا پایان سال کارگاه استحصال خاک و نخاله در اراک ایجاد شود؛ همچنین ایجاد سرویس‌های بهداشتی عمومی در مناطق مختلف شهر اراک نیازمند ۲۰ میلیارد ریال اعتبار است و رفع این نیاز مهم شهری نیز تاپایان سال عملیاتی می‌شود.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی کلانشهر اراک اضافه کرد: علاوه بر طرح‌های جدید تعریف شده در این شهر، توسعه منطقه گردشگری دره گردو و بام اراک که مربوط به سال‌های گذشته است نیز با جدیت در حال پیگیری است.

انتهی پیام/ ر

سرمایه‌گذاری در بخش مدیریت شهری اراک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۴۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکوفایی اقتصاد روستاهای خدابنده با ایجاد خانه های بوم گردی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان ؛ توسعه اقامتگاه‌های بومگردی سرآغازی برای رونق گردشگری روستایی و مهم‌تر از همه دریچه‌ای برای خلق فرصت‌های جدید شغلی است و بی شک به گردش بهتر چرخ‌های اقتصادی کمک خواهد کرد.

روستای خالق آباد خدابنده که روزگاری 400 خانوار داشت این روزها نیمی از اهالی روستا برای کسب درآمد به شهرها رفته اند غافل از آنکه فرصت اشتغال زایی در روستاها بسیار است.

حالا در این روستا خانواده ای گوشه ای از خانه را برای اقامت میهمان مهیا کرده است که علاوه بر با ایجاد کسب و کار خانواده ای به توسعه روستا هم کمک می کنند.  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فعالیت قرائت خانه‌ های نوروزی در استان یزد
  • ۱۰۵ درصد تعهد ایجاد اشغال در شهرستان کرمانشاه طی سال ۱۴۰۲ محقق شد
  • فعالیت ۵۵ قرائت خانه‌ی نوروزی در استان یزد
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد
  • افزایش سرمایه اجتماعی و رضایتمندی مردم در گرو مبارزه با فساد
  • کاشت یک میلیون و ۱۸۳ هزار بوته گل در شهر اراک
  • سکوی سوم ثبت فرصت‌های سرمایه گذاری از آن شهرداری‌های خراسان جنوبی
  • شکوفایی اقتصاد روستاهای خدابنده با ایجاد خانه های بوم گردی
  • آیندگان اقدامات امروز مدیریت شهری قم را بهتر متوجه می‌شوند
  • لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر منطقه ۴ اراک