Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرکل توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: توسعه ورزش همگانی جزو اولویت‌های اصلی این وزارتخانه است. تاریخ انتشار: 15:10 - 03 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۱۸۴۷

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، افشین ملایی مدیرکل توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در همایش پیاده روی بزرگ خانوادگی که در شهر زنجان برگزار شد، افزود: باید با مشارکت دستگاه‌های ملی، ایران را به سمت کشوری فعال و پویا سوق دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به استقبال بالای مردم زنجان از ورزش پیاده‌روی خانوادگی اشاره کرد و اظهار داشت: زنجان یکی از استان‌هایی محسوب می‌شود که از جهات مختلف، صاحب ارزش و توانمندی‌های بسیار است.

ملایی افزود: این حضور پرشور و نشاط، نشان می‌دهد مردم این استان به داشتن سلامتی و شادابی، اهمیت بسیار قائل هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان نیز از زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی و دیار غواصان دریادل یاد کرد و گفت: زنجان مردمی ورزش‌دوست، بانشاط و متدین دارد.

خدابخش مرادی با تاکید براینکه این استان نمادی از عشق و ارادت به اهل بیت (ع) هستند، افزود: زنجانی‌ها در هشت سال دفاع مقدس نیز حماسه آفرین بودند و قریب سه هزار شهید تقدیم کردند.

وی اظهار داشت: مردم این دیار در عرصه‌های ملی و بین المللی، همواره افتخارآفرین بوده‌اند و امروز نیز با شرکت در این همایش پیاده‌روی بزرگ خانوادگی حضوری پرشور و نشاط دارند که این قابل تقدیر است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ورزش همگانی زنجان اخبار خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۴۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش به دیدار سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران رفت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان عصر امروز و پس از پایان جلسه هیأت دولت با حضور در منزل محمد مایلی‌کهن، با این پیشکسوت و سرمربی تیم ملی در جام ملت‌های خاطره‌انگیز ٩۶ دیدار کرد.

مرور خاطرات گذشته ورزش و فوتبال ایران بخشی از دیدار امروز بود. وزیر ورزش و جوانان با اشاره به خدمات مایلی‌کهن در ورزش ایران اظهار کرد: از دو منظر دیدار با آقای مایلی‌کهن را برای خودم واجب می‌دانستم. یک اینکه شما در وزارت ورزش و جوانان همکار و پیشکسوت ما هستید و از طرف دیگر در دوران بازیگری و مربیگری زحمت زیادی برای ورزش کشیده‌اید و پیشکسوت ورزش ایران هستید و برای شما آرزوی سلامتی دارم.

کد خبر 6084795

دیگر خبرها

  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است
  • رییس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • وزیر ورزش به دیدار سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران رفت
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو در ارومیه
  • میزبانی تهران از دهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۲۴ ناشنوایان
  • عدم اختصاص امکانات و تجهیزات ورزشی در بروجن مردم را ناراضی کرد