Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@13:17:27 GMT

ایران به مصاف تیم ملی فوتسال قرقیزستان می رود

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۷۵۰۲۱

ایران به مصاف تیم ملی فوتسال قرقیزستان می رود

به گزارش خبرنگار مهر، عصر جمعه در بازی سوم و پایانی مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا تیم ایران در برابر تیم قرقیزستان صف آرایی به رقابت می پردازد.

 ایران در این دوره از رقابت ها  در برابر حریفان خود به پیروزی رسیده است و قرار است چهار تیم جواز حصور در مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کند.

ظهر امروز جمعه  در ادامه مسابقات مقدماتی فوتسال قهرمانی ۲۰۲۰ آسیا که با شرکت هفت تیم در سالن الغدیر ارومیه برگزار می شود، امروز سه بازی انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی نخست تیم افغانستان با نتیجه ۶ بر ۲ نپال را شکست داد، در بازی دوم که در ساعت ۱۵:۳۰ آغاز خواهد شد، تیم های ازبکستان و تاجیکستان به مصاف هم خواهند رفت.

بازی نخست در ساعت ۱۳:۰۰ تیم نپال رقابت خود را با افغانستان آغاز کرد، ست نخست این بازی با نیتجه ۴ بر ۲ به سود تیم افغانستان به پایان رسید. در پایان ست دوم افغانستان ۲ گل دیگر به نپال زد تا بازی با نتیجه ۶ بر  به سود تیم افغانستان به پایان رسد. نپال در این دوره از بازی ها تیم جوان و کم تجربه ای را به بازی ها اعزام کرده است.

کد خبر 4755707

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتسال تیم ملی فوتبال ایران قرقیزستان اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران ایلام زائران اربعین گرگان قزوین سانحه تصادف شهرکرد استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه بازگشت زائران اربعین شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۵۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش زنده: ایران 0- کویت 0

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران در نخستین بازی جام ملت‌های آسیا موفق به کسب پیروزی 3 بر یک برابر افغانستان شد و در دومین مسابقه به برتری 4 بر 2 مقابل بحرین رسید تا صدرنشین گروه D شود ولی شاگردان وحید شمسایی برای صعود به‌عنوان تیم نخست به دور حذفی نیاز به گرفتن امتیاز در جدال با کویت دارند؛ تیمی که یک برد و یک تساوی در دو دیار اخیرش داشته و می‌خواهد از ایران امتیاز بگیرد تا مانع از سقوط افغانستان شود.

گروه D جام ملت‌های فوتسال آسیا- 2024 تایلند- بازی سوم
سالن: هوآ مارک ایندور (بانکوک)- ساعت 17:30
داوران: بنجاپول موچاروئنساپ (تایلند)؛ آن ران (چین)، آناتولی روباکوف (ازبکستان)، هیرویوکی کوبایاشی/ وقت نگهدار: فهد الحُسنی (امارات)

تیم ملی فوتسال ایران
سعید مومنی، محمدحسین درخشانی، مسلم اولادقباد، سالار آقاپور و بهروز عظیمی
سرمربی: وحید شمسایی

تیم ملی فوتسال کویت
فهد الخواری، محمد العجمی، عبدالرحمن الطاویل، ناصر العلبان و صالح الفاضل
سرمربی: دیوید مارین اورتگا

در حاشیه

 استقبال بهتری از این بازی نسبت به دو بازی گذشته تیم ملی فوتسال ایران به عمل آمده است.

ملی پوشان فوتسال ایران شروع خوبی در این بازی داشتند و دو حمله جدی در همان ثانیه‌های نخست ایجاد کردند.

دیگر خبرها

  • جام‌جهانی ووشو| نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند
  • شمسایی: حریف ما ژاپن را حذف کرد
  • سفال‌منش: عملکرد قرقیزستان و افغانستان شگفتی است نه حذف ژاپن
  • تیم ملی فوتسال ایران متحول شد/ ژاپنی‌ها چوب غرورشان را خوردند
  • تاریخ‌سازی افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • حریف بعدی تیم ملی در جام ملت‌ها مشخص شد
  • حذف ژاپن و کره جنوبی؛ شگفتی سازی تاجیکستان و قرقیزستان
  • گزارش زنده: ایران 0- کویت 0
  • حذف غیرمنتظره ژاپن از فوتسال آسیا