Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@16:29:29 GMT

پیکر امام جمعه موقت نکا در زادگاهش آرام گرفت

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۷۵۰۳۷

پیکر امام جمعه موقت نکا در زادگاهش آرام گرفت

پیکر حجت الاسلام والمسلمین مختار نظری نماینده ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا تهران و امام جمعه موقت نکا امروز تشییع شد. ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نکا، مراسم تشیع پیکر حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ مختار نظری مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سیدالشهدا تهران و امام جمعه موقت شهرستان نکا امروز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم با حضور مردم خداجوی و عالم پرور نکا، بعد از اقامه نماز سیاسی عبادی جمعه از مصلای نماز جمعه باحضور مسئولان استانی و شهرستان برگزار و پس از تشییع در روستای سیاوشکلا به خاک سپرده شد.

پیکر شهید «مرتضی صراطی» در اصفهان تشییع و به خاک سپرده شدمراسم تشییع و خاکسپاری شهید مرتضی صراطی در اصفهان برگزار می‌شودمراسم تشییع "حسین دهلوی" موسیقی‌دان ایرانی به روایت عکس

نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران و مازندران و استاد حوزه علمیه و امام جمعه موقت نکا بخشی از سوابق حوروزی و سیاسی این عالم برجسته مازندران بوده است.

انتهای پیام/

 

R41358/P4001/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۵۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم نکوداشت ششمین سالگرد ارتحال آیت الله مهمان‌نواز امام جمعه فقید بجنورد و نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

این آئین با سخنرانی آیت الله فیاضی نماینده فعلی مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنج‌شنبه در حرم امام زاده سیدعباس بن موسی بن جعفر (ع) بجنورد برگزار می‌شود.

کد خبر 6087282

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز شهید «پاسبان» در تربت جام آرام گرفت
  • راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر ۲۳ سال آب‌های آرام شد
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • مازندران نیازمند قطار محلی و آزادراه ساحلی است
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند