Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@00:02:33 GMT

نصب بنر حمایتی از ترابی در بوشهر + عکس

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۷۵۱۷۲

جمعی از خانواده‌های شهدای یکی از روستاهای توابع بوشهر از هافبک تیم فوتبال پرسپولیس حمایت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بعد از اقدام مهدی ترابی، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در نشان دادن شعار «تنها راه نجات کشور = اطاعت از رهبری» پس از گلزنی به پیکان، جمعی از خانواده‌های شهدای روستای زایر عباسی، بنرهایی در حمایت از ترابی تدارک دیدند و آنها را در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر نصب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهین شهرداری بوشهر و پرسپولیس از ساعت 16:45 امروز (جمعه)، در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر به مصاف هم می‌روند.       انتهای پیام/     

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۵۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳هزار زندانی ندامتگاه قزلحصار کرج از تسهیلات حمایتی بهره مند شدند

اله کرم عزیزی  گفت: این مددجویان با معرفی واحد مددکاری به نهادهای حمایتی کمیته امداد، انجمن حمایت از زندانیان، اداره بهزیستی و مرکز مراقبت بعد از خروج مورد حمایت ویژه قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: همچنین اعطای تسهیلات بانکی به زندانیان آزاد شده واجد شرایط با هدف ایجاد خود اشتغالی و کسب درآمد از برنامه های نهادهای حمایتی است .

نهادهای حمایتی ، از طریق پرداخت مستمری، ارزاق و کمکهای نقدی و غیرنقدی، بن خرید کالا، تامین لوازم التحریر ،هزینه آموزشی برای فرزندان زندانیان، کمک هزینه درمان، دارو، تهیه مواد غذایی و پوشاک به خانواده های زندانیان کمک می کنند.
عزیزی افزود: واحد مددکاری مجتمع ندامتگاهی قزلحصار با هدف حمایت از خانواده های زندانیان نیازمند آنها را به نهادهای حمایتی معرفی می کند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی
  • لزوم حمایت هلدینگ خلیج فارس از ورزش در محیط پیرامونی
  • ۳هزار زندانی ندامتگاه قزلحصار کرج از تسهیلات حمایتی بهره مند شدند
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • حمایت خانواده شهدای سمنان از اجرای طرح نور
  • هافبک شمس آذر: حضور مادرم در استادیوم انرژی می‌دهد
  • مهدی تارتار: هیچ حمایتی نمی‌شویم و حتی زمین تمرین هم نداریم!
  • رونمایی از بسته حمایت از صادرکنندگان محصولات دانش بنیان
  • محکومیت پرسپولیس برای قرارداد هافبک سابق