Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقامات محلی ولایت ننگرهار اعلام کردند، به دنبال حمله انتحاری بر تیم نیروهای امنیتی ۲۶ نفر کشته و زخمی شدند.

به گزارش ایرنا، بعدازظهر روز جمعه تیم نیروهای امنیتی افغانستان در حوزه چهارم شهر جلال آباد مرکز ولایت ننگرهار هدف یک حمله انتحاری قرار گرفت.

"عطاءالله خوگیانی" سخنگوی فرمانداری ننگرهار گفت: در این حمله ۲۶تن در کنار غیرنظامیان کشته و زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، در این رویداد سه منسوب امنیت ملی و دو غیرنظامی کشته و ۲۱ تن به از جمله شش منسوب امنیتی زخمی شدند.

خوگیانی افزود: زخمی های این حمله به بیمارستان منتقل شده اند.

طالبان مسوولیت این حمله را به عهده گرفته است. ذبیح الله مجاهد، سخنگوی طالبان در حساب توئیتر خود نوشت: ‏”بعدازظهر امروز (جمعه) در منطقه بیس اکمالاتی شهر جلال آباد بر کاروان قطعه صفر دو حمله فدایی انجام شد. ”

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۵۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرض نیروهای امنیتی به دانشجویان حامی فلسطین در قاهره

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، دانشجویان حامی فلسطین یک دانشگاه آمریکایی در قاهره با سردادن شعار «پول‌های ما به کجا می‌رود» از ریاست دانشگاه و همه مسئولان خواستند توضیحاتی را در رابطه با نحوه روابط خود با شرکت‌های حامی رژیم اسرائیل ارائه دهند.

دانشجویان در دومین روز از اعتراضات خود با ورود به جشنواره فرهنگی سالانه دانشگاه خواستار قطع ارتباط با شرکت‌های اکسا و اچ پی به دلیل حمایت از اسرائیل شدند. 

این دانشجویان اظهار داشتند که ما  دانشجویان و فارغ‌التحصیلات پایان سرمایه‌گذاری در نسل‌کشی در غزه را اعلام می‌داریم و این که مدرک‌های تحصیلی ما آغشته به خون شهدای فلسطینی باشد را نمی‌پذیریم.

تنها دانشگاه در مصر که دانشجویان آن توانستند در هفته‌های اخیر علیه نسل‌کشی در غزه تظاهرات کنند، همین دانشگاه آمریکایی در قاهره بود زیرا دانشجویان آن از فرزندان نخبگان بوده و پلیس نمی‌تواند به آنها حمله کرده و آنها را بازداشت کند.

دیگر خبرها

  • تعرض نیروهای امنیتی به دانشجویان حامی فلسطین در قاهره
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق (+جزئیات)
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • راهکار فرانسه برای کمبود پلیس در المپیک پاریس
  • ۷ کشته و ۲۰ زخمی بر اثر انحراف ماشین از پیست مسابقه
  • سقوط مینی بوس به دره با ۳ کشته و ۱۸ زخمی در آدانای ترکیه
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • تکذیب بیانیه منسوب به حزب‌الله عراق درمورد ازسرگیری حملات علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا
  • تکذیب بیانیه منسوب به کتائب حزب‌الله عراق