Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-16@22:05:30 GMT

مدارس در روزهای بین‌التعطیل باز است؟

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۷۶۳۶۹

صراط:

باز هم بین‌التعطیلی و باز هم انتشار اخبار متعدد تعطیلی در فضای مجازی.

به گزارش فارس فردا چهارم آبان است و در تقویم نیز روز کاری است اما با توجه به اینکه روز یک‌شنبه پنجم آبان مصادف با 28 صفر، رحلت پیامبر اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)، تعطیل است، شنبه بین دو روز تعطیل جمعه و یک‌شنبه قرار دارد و بین‌التعطیلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر روز دوشنبه ششم آبان، روز کاری است اما روز سه‌شنبه هفتم آبان مصادف با 30 صفر و شهادت امام رضا(ع)، تعطیل است که در نتیجه روز دوشنبه نیز بین دو روز یک‌شنبه و سه‌شنبه قرار دارد و بین التعطیلی است. 

همچنین روز چهارشنبه نیز هشتم آبان، روز کاری است اما پنج‌شنبه‌ها مدارس کشور تعطیل است و در نتیجه روز چهارشنبه هم بین دو روز تعطیل سه‌شنبه و پنج‌شنبه قرار دارد و بین‌التعطیلی است.

این اتفاق باعث شده است که در برخی کانال‌ها در فضای مجازی اقدام به انتشار اخباری مبنی بر تعطیلی مدارس شود؛ اخباری که صرفاً ذهن دانش‌آموزان را گمراه می‌کند. 

پیگیری ها حاکی از این است که آموزش و پرورش هیچ برنامه‌ای برای تعطیلی مدارس در روزهای بین‌التعطیل ندارد و مدارس کشور دایر است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: تعطیلی مدارس بین التعطیلین فضای مجازی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۶۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار قرمز هواشناسی مدارس نرماشیر را تعطیل کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید طبسی نژاد، صبح سه شنبه گفت: با توجه به صدور هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی و به دلیل شرایط جوی ناپایدار و احتمال وقوع بارش‌های شدید، آب‌گرفتگی معابر، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان نرماشیر امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین‌ماه تعطیل و به صورت غیرحضوری خواهد بود.

پیش از این به دلیل هشدار قرمز هواشناسی و پیش‌بینی سیل در جنوب استان کرمان مدارس شهرستان‌های جیرفت و قلعه گنج طی امروز و فردا و شهرستان ریگان و گُنبکی برای امروز تعطیل اعلام شده بودند.

کد خبر 6079462

دیگر خبرها

  • هشدار قرمز هواشناسی مدارس نرماشیر را تعطیل کرد
  • همه مدارس هرمزگان فردا (سه شنبه) تعطیل شد
  • مدارس جنوب کرمان به غیر از کهنوج تعطیل اعلام شد
  • پنجشنبه‌ ها تعطیل شد ؛ ساعت کاری کارمندان 4 ساعت کم شد
  • پنجشنبه ها تعطیل شد!
  • فوری/ پنجشنبه‌ها تعطیل شد
  • کاهش ساعات کاری هفته به ۴۰ ساعت/ پنجشنبه‌ها تعطیل شد+ جزئیات
  • کاهش ساعات کاری هفته به ۴۰ ساعت/ پنجشنبه‌‌ها تعطیل شد
  • کاهش ساعات کاری هفته به ۴۰ ساعت/ پنجشنبه‌ ها تعطیل شد
  • کاهش ساعات کاری هفته به ۴۰ ساعت/ پنج شنبه‌ها تعطیل شد