Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان تیم فوتبال سایپا گفت: درباره وقت‌کشی حق با هواداران سپاهان بود و در یک صحنه بی‌جهت زمین خوردم و از آنها عذرخواهی می‌کنم. ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۹ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حامد فلاح‌زاده امشب و پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر سپاهان در هفته هشتم لیگ برتر، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوبی بود و خوشبختانه توانستیم یک امتیاز در خانه حریف کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره اینکه امیر قلعه‌نویی در کنفرانس بعد از بازی از عملکرد او تمجید کرده است، افزود: اگر آقای قلعه‌نویی چنین حرفی زده از او ممنونم، اما بازی‌های بهتر از بازی امروز هم داشته‌ام. مهم‌تر از همه این است که امروز یک امتیاز از خانه حریف آن هم سپاهان صدر جدولی کسب کردیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال سایپا ادامه داد: امیدوارم با تیم جوانی که داریم این روند را در هفته‌های آینده نیز طی کرده و جایگاه سایپا در جدول رده‌بندی را بهبود ببخشیم.

اصفهان| نیازمند: نمی‌توانستم در بازی با سایپا به رکوردم فکر نکنم؛ بدشانس و کم‌دقت بودیماصفهان| سپاهان در دیدار با سایپا یک ضربه پنالتی طلبکار شداصفهان| قلعه‌نویی: بیرون از فدراسیون فوتبال یک اتاق فکر وجود دارد/ پنالتی سپاهان را نگرفتند

وی درباره نتایج پر افت و خیز سایپا در این فصل از لیگ برتر گفت: زمانی که تیم جوان باشد، برخی اوقات باید تاوان بدهید و این اتفاقات می‌افتد. امروز چند بازیکن زیر 20 سال در زمین داشتیم و امیدوارم مدیران کارخانه و باشگاه این موضوع را درک کرده و همچنان از تیم و سرمربی حمایت کنند و ما و به خصوص جوانان تیم بتوانیم پاسخ لطف و محبت سرمربی تیم را بدهیم چون هیچ سرمربی چنین ریسکی نمی‌کند که در اصفهان و مقابل سپاهان و یا برابر استقلال به جوانان بازی دهد. امیدوارم بازیکنان جوان تیم این موقعیت را درک کنند و به این روند ادامه دهند.

فلاح‌زاده درباره اینکه تماشاگران سپاهان اعتقاد داشتند که او در طول بازی وقت‌کشی کرده است، اضافه کرد: حق با هواداران سپاهان بود و در یک صحنه بی‌جهت زمین خوردم و در زمین هم از بازیکن سپاهان عذرخواهی کردم و اینجا هم از هواداران سپاهان عذرخواهی می‌کنم.

انتهای پیام/ف

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۶۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین تمرین پرسپولیس در سال جدید با حضور هواداران

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم پرسپولیس پس از تعطیلات نوروز، اولین تمرین خود در سال ۱۴۰۳ را از ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه امروز در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کرد.

ابتدا بازیکنان در سالن بدنسازی حاضر شدند و به مدت ۲۰ دقیقه با حرکات کششی و نرمشی بدن‌ها را گرم کردند و پس از آن، وارد زمین چمن شدند و به مدت ۶۵ دقیقه به کار‌های تاکتیکی شامل؛ پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین و مینی فوتبال پرداختند.

در این تمرین، شش ملی‌پوش و سرمربی غایب بودند. وحدت هنانوف، گئورگی گولسیانی، اوستون ارونوف، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی ترابی و علیرضا بیرانوند و همچنین اوسمار ویرا حضور نداشتند. سرمربی پرسپولیس روز چهارشنبه هفته جاری وارد تهران می‌شود و در تمرینات تیم حضور خواهد داشت.

امروز تعدادی از تماشاگران و هواداران پرسپولیس در محل تمرین قرمزپوشان حضور یافتند و تمرین تیم را از نزدیک به نظاره نشستند.

تمرین در فضایی شاداب و پر طراوات انجام شد و بازیکنان با روحیه‌ای بالا در این جلسه تمرینی شرکت داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سپاهان در آستانه تقابل با تراکتور؛ تمرین پرشور در نقش‌جهان با حضور هواداران
  • خبر خوشحال‌کننده برای هواداران استقلال
  • فلاحت‌زاده: در بازی با ترکمنستان، چمن مصنوعی سبب افت عملکرد ایران شد
  • ◄ بده و بستان عجیب بین دو کامیون ساز بزرگ و باسابقه ایران!
  • لامین یامال: سعی می‌کنم خودم را درگیر حواشی بیرون زمین نکنم
  • تمرین بازیکنان سپاهان با حضور هواداران در نقش‌جهان
  • آقاسی: سپاهان را با هواداران می‌بریم
  • وقتی عربستانی ها مقابل سپاهان به زمین نیامدند! | اتفاقات جنجالی سال
  • آخرین قیمت خودرو‌های سایپا، تیبا چند؟
  • برگزاری نخستین تمرین پرسپولیس در سال جدید با حضور هواداران