Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، حمله انتحاری به کاروان نیروهای قطعه 02 امنیت ملی در جلال آباد ولایت ننگرهار تاکنون 5 کشته و 21 زخمی به جا گذاشته است.

این رویداد در نزدیکی میدان هوایی/ فرودگاه جلال آباد در حوزه چهارم امنیتی رخ داده است.

عطاءالله خوگیانی، سخنگوی والی ولایت ننگرهار گفت در این رویداد 3 نیروی امنیتی و 2 غیر نظامی شهید و 6 نظامی و 15 غیر نظامی دیگر زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این حمله تروریستی را بر عهده نگرفته است.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افغانستان ولایت ننگرهار انفجار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۷۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر سپاه نبود، ایران تاکنون صدپاره شده بود!

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین،‌ وی اذعان کرد: پیام سیاسی ایران در حمله به اسرائیل این بود که بدون ایران هیچگونه نظم پایداری در غرب آسیا متصور نیست!

او گفت: با همه مخالفت‌هایی که با این حکومت دارم اما با احترام به دستاوردهای نظامی ایران باید اذعان کرد که اگر سپاه نبود، ایران تاکنون صدپاره شده بود!

کد خبر 846734 برچسب‌ها خبر ویژه حمله ایران به اسرائیل

دیگر خبرها

  • ابراز تمایل نیجر به خرید سلاح از روسیه به موازات برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا
  • تاکنون کدام کشور‌ها به اسرائیل حمله کرده‌اند؟! + فیلم
  • فصل تازه همکاری های امنیتی تهران - اسلام آباد
  • استقرار ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرز‌های روسیه/کشته شدن ۵۰۰ هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه/کشته شدن 500 هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • اگر سپاه نبود، ایران تاکنون صدپاره شده بود!
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • هشدار درباره خطر حملات پهپادی برای امنیت ملی آمریکا
  • هشدار بزرگ لهستان درباره حمله نظامی روسیه به همسایگان/وضعیت وخیمی در انتظار اوکراین است