Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، امام جمعه مهاباد در خطبه‌های نماز جمعه، پیامبر گرامی اسلام (ص) و اهل بیت ایشان را سفیران صلح و وحدت خواند و بر بهره گیری از سیره و روش و فضایل اخلاقی آنان در زندگی تأکید کرد.

ماموستا عبدالسلام امامی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت و جایگاه رفیع وقف در دین مبین اسلام پرداخت و گفت: وقف صدقه‌ای جاری و مستمر است که ثواب آن پس از مرگ هم ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب نماز جمعه مهاباد همچنین با قدردانی از نیات واقفان در وقف مساجد، از واقفین خواست مطابق با نیاز امروز جامعه اموال خودرا وقف کنند.

امام جمعه مهاباد در ادامه برهمکاری و عقد قرارداد پزشکان با سازمان‌های بیمه گر برای رفع مشکلات درمانی بیماران تأکید کرد.

منبع: خبرگزاری صدا وسیما

انتهای پیام/ج

خطبه های نماز جمعه امروز در مهاباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه احکام شرعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۷۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه پلدشت برنقش حجاب و عفاف در تحکیم خانواده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  امام جمعه شهرستان پلدشت در جلسه حجاب و عفاف شهرستان که در محل فرماندهی انتظامی شهرستان پلدشت برگزار شد گفت ترویج بی عفتی و بی حجابی   بزرگترین ضربه به بانوان جامعه  بوده و بنیان خانواده را سست و از هم گسسته می کند و مهمترین عامل برای استحکام خانواده ها حجاب و عفاف است .

حجت الاسلام طالبی خاطر نشان کرد  در بحث حجاب و عفاف بایستی تمامی مسئولین و نهادها و سازمان ها در کنار پلیس باشند تا چرا که حجاب و غفاف از توطئه های دشمن برای تضعیف فرهنگ جامعه . و بی عفتی و بی حجابی جامعه را به فساد و بی بند باری می کشاند و عقوبت الهی را در پی دارد .

سرهنگ جباری سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان پلدشت هم در این جلسه  خطاب به افراد محدودی که به کشف حجاب و هنجار شکنی در جامعه مبادرت می ورزند گفت : با چنین افرادی  طبق قانون برخورد خواهد شد .

 

 

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • عربستان: جامعه جهانی به مسوولیت خود مبنی بر توقف تجاوز اسرائیل عمل کند
  • تمرین نخستین رفتارهای تشکیلاتی و سیاسی در مساجد/مسجد باید جامعه را تربیت کند
  • اجرای طرح اعتلا با جدیت دنبال شود
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • تأکید امام جمعه اردبیل بر افزایش تولیدات هنری برای رفع نیازهای روز جامعه
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • تأکید بر ارتباط ستاد نماز جمعه و جامعه علمی و نخبگانی
  • سپاه‌پاسداران به افتخار و عزت جهان اسلام تبدیل شده است
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش حجاب و عفاف در تحکیم خانواده