Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین شمس روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم ملی امروز یک بازی خوب و با کیفیت انجام داد، دیداری که در جو بی‌نظیر و حضور پرشور هواداران ارومیه‌ای باعث ایجاد شور و نشاط در بین همه شد و به سرمربی تیم ملی نیز بابت میدان دادن به جوانان باید تبریک گفت.
وی افزود: برخی لحظات بازی و بخصوص در سه گلی که دریافت کردیم اشتباهاتی داشتیم که باید تا آغاز مرحله نهایی آنها را برطرف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به زیرساخت‌های مناسب ارومیه برای برگزاری مسابقه‌هایی از این دست اضافه کرد: حضور چنین هواداران پرشور که با وجود آنکه همزمان با بازی‌های استقلال، تراکتور و پرسپولیس در سالن حضور داشته و از تیم ملی فوتسال حمایت کردند نشان داد که این شهر امکان میزبانی مسابقات حساس‌تر بین‌المللی و جهانی را دارد.
«شمس» در مورد سرمربی تیم ملی نیز گفت: باید به «ناظم الشریعه» بابت میدان دادن به جوانان و شجاعتش تبریک بگویم که می‌توانند آینده فوتسال کشورمان باشند.
سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران گفت: دیدار ازبکستان و تاجیکستان دیداری سطح بالا بود و دو تیم یک مسابقه سطح بالا را به نمایش گذاشتند و ازبکستان نشان داد که همچنان می‌تواند یکی از مدعیان جدی قهرمانی آسیا باشد.

وی در مورد فعالیت‌های ورزشی خود نیز گفت: دیگر به فکر مربیگری نبوده و با داشتن مدرک AFC بدنبال تدریس و ارائه کمک و آموزش برای ارتقای فوتسال در نقاط مختلف کشور هستم.

مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال مردان آسیا به مدت سه روز از یکم تا سوم آبان ماه جاری با حضور تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان، نپال، افغانستان، ایران، قرقیزستان و ترکمنستان در ارومیه برگزار شد و طبق قرعه‌کشی تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان، نپال و افغانستان در گروه اول و تیم‌های ایران، قرقیزستان و ترکمنستان در گروه دوم به رقابت پرداختند.

روز چهارشنبه در نخستین روز این مسابقات از ساعت ۱۳ /اول آبان‌ماه/ تاجیکستان با ۶ گل نپال را شکست داد، ازبکستان با نتیجه ۶ بر ۲ افغانستان را از پیش رو برداشت و تیم ملی ایران با چهار گل ترکمنستان را مغلوب کرد.

روز پنج‌شنبه /دوم آبان‌/ تاجیکستان با نتیجه ۵ بر ۲ افغانستان را برد و به دور بعدی صعود کرد، تیم ملی ازبکستان ۴ بر یک نپال را شکست داد و دیدار تیم‌های ترکمنستان و قرقیزستان نیز با نتیجه سه بر ۲ به نفع قرقیزها به پایان رسید.

امروز جمعه /سوم‌آبان/ در روز پایانی دور مقدماتی، افغانستان ۶ بر ۲ نپال را برد، ازبکستان با نتیجه ۹ بر ۳ تاجیکستان را از پیش رو برداشت و ایران نیز ۸ بر ۳ بر قرقیزستان پیروز شد.

پنج تیم ایران، ازبکستان، قرقیزستان، ترکمنستان و تاجیکستان جواز حضور در مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی ۲۰۲۰ مردان آسیا که اسفند امسال در کشور ترکمنستان برگزار خواهد شد را کسب کردند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال ایران مسابقات قهرمانی آسیا فوتسال ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۷۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌های فوتسال کنار رفت

در یک اتفاق غیرمنتظره، تیم ملی فوتسال ژاپن، مدافع عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا، از مرحله گروهی این رقابت‌ها حذف شد.

طرفداری | ژاپن که در گروه C با تیم‌های قرقیزستان، تاجیکستان و کره جنوبی همگروه بود، در آخرین دیدار خود مقابل تاجیکستان به تساوی یک بر یک رسید و با کسب تنها 4 امتیاز، در رده سوم گروه قرار گرفت.

تاجیکستان با 5 امتیاز دوم شد و قرقیزستان با 7 امتیاز به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. کره جنوبی هم با تنها 1 امتیاز در قعر جدول قرار گرفت.

این در حالی است که ژاپن در دوره قبلی این رقابت‌ها که به میزبانی تایلند برگزار شده بود، با شکست ایران در فینال، عنوان قهرمانی را کسب کرده بود.

حذف ژاپن از جام ملت‌های فوتسال 2024، یکی از بزرگترین شگفتی‌های این مسابقات تاکنون به شمار می‌رود.

در سایر گروه‌ها، تیم‌های ملی فوتسال ایران و کویت، افغانستان و بحرین به مصاف هم خواهند رفت.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • سرمربی فوتسال تاجیکستان: صعود تیم های فارسی زبان باعث خرسندی است
  • ببینید | تداوم برد‌های تیم ملی فوتسال ایران با شکست کویت
  • فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان
  • تیم ملی فوتسال ژاپن حذف شد / سامورایی‌ها جام‌جهانی را از دست دادند
  • حذف ناباورانه ژاپن و کره از جام ملت‌های آسیا
  • شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌های فوتسال کنار رفت
  • ژاپن از جام ملت‌های فوتسال آسیا حذف شد!
  • برگزاری نشست کمیته مشترک حمل و نقل بین المللی جاده ای ایران و تاجیکستان
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر ازبکستان
  • بانوی قایقران ارومیه، سهمیه المپیک گرفت