Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@21:56:30 GMT

پایان سفر دو روزه به جمهوری آذربایجان

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۷۷۹۸۶

پایان سفر دو روزه به جمهوری آذربایجان

رئیس جمهوری اسلامی ایران که به منظور شرکت در هجدهمین اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد به کشور آذربایجان سفر کرده بود، وارد تهران شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در این سفر دو روزه که به دعوت رسمی الهام علی اف همتای آذربایجانی اش انجام شد با سخنرانی در جمع سران و مقام های شرکت کننده در این اجلاس بین المللی، دیدگاه ها و مواضع جمهوری اسلامی ایران را درخصوص مسائل مهم منطقه ای و بین المللی تبیین و تشریح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر روحانی در مدت اقامت خود در باکو در دیدارهای دو جانبه ای با روسای جمهور آذربایجان، ونزوئلا، کوبا و پاکستان، نخست وزیران مالزی و بنگلادش و رئیس جمهور موقت الجزایر درخصوص مسائل مورد علاقه دوجانبه ، منطقه ای و بین المللی با این مقامات گفت و گو کرد.

شیخ الاسلام  الله شکور پاشازاده رئیس اداره مسلمانان قفقاز نیز روز پنج شنبه و در نخستین روز از سفر دکتر روحانی به جمهوری آذربایجان با رئیس جمهور کشورمان دیدار کرد.

 

بیشتر بخوانید: روحانی باکو را به مقصد تهران ترک کرد ایران هند را یک شریک مهم تجاری خود می داند

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران جنبش عدم تعهد قفقاز مالزی ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۷۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس جمهور برای قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا


 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

ورزشکاران لایق کشتی فرنگی قهرمانی مقتدرانه و ارزشمند شما عزیزان در رقابت‌های کشتی فرنگی آسیا در قیرقیزستان که پس از قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان حاصل شد، شعف و شادمانی ملت بزرگ ایران را دو چندان نمود.

این پیروزی درخشان را که نشان دیگری از شایستگی و سرآمد بودن شما فرزندان غیور کشور در فتح قله‌های افتخار است، به ملت شریف ایران و به‌ویژه جامعه ورزشی کشور تبریک می‌گویم و از تلاش‌ها و زحمات شما ورزشکاران و همه مربیان و کادر فنی تیم کشتی فرنگی صمیمانه سپاسگزارم.

امیدوارم با تداوم تلاش و پویایی خود شاهد موفقیت روزافزونتان در دیگر مسابقات ورزشی باشیم.

سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

دیگر خبرها

  • از هر امری که مردم را نا امید کند بپرهیزید
  • پیام معاون اول رئیس‌جمهور درپی درگذشت پرویز داوودی
  • تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت دکتر پرویز داودی
  • ‌رئیس جمهور ایران چه درخواستی از رئیس جمهور ازبکستان داشت؟
  • رییسی ۳ اردیبهشت به پاکستان می‌رود
  • آقای احمدی نژاد! اسرائیل، کشور است؟ /ناگفته هایی درباره واکنش معنادار رئیس جمهور پیشین به حمله موشکی سپاه
  • معاون حقوقی رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با قدس: تحریم جدید از سوی اروپا بی‌پاسخ نمی‌ماند
  • توده ۱۸ کیلویی از بدن یک بانوی بهشهری خارج شد
  • پیام تبریک رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا