Web Analytics Made Easy - Statcounter

مطبوعات آلمان از این بازی به عنوان آخرین شانس فاوره یاد می‌کنند.

طرفداری - در حساس‌ترین بازی از هفته نهم بوندس لیگا در فصل 2019/20، شالکه و دورتموند با اختلاف تنها یک امتیاز در جدول رده بندی، دربی روهر را برگزار می‌کنند.

مشخصات بازی

روز و تاریخ برگزاری | شنبه، 4 آبان 1398 برابر با بیست و ششم اکتبر 2019

ساعت | 17:00

محل برگزاری | فلتینس آرنا

داور | فلیکس بریش (مونیخ)

پیش بازی

دو تیم در حالی دربی روهر را برگزار خواهند کرد که تنها یک امتیاز اختلاف دارند و هر دو با فتح دربی، شانس رسیدن به صدر جدول را خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط رقبای دیرینه ایالت وستفالن در فصل جاری لیگ، تفاوت چندانی ندارد؛ بی ثبات و عملکردی سینوسی. اما از دورتموند با توجه به خریدهای خوب پیش از شروع فصل انتظار نمایش‌های بهتری وجود داشت. تنها دو برد طی هفت بازی اخیر فاوره را در خطر اخراج قرار داده است. از مورینیو با توجه به روابط خوبش با واتسکه، مدیریت باشگاه دورتموند، به عنوان گزینه جانشینی فاوره در صورت برکناری یاد می‌شود. از سوی دیگر مطبوعات آلمان دربی روهر را آخرین فرصت فاوره خوانده‌اند. باید دید که این فشارها چه تاثیری روی فاوره و بروسیا دورتموند خواهد داشت.

علیرغم برتری دورتموند در سال‌های اخیر، شالکه همواره نمایش‌های خوبی مقابل این تیم داشته است. فصل گذشته بازی رفت در زمین شالکه با پیروزی 2-1 دورتموند به پایان رسید. اما در بازی برگشت شالکه به نوعی دورتموند را تحقیر کرد و با برتری 2-4، تا حد زیادی امید دورتموند برای رسیدن به قهرمانی را ناامید کرد.

شالکه در دربی پیش رو خواهان کسب سه امتیاز برای ادامه بالانشینی در جدول رده بندی لیگ است. از سوی دیگر آن‌ها می‌دانند که با عدم پیروزی دورتموند، دشمن سنتی خود را وارد بحران می‌کنند. از همین رو معدنچی‌ها تلاش مضاعفی برای گرفتن امتیاز از دورتموند خواهند کرد.

جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا

ترکیب احتمالی دو تیم

غایبان بازی

بن طالب قادر به همراهی شالکه در این دیدار نیست. وضعیت سردار و مک کنی نیز نامشخص است.

آلکاسر و اشملزر مصدومان دورتموند هستند و وضعیت رویس مشخص نیست.

تقابل‌های اخیر دو تیم

نکات آماری بازیکنان دورتموند هشت بار مقابل شالکه اخراج شده‌اند. بیشتر از هر تیم دیگری در لیگ. در بازی قبلی رویس و وولف از دورتموند اخراج شدند. دورتموند پس از هشت بازی در رده چهارم جای گرفته است. در مقطع کنونی از فصل گذشته بایرن در رده چهارم بود و در پایان قهرمان شد. امین حارث با 4 گل زده بهترین گلزن شالکه در فصل جاری است. این بازیکن مراکشی در دو دربی قبلی یک گل و یک پاس گل را به نام خود ثبت کرده است. شالکه در بازی هفته گذشته در صورت پیروزی برابر هوفنهایم میتونست صدرنشین شود که این شانس را از دست داد. آخرین باری که شالکه به عنوان صدرنشین دربی روهر را مقابل دورتموند برگزار کرده بود، به سپتامبر 1971 بازمی‌گردد. دورتموند در 10 بازی از 11 بازی اخیرش در لیگ شکست نخورده است. دورتموند در سه بازی اخیر خارج از خانه خود در لیگ، حداقل دو گل در هر بازی دریافت کرده است. پیش بینی نتیجه بازی از سوی هواسکورد شـالـــکـه 1-2 دورتموند

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۸۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!

به گزارش "ورزش سه"، رافا لیائو بار دیگر در ایتالیا مورد حمله و انتقاد کارشناسان قرار گرفت. با توجه به بحران میلان که پس از 7 پیروزی متوالی، مقابل رم در لیگ اروپا شکست خورد و در دربی که اسکودتو را به اینتر داد، نیز بازنده شد، بسیاری از عملکرد بازیکنان در بازی های مهم انتقاد کردند. 

در میان منتقدان، تنیسور افسانه‌ای سابق، آدریانو پاناتا، نیز حضور دارد. او به رای اسپورت گفت: «بدون فکر شما نمی توانید کاری انجام دهید. ورزشکاران زیادی دیده ام، استعدادهای عظیمی که به جایی نرسیدند. مثل اتفاقی که با بالوتلی افتاد، یک استعداد عالی، یک فیزیک بدنی عالی، اما واضح است که چیزی در او گم شده بود.»

پاناتا ادامه داد: «نگرش و عملکرد لیائو به خصوص در بازی رفت برابر رم ارزش سیلی زدن را داشت. به نظر می رسد با بازی فوتبال به ما لطف می کند. نمی دانم چند میلیون درآمد دارد و گویا نمی داند چرا در میلان است. یک قهرمان این کارها را نمی کند. پس او یا قهرمان نیست یا باهوش نیست. لیائو از مغزش در زمین استفاده نمی کند.»

لیائو  فصل جاری 13 گل زده و 13 پاس گل داده اما پس از به ثمر رساندن سه گل متوالی در سری آ مقابل فیورنتینا، لچه و ساسولو، در مهمترین لحظه متوقف شد: در دو بازی با رم و سپس در دربی.

دیگر خبرها

  • دربی مرسی ساید؛ «شکست فاجعه آميز»
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!
  • هر آنچه قرار است از دربی مرسی ساید بدانید
  • ساعت بازی لیورپول و اورتون امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد
  • استفانو پیولی: آینده من؟ اینزاگی 14 ماه پیش مشکل داشت و ببینید اکنون چه دستاوردی دارد
  • اینتر، دربی و اسکودتو را با هم برد/ ستاره دوم برای نراتزوری