Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@14:05:00 GMT

توقف یوپن با بازی امید ابراهیمی

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۷۸۰۸۹

توقف یوپن با بازی امید ابراهیمی

هافبک ایرانی یوپن بلژیک در جریان تساوی تیمش برابر اندرلخت حضور کامل داشت.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های هفته دوازدهم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم یوپن که امید ابراهیمی را در ترکیب و سعید عزت‌اللهی را دور از فهرست داشت، از ساعت ۲۲ جمعه شب در کهرویگ استادیوم مقابل اندرلخت رده یازدهمی قرار گرفت.

 

یاران ابراهیمی و عزت‌اللهی که طی سه هفته اخیر یک شکست و دو پیروزی داشتند، امشب برابر اندرلخت با تساوی بدون گل متوقف شدند تا ۱۰ امتیازی شوند و در جایگاه چهاردهم جدول ژوپیر لیگ بلژیک قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امید ابراهیمی بعد از حضور ثابت در چهار مسابقه گذشته یوپن، امشب نیز حضور کامل در دیدار با اندرلخت داشت ولی سعید عزت‌اللهی برای چهارمین دیدار پیاپی فرصت بازی پیدا نکرد.

یوپن امید ابراهیمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوپن امید ابراهیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۸۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالم راشد کمر کلباء و قایدی را شکست

به گزارش "ورزش سه"، هفته بیستم رقابت های ادنوک لیگ امارات برای کلباء و قایدی خوب آغاز شد ولی اتفاقاتی که طی دقایق 35 تا 38 در محوطه جریمه کلباء رخ داد، ورق بازی را برگرداند تا شباب الاهلی یک پیروزی قاطع و شیرین را از آن خود کند.

در این مسابقه، کلباء روی حرکت انفرادی و تماشایی وینگر ایرانی خود به گل رسید. مهدی قایدی حرکتی را از سمت چپ آغاز کرد که ارسال او به روی دروازه با ضربه سر آندرس وومبرگر به گل تبدیل شد تا بازی یک بر صفر شود.

اما در دقیقه 35 و پس از خطای هند عجیب سالم راشد، داور یک پنالتی به سود شباب الاهلی اعلام کرد. پس از بازبینی صحنه مشخص شد که مدافع کلباء از یک موقعیت مسلم گلزنی جلوگیری کرده و پس از چند دقیقه، داور کارت قرمز را از جیب خارج کرد و مدافع پراشتباه ببرها را اخراج کرد.

البته ضربه پنالتی موناس دابور به بیرون رفت اما در ادامه شباب الاهلی به خوبی از 10 نفره بودن کلباء استفاده کرد و در وقت های تلف شده نیمه اول توسط یحیی الغسانی و سعید عزت اللهی به گل رسید.

ستاره ایرانی شباب الاهلی با یک شوت زمینی به گوشه دروازه، گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا شوالیه های سرخ، با پیروزی دو بر یک به رختکن بروند.

در نیمه دوم نیز یحیی الغسانی و ایگور ژسوس دو گل دیگر به ثمر رساندند تا شباب الاهلی با این پیروزی، 40 امتیازی شده و جایگاه خود در رتبه دوم جدول را مستحکم بخشید.

در این مسابقه، سعید عزت اللهی 66 دقیقه و مهدی قایدی نیز 77 دقیقه در زمین حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • پاسخ به لاپورتا: هیچ بازی‌ای در اروپا تکرار نشده!‏
  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان
  • تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان پیروز شد
  • عزت اللهی دومین بازیکن برتر شباب الاهلی + عکس
  • سالم راشد کمر کلباء و قایدی را شکست
  • گل امشب عزت‌اللهی در امارات با گزارش عربی
  • جواب محکم سعید عزت‌ به پاس گل قایدی!
  • ملی پوشان ووشو امشب راهی چین می‌شوند
  • ملی‌پوشان ووشو امشب راهی چین می‌شوند
  • ناکامی دوباره یاران صیادمنش در بلژیک