Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شهرستان قروه در روزهای یک تا سوم آبان ماه سال جاری میزبان مسابقات قهرمانی کونگ فو کشوری انتخابی تیم ملی بزرگسالان با حضور ۴۰۰ ورزشکار در قالب ۳۴ تیم از سراسر کشور بود.

در این مسابقات بعد از رقابت سه روزه سخت و نفس گیر این تیم های «کرمانشاه، کردستان و زنجان» بودند که کاپ قهرمانی اول تا سوم تیمی را کسب کردند و همچنین کاپ اخلاق هم به تیم «یزد» رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در بخش انفرادی در این مسابقات در وزن ۵۴- کیلوگرم مدال طلا را «حسین کریمی» از تهران، مدال نقره را «فردین آرمبین» از کرمانشاه، مدال برنز را به صورت مشترک «محسن رحیمی» از کهگیلویه و بویراحمد و «کوهسار رحمتی» از کردستان الف به دست آوردند.

در وزن ۵۸- کیلوگرم این «اشکان صید محمدی» از کردستان ب، «علی پورمهدی» از ایلام، «محمدرضا عباسی» از فارس و «دانیال خیرام» از کرمان بودند که جایگاه اول تا سوم را از آن خود کردند.

همچنین در وزن ۶۳- کیلوگرم «امین عنایتی زاده» از بوشهر، «حمید ناظمی» از کردستان الف، «پدرام رستم زاده» از آذربایجان غربی و «محمد ابری» از آذربایجان شرقی به ترتیب موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند.

سپس «مهدی جنگلی» از تهران ب مدال طلا، «اباذر علوی» از زنجان مدال نقره، مدال برنز هم به صورت مشترک به «امیررضا سیفی» از آذربایجان شرقی و «علی بنیانی» از فارس در وزن ۶۸- کیلوگرم رسید.

در ادامه مقام های اول تا سوم وزن ۷۳- کیلوگرم به نام «داریوش برآهویی» از سیستان و بلوچستان، «پیمان یدی» از کرمانشاه، «میلاد عبادی» از آذربایجان غربی و «محمد مهدی مقدم» از یزد ثبت شد.

بعد از آن جایگاه اول تا سوم وزن ۷۸- کیلوگرم هم به «حمیدرضا ظریف» از خراسان رضوی، «سهیل رستمی» از گیلان، «محمد فیروزی» از فارس و «رامیار کریمی» از کردستان ب اختصاص یافت.

اما در وزن ۸۳- کیلوگرم این «امیرحسین جعفری» از زنجان بود که مدال طلا را بر گردن آویخت و «امیرحسین عطایی نژاد» هم از ایلام مدال نقره را گرفت و سپس «علی شکوهی» از قزوین و «رضا گودرزی» از مرکزی به صورت مشترک به مدال برنز رسیدند.

 دیگر برندگان اول تا سوم انفرادی در وزن ۸۸- کیلوگرم به ترتیب شامل «غلامرضا نوری» از البرز، «محمد کوهساری» از گلستان، «صلاح الدین احمدپناهی» از آذربایجان غربی و «علیرضا نجف زاده» از قزوین بود.

در وزن ۹۳- کیلوگرم «بهزاد برجی» از کرمانشاه، «محمدعلی مرادی» از کردستان ب، «محمد حسن فلاحی» از کردستان الف و «فرشاد تیموری» از زنجان موفق شدند بر سکوی اول تا سوم بایستند.  

همین طور مقام اول تا سوم وزن ۱۰۳- کیلوگرم اختصاص یافت به «هادی نظری» از همدان، «میلاد قاسمی» از تهران الف، «رضا ابراهیمی» از مازندران و «محمدعلی فتحی» از قم.

و در نهایت این «امیرحسین ناصری» از کرمانشاه، «سید سهیل محمودیان» از البرز، «سید سجاد موسوی» و «روح اله الهی» از خراسان شمالی بودند که در وزن ۱۰۳+ کیلوگرم به ترتیب با قرار گرفتن در جایگاه اول تا سوم موفق شدند مدال های طلا، نقره و برنز را کسب کنند. 

کد خبر 4755879

منبع: مهر

کلیدواژه: کونگ فو شهرستان قروه مسابقات قهرمانی کشور اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران ایلام گرگان سانحه تصادف زائران اربعین قزوین شهرکرد خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان بازگشت زائران اربعین شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۸۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در وزن منهای ۵۹- کیلوگرم رده سنی جوانان سارینا نوری از استان سیستان و بلوچستان و فرناز عادلی دهنوی از استان اصفهان قهرمان و نایب قهرمان شدند و محیا نادری از استان همدان و هلیا کماسی از استان تهران مشترک به مقام سوم رسیدند.

همچنین در وزن منهای ۴۸- کیلوگرم غزل فتحی چشمه از استان لرستان و فاطمه جعفرنژاد از استان تهران در رده‌های نخست و دوم ایستادند و یسنا زرین از استان آذربایجان غربی و دنیا نوروزی عین القاضی از استان همدان مشترک مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان در رده‌های سنی مختلف دختران و پسران تا ۶ اردیبهشت به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در حال برگزاریست.

دیگر خبرها

  • شهربانو منصوریان و صدیقه دریایی مدال طلا گرفتند
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • بیرانوند از صعود به فینال مسابقات تراپ قطر باز ماند
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • بوکس ایران در بیشکک طلایی نشد
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال | صفری به مدال برنز رضایت داد
  • درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی