Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم شکوری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پخش نشدن بازی‌های تیم ملی از صداوسیما و شبکه ورزش برایم عجیب بود و امیدوارم سایر رسانه‌ها برای پیگیری حق این تیم و پخش بازی‌ها از شبکه تخصصی ورزش تلاش کنند.

وی از مسئولان خواست به این مسئله ورود کنند زیرا پخش شدن بازی‌های تیم ملی باعث حضور حامیان مالی و اسپانسرها برای حمایت از فوتسال خواهد شد؛ ضمن اینکه انگیزه بازیکنان را نیز بالا می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته شاهد یک میزبانی باکیفیت از شهر ارومیه بودیم و از تمام مسئولان این شهر و استان و همچنین حمایت پرشور تماشاگران این شهر تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی بیان کرد: میزبانی باکیفیت شهرستان های مختلف از مسابقات بین‌المللی و تیم ملی ما را در واگذاری میزبانی‌ها به شهرهای دیگر تشویق می‌کند و روز گذشته ارومیه نمره قبولی گرفت.

پاداش بازیکنان تیم ملی فوتسال قبل از مرحله نهایی قهرمانی آسیا پرداخت می‌شود

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: تلاش خواهیم کرد تا قبل از مسابقات مرحله نهایی قهرمانی آسیا، پاداش بازیکنان تیم ملی فوتسال را پرداخت کنیم تا روحیه آنان برای مسابقات بیش از پیش بهتر شود.

شکوری همچنین اضافه کرد: برای انجام بازی‌های تدارکاتی نظر کادر فنی در اولویت قرار دارد اما همه تلاش خود را به کار می‌گیریم تا تیم با آمادگی کامل به مرحله نهایی مسابقات اعزام شود. 

مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال مردان آسیا به مدت سه روز از یکم تا سوم آبان‌ماه جاری با حضور تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان، نپال، افغانستان، ایران، قرقیزستان و ترکمنستان در ارومیه برگزار شد و طبق قرعه‌کشی تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان، نپال و افغانستان در گروه اول و تیم‌های ایران، قرقیزستان و ترکمنستان در گروه دوم به رقابت پرداختند.

روز چهارشنبه گذشته و در نخستین روز این مسابقات از ساعت ۱۳ /اول آبان‌ماه/ تاجیکستان با ۶ گل نپال را شکست داد، ازبکستان با نتیجه ۶ بر ۲ افغانستان را از پیش‌رو برداشت و تیم ملی ایران با چهار گل ترکمنستان را مغلوب کرد.

روز پنج‌شنبه /دوم آبان‌/ تاجیکستان با نتیجه پنج بر ۲ افغانستان را برد و به دور بعدی صعود کرد، تیم ملی ازبکستان چهار بر یک نپال را شکست داد و دیدار تیم‌های ترکمنستان و قرقیزستان نیز با نتیجه سه بر ۲ به نفع قرقیزها به پایان رسید.

روز جمعه /سوم‌آبان/ در روز پایانی دور مقدماتی، افغانستان ۶ بر ۲ نپال را برد، ازبکستان با نتیجه ۹ بر سه تاجیکستان را از پیش رو برداشت و ایران نیز هشت بر سه بر قرقیزستان پیروز شد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال ایران مسابقات قهرمانی آسیا ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۸۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد

 در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴  در تایلند دو دیدار از گروه C رقابت‌ها برگزار شد که در یکی از بازی‌ها تیم ملی فوتسال ژاپن برابر تاجیکستان به تساوی یک بر یک رسید و با این نتیجه  در حالی که کسی حتی فکرش را نیز نمی کرد سامورایی ها از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

ژاپنی‌ها در نخستین دیدارشان در این رقابت ها با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل قرقیزستان شکست خورده بود و در دیدار دوم موفق شده بود کره جنوبی را با ۵ گل شکست دادند، اما سامورایی ها که برای صعود به دور حذفی به پیروزی مقابل تاجیکستان نیاز داشتند در نهایت مقابل این به تساوی رسیدند.

ژاپن دومین تیم پرافتخار این دوره از رقابت‌ها، سال ۲۰۲۲ در فینال توانسته بود ایران را شکست دهد و قهرمان شود. به این ترتیب ژاپن شانس صعود به جام جهانی ازبکستان را نیز از دست داد.

در دیگر دیدار کره‌جنوبی از پیش حذف شده برابر قرقیزستان به تساوی ۵ بر ۵ رسید. قرقیزستان با این نتیجه با ۵ امتیاز به عنوان تیم دوم راهی دور بعد شد و تاجیکستان به عنوان تیم نخست به مرحله حذفی صعود کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ایران متحول شد/ ژاپنی‌ها چوب غرورشان را خوردند
  • گزینه اول آقای گلی آسیا از فوتسال ایران
  • سرمربی فوتسال تاجیکستان: صعود تیم های فارسی زبان باعث خرسندی است
  • حذف ناباورانه ژاپن و کره از جام ملت‌های آسیا
  • شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌های فوتسال کنار رفت
  • جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد
  • ژاپن از جام ملت‌های فوتسال آسیا حذف شد!
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌ های فوتسال آسیا با حذف ژاپن
  • فرش قرمز آسیا زیرپای داوران زن ایرانی؛ کولاک گلاره و زری در بانکوک
  • صعود ازبکستان و عراق به جمع ۸ تیم برتر فوتسال جام ملت‌های آسیا