Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه چندی پیش سرقت از یک مغازه موبایل فروشی با سوراخ کردن سقف این واحد تجاری تیتر رسانه‌های کشور شد، گفت: این سارق با سوراخ کردن پشت‌بام اقدام به سرقت تلفن‌های همراه این واحد تجاری در شاهرود را کرده بود که توسط کارگاه‌های زبده ردپای او در خراسان شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این فرد جوان ۲۴ ساله و غیربومی استان سمنان بود که درنهایت با بهره‌گیری از فنون نوین پلیسی در یکی از شهر‌های خراسان مورد شناسایی قرار گرفت و با اعزام تیمی ویژه در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه متهم پس از دستگیری به جرم خود اعتراف کرد، ابراز داشت: مال‌خر اموال مسروقه نیز شناسایی وبا تکمیل پرونده متهم به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

انتهای پیام / م

سارق ۲۴ ساله و غیربومی مغازه مبایل فروشی شاهرود روانه زندان شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۹۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای تامین آب استان سمنان اقدامات خوبی صورت گرفته است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر پنجشنبه در جمع مردم شاهرود به میزبانی استادیوم تختی این شهر ضمن اشاره به ظرفیت‌های خطه شاهرود، تاکید کرد: این منطقه خاستگاه علما، فضلا، دانشمندان و عرفای بزرگی است که هر کدامشان گنجینه‌ای هستند.

وی ضمن اشاره به عزم دولت برای کاهش تبعات کم آبی، گفت: برای تأمین آب استان سمنان اقدامات خوبی صورت گرفته است

خبر تکمیل می‌شود...

کد خبر 6082042

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس بر دستان اختلالگر امنیت عمومی در بوکان
  • برای تامین آب استان سمنان اقدامات خوبی صورت گرفته است
  • مدل جدید تریاک‌فروشی در شمال تهران توسط یک زن
  • پایان جولان سارق سیم کابل برق در ساری
  • وقتی خانه‌ها بوی نفت می‌داد!
  • ۲ مـعشوقه و یک شوهر
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • بازداششت کلاهبردار رسیدساز جعلی در شیراز
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل