Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول روابط عمومی نمایندگی آستان قدس در مازندران گفت: موکب کانون خادمیاری معلم کلا محمودآباد تا پایان امروز (۴ آبان ماه) برای خدمت‌رسانی به زائران امام مهربانی‌ها در مسیر مشهد شهرستان چناران برپا است.

«مهری کهن روز» امروز شنبه (4 آبان ماه) بابیان اینکه خادمیاران استان مازندران درایام آخر ماه صفر با برپایی موکب در مسیر عزیمت دلباختگان امام رضا (علیه‌السلام) به مشهد مقدس از زائران ضامن آهو با ارائه خدمات رفاهی، درمانی و پذیرایی استقبال می‌نمایند، به خبرنگار شبستان در ساری گفت: موکب کانون خادمیاری معلم کلا محمودآباد در همین راستا از اول تا چهارم آبان ماه جاری در شهرستان چناران برپا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول روابط عمومی نمایندگی آستان قدس در مازندران افزود: ایستگاه صلواتی عشاق الرضا با سرپرستی «منصور حسنی» جانشین کانون خادمیاری شهرستان محمودآباد روستای معلم کلا به زائران علی بن موسی‌الرضا (علیه‌السلام) خدمت‌رسانی می‌کند.

وی بابیان اینکه شهردار، معاون شهردار و اعضای شورای شهر چناران از این ایستگاه صلواتی مازندرانی‌ها بازدید به عمل آوردند، اظهار کرد: دو هزار زائر در اولین روز برپایی این موکب مورد پذیرایی خادمیاران امام رئوف ثامن‌الحجج (علیه‌السلام) قرار گرفتند.

 

کهن روز اضافه کرد: خادمیاران در این موکب روزانه بین 500 -700 زائر پیاده  امام رضا (علیه‌السلام) را با سه وعده غذایی (صبحانه، ناهار و شام) پذیرائی می‌کنند.

وی اذعان کرد: تمام هزینه‌ها و مخارج این موکب به کمک کانون خادمیاری و خیرین روستای معلم کلا (محمودآباد) و خیرین شهرستان چناران استان خراسان رضوی تأمین‌شده است.

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی نماز جمعه مسجد اربعین خطبه های نماز جمعه خراسان جنوبی خطبه نماز جمعه پیاده روی اربعین اصفهان شیراز زائران پیاده امام رضا ع امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۹۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی رزمایش جهاد دامپزشکی با ۱۲۶ هزار خدمت در آمل

به گزارش خبرنگار مهر، حمزه آقاپور کاظمی شامگاه دوشنبه در پایان اولین رزمایش جهاد دامپزشکی استان مازندران در سال ۱۴۰۳ خبر داد و افزود: این رزمایش با بهره گیری از اکیپ‌های پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های دامی شهرستان‌ها در منطقه صعب العبور شهرستان آمل برگزار شد.

وی با اشاره به لزوم برگزاری این رزمایش گفت: با توجه به نزدیکی زمان کوچ گله‌های دامی به مناطق بالادست و لزوم واکسیناسیون آنها پیش از انتقال به این مناطق از ظرفیت شهرستان‌های استفاده خواهد شد تا به شهرستان‌هایی که مناطق صعب العبور و کم برخوردار دارند در پوشش واکسیناسیون کمک شود.

آقاپور کاظمی به ادامه برگزاری این رزمایش‌ها در شهرستان‌های دیگری همچون نور، نوشهر، چالوس و.. اشاره کرد و افزود: تلاش خواهد شد در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید با مشارکت مردمی نام گذاری شده است با مشارکت مردم و دستگاه‌های همکار در خدمت رسانی به مردم استفاده گردد تا بتوان خدماتی که منجر به افزایش تولیدات غذایی سالم می‌گردد افزایش یابد.

رسولی زاده رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آمل با حضور در این رزمایش گفت: در راستای سیاست‌های دولت سیزدهم جهت ارائه خدمات فراگیر به دامداران و حسب دستور مدیرکل دامپزشکی استان مازندران مبنی بر ارائه خدمات رایگان به دامداران روستاهای نشل، آهن سر، مریجان، تیران شیرکلا با هدف پیشگیری از بیماری‌های دامی، هماهنگی‌های لازم از سوی مسئول جهاد دامپزشکی مازندران صورت گرفت که در نهایت با تشکیل ۱۰ اکیپ جهادی واکسیناسیون و معاینه رایگان دام تشکیل شامل کارشناسان اداره‌های دامپزشکی شهرستان‌های ساری، میاندرود، قائمشهر، سوادکوه شمالی، جویبار، محمودآباد، بابل، بابلسر، سیمرغ و کارشناسان اداره کل دامپزشکی مازندران بالغ بر ۱۲۶ هزار خدمت ارائه شد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته گفت: در این رزمایش یک روزه پوشش کامل واکسیناسیون در محور مذکور انجام گرفت و در مجموع بیش از ۱۶ هزار نوبت سر دام تحت پوشش واکسیناسیون و خدمات درمانی قرار گرفتند که شامل واکسیناسیون رایگان هشت هزار رأس دام سبک علیه بیماری تب برفکی، واکسیناسیون سه هزار و ۹۰۰ رأس دام سبک علیه بیماری آبله، واکسیناسیون سه هزار و ۹۰۰ رأس دام سبک علیه بیماری طاعون، واکسیناسیون ۳۰ رأس دام سنگین علیه تب برفکی، واکسیناسیون ۶۵ قلاده سگ علیه هاری است.

وی در خصوص سم پاشی اماکن دامی گفت: با توجه به نزدیکی گرمی هوا و امکان بروز بیماری‌های انگلی در این رزمایش بیش از ۲۲۰ هزار لیتر سم استفاده شد.

وی تصریح کرد در این رزمایش ۳۲۰ رأس گوسفند و ۳۰ رأس گاو توسط دامپزشکان اعزامی به صورت رایکان ویزیت و اقدامات درمانی لازم صورت گرفت.

کد خبر 6085882

دیگر خبرها

  • تقویم نجومی امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | تقویم همسران امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دعا برای زیاد شدن نور چشم | دستورالعمل برای زیاد شدن نور چشم
  • جمع کردن کتب ضلال، گاهی اثر عکس دارد!
  • پذیرش سطح عالی و مقطع خارج مدرسه عالی فقه و اصول امام حسین(ع) قم
  • تقویم نجومی امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | تقویم همسران امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برپایی رزمایش جهاد دامپزشکی با ۱۲۶ هزار خدمت در آمل
  • تقویم نجومی امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جلد سیزدهم کتاب «اعلام الهدایه» به زبان اردو ترجمه و منتشر شد
  • برپایی نمایشگاه «معلم من یک هیولاست!» در کانون پرورش فکری
  • پاسخی بر یک کلیپ زرد و تأسف‌ برانگیز