Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مرتضی انصاری‌فر» روز شنبه در گفت‌ و گو با ایرنا افزود: پرداخت تسهیلات اشتغال اداره کل بنیادشهید و امور ایثارگران استان مرکزی ۳۴ فرصت شغلی به همراه داشته است.

وی ادامه داد: مجموع اعتبارات اشتغالزایی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در سال جاری ۲۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است که متقاضیان می توانند با ارائه طرح‌های توجیه‌پذیر در زمینه‌های مختلف اقتصادی از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی اظهار داشت: ۲ هزار و ۱۶۰ نفر از فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران این استان متقاضی شغل هستند که از این تعداد ۱۰۳ نفر دارای مدرک تحصیلی زیر دیپلم، ۵۴۵ نفر زیر دیپلم، ۱۷۳ نفر فوق‌دیپلم، ۹۷۰ نفر کارشناسی، ۳۵۲ نفر کارشناسی ارشد و ۱۶ نفر نیز دارای مدرک دکتری هستند.

انصاری فر بیان کرد: ۴۴ هزار نفر از جامعه ایثارگران استان مرکزی زیر پوشش بیمه تکمیلی قرار دارند که از این تعداد  ۱۰ هزار نفر در نهادها و دستگاه های اجرایی فعالیت می کنند.

وی گفت: هم اکنون ۲۵۰ مرکز درمانی در نقاط مختلف استان مرکزی به جامعه ایثارگران این استان خدمات درمانی و پزشکی ارائه می کنند و یک هزار و ۴۵۶ نفر از والدین و همسران شاهد و یک هزار و ۲۰۰ نفر از جانبازان این استان از حق پرستاری استفاده می کنند که در سطوح مختلف همراه با حقوق به حساب این قشر از جامعه واریز می شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی ادامه داد: سه هزار و ۸۳۰ نفر از جامعه ایثارگران استان مرکزی از بیماری های پرخطر همچون فشار خون و دیابت رنج می برند که از سوی ۴۰ پزشک متخصص به صورت دوره ای ویزیت می شوند.

براساس آمار و اطلاعات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی، این استان پنج هزار و ۳۸۲ شهید، ۱۴ هزار و ۲۲۷ جانباز و ۷۴۲ آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات اشتغال کارآفرینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۰۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران

سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اگر بخواهیم مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران را کاهش دهیم نیازمند ۲۹۰ همت هستیم در حالی که تا کنون توانسته ایم تنها ۹۰ همت را در طول سال تأمین کنیم. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، محمود پاکدل سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران در آیین تودیع و معارفه مدیر کل بنیادشهید و امور ایثارگران البرز که در سالن اجتماعات بنیاد شهید البرز برگزار شد، با اعلام این مطلب گفت: بودجه سال گذشته بنباد شهید و امور ایثارگران هزار میلیارد تومان بوده که  امسال با تلاش فراوان به حدود 90 هزار میلیارد تومان رسیده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در کشور 649 هزار نفر جانباز سالمند هستند که نیازمند رسیدگی و مراقبت های خاص بوده و این بنیاد وظیفه پیگیری سلامت این عزیزان را بر عهده دارد. همچنین 61 هزار نفر نیز به عنوان همسران شهدا هستند که وارد کهنسالی می شوند، چرا که میانگین سنی 60 سال دارند و‌ باید نیازهای آنها را برطرف کرد.

 سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه به تغییر و اصلاح برخی از قوانین مرتبط با ایثارگران اشاره کرده و اظهار داشت: برخی از قوانین مربوط به ایثارگری می بایست تغییر و اصلاح شود که نیازمند توجه نمایندگان مجلس هستیم تا بتوان بیشتر و مؤثرتر به خانواده شهدا و ایثارگران خدمات‌رسانی کرد. به عنوان مثال تغییراتی باید در بند چ قانون ششم توسعه که در برنامه توسعه هفتم نیز به آن اشاره شده، ایجاد کرد تا از این طریق بتوان خدمات بهتری را به جانبازان و خانواده شهدا در عرصه استخدام ها داشت.

پاکدل در پایان به استفاده بنیاد شهید از نیروهای داخل بنیاد و بومی اشاره کرده و اظهار داشت: سیاست این سازمان بر این است  که از همکارانی که تجربه و از خود بنیاد است و دارای تجربه بوده استفاده شود و خدا را شکر که امروز فردی که در این مسند قرار می گیرد از بدنه بنیاد شهید و آشنا به موضوعات و مشکلات خانواده شهدا می باشد. 

لازم به توضیح است در این آیین از زحمات سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور جانبازان استان البرز تقدیر و حکم سرپرستی امیرحسین دانشی‌کهن را اعطا کردند.

انتهای پیام/  

دیگر خبرها

  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • پیش بینی حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان بودجه برای درمان ایثارگران
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • حفظ ارزش‌های اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم