Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، دانشگاه جامع علمی کاربردی در اطلاعیه‌ای از موافقت شورای سنجش و پذیرش با پذیرش دانشجو در این دانشگاه در مرحله تکمیل ظرفیت خبر داد.

در متن اطلاعیه دانشگاه جامع علمی کاربردی آمده است: موافقت شورای سنجش آموزش کشور برای تکمیل ظرفیت پذیرش این دانشگاه اعلام شد و بخشنامه های تکمیلی در این خصوص متعاقباً اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4756011 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه جامع علمی کاربردی پذیرش دانشجو تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشجویان دانشگاه تهران دانشگاه علم و صنعت دانشگاه فنی و حرفه ای دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت دانشگاه خوارزمی مسمومیت دانشگاه جامع علمی کاربردی دانشگاه علوم پزشکی تهران اربعین 98 شورای عالی انقلاب فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۰۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحصیل بیش از ۹ هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ علی‌حسین محمدظاهری با اشاره به آغاز تکمیل ظرفیت رشته کارشناسی دانشگاه پیام نور گفت: از سوی سازمان سنجش بیش از ۵۰ هزار نفر قبولی برای دانشگاه پیام نور در نظر گرفته شده که سهم استان ۱۳۳۳ نفر است که در مراکز مشغول به تحصیل می‌شوند.

 او با بیان اینکه ثبت نام از ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد، گفت: از ۱۵ فروردین تا ۲۸ فروردین نیز دانشجویان می‌توانند با مراجعه حضوری به مراکز برای تکمیل پرونده و انتخاب واحد اقدامات لازم را انجام دهند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان با بیان اینکه همدان با ۴۴۰ دانشجو در ۴۳ کد رشته محل بیشترین و فامنین با ۴۲ نفر در ۴ کد رشته کمترین دانشجو را در حوزه کارشناسی دارند، گفت: افراد با تحصیل در دانشگاه پیام نور می‌توانند از همان ترم اول درخواست میهمانی کرده و در بحث تغییر رشته نیز با گذراندن یک‌ترم و معدل ۱۲ در رشته‌های مورد علاقه خود تحصیل کنند. 

محمد مظاهری با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۰ مرکز واحد با ۹ هزار و ۵۰۰ دانشجو در استان همدان داریم، گفت: میزان قبولی امسال در دانشگاه پیام نور نسبت به سال گذشته ۱۸ درصد رشد داشته و در این بین بیشترین استقبال از رشته‌های روانشناسی، مدیریت و حقوق است.

دیگر خبرها

  • تحصیل بیش از ۹ هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور استان همدان
  • تایید پرونده ۲۲ متقاضیان تدریس خبره در دانشگاه علمی کاربردی
  • پرونده ۲۲ متقاضی تدریس خبره در دانشگاه علمی کاربردی تایید شد
  • جذب ۱۲ میلیارد وام دانشجویی در دانشگاه جامع علمی‌کاربردی لرستان
  • رسالت ویژه دانشگاه جامع علمی کاربردی آموزش‌های مهارتی است
  • نحوه پذیرش کاردانی به کارشناسی رشته علوم آزمایشگاهی تغییر کرد
  • ملاک پذیرش دانشجو در رشته علوم آزمایشگاهی منوط به سوابق تحصیلی شد
  • اعلام شیوه پذیرش رشته علوم آزمایشگاهی در آزمون کاردانی به کارشناسی
  • پذیرش دانشجو در رشته علوم آزمایشگاهی از سال آینده کاردانی به کارشناسی براساس سوابق تحصیلی انجام می‌شود
  • پذیرش در کاردانی به کارشناسی رشته علوم آزمایشگاهی بدون آزمون شد