Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کلانتری ۱۶۴ قائم از دستگیری یک نفر در رابطه با قتل شهروندی در شمال کشور خبر داد. تاریخ انتشار: 10:28 - 04 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۲۰۴۱

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سرهنگ حسین مافی بیان داشت: ساعت شش عصر روز گذشته بود که آقایی ۱۹ ساله به ماموران این کلانتری مراجعه کرد و اظهار داشت که در یکی از استان‌های شمال شرقی کشور مرتکب قتل یک نفر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: بنابر اظهارات متهم، او در میدان میوه و تره بار شهر محل سکونت‌اش حین بارگیری میوه با فردی درگیر می‌شود که در ادامه این درگیری، متهم مقتول را با ضربات چاقو به قتل می‌رساند و از همان تاریخ یعنی روز ۲۷ ماه گذشته از آن محل متواری می‌شود.


این مقام انتظامی بیان داشت: متهم در یک خانه مجردی واقع در میدان امام حسین مراجعه کرده و آنجا ساکن شده بود و در حالی که قصد داشت در یک شرکت نگهبانی که قبلا نیز در آن کار می‌کرد مشغول به کار شود به آنجا مراجعه می‌کند.


کلانتر محله قائم تهران گفت: از آنجایی که شرکت مذکور در محدوده این کلانتری بود متهم تصمیم می‌گیرد. درحالی که عذاب وجدان وجودش را فرا گرفته بود به این کلانتری بیاید و به قتل اعتراف کند؛ بنابراین گزارش، در انتها متهم با هماهنگی با مقام  قضائی به پلیس آگاهی تهران بزرگ برای انجام ادامه تحقیقات تحویل داده شد.

 انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حوادث قتل مقتول دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۰۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند

سرهنگ موسی بهاری فرمانده انتظامی بوکان گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان به بهانه وام‌ازدواج، موضوع شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار تیم ویژه مبارزه با جرایم سایبری انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: کارشناسان پلیس فتا با پایش صفحات مجازی و رصد اقدامات مجرمانه، موفق به شناسایی متهم شده و او را با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی ادامه داد: شهروندانی که به این شیوه مورد کلاهبرداری واقع شده‌اند، می‌توانند برای اعلام شکایت و تشکیل پرونده به پلیس فتای انتظامی بوکان مراجعه کنند.

سرهنگ بهاری بیان کرد: اگر متقاضیان قبل از هرگونه پرداختی یا ارائه مدارک شناسایی برای تحقیق و استعلام صحت پرداخت‌وام از طریق بانک مربوط اقدام کنند، به آسانی از وقوع این نوع کلاهبرداری‌ها پیشگیری می‌شود.

بوکان با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به‌ مدت ۲ شبانه‌ روز در تهران!
  • ۱۰۰ کامیونت زباله دپو شده در یک منزل مسکونی در بجنورد بارگیری شد
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز!
  • قاتل فراری در شوش دستگیر شد
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران!
  • دستگیری قاتل فراری در شوش