Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین افتتاحیه طرح استعدادیابی فوتبال کودکان زیر 14 سال شهر تهران-جام شهدا-با حضور سرپرست سازمان ورزش و پیشکسوتان ملّی پوش فوتبال کشورمان برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، طرح استعداد یابی فوتبال کودکان زیر 14 سال شهر تهران، در نخستین گام اجرایی با برگزاری مسابقات این رده های سنی و برپایی آیین افتتاحیه، در منطقه 4 شهرداری تهران کلید خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید رباطی، سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران، کشف استعدادهای پنهان در دل محلات و معرفی آن ها به فوتبال حرفه ای و قهرمانی را مهم ترین هدف طرح فوق خواند و افزود: واقعیت این است که ورزش همگانی، بستری مناسب برای ورزش قهرمانی است.سازمان ورزش شهرداری تهران نیز بنا به وظیفه ذاتی خود، گسترش ورزش همگانی را در دستور کار دارد و در این راستا گام های ارزشمندی برداشته که از دل آن، شادی، نشاط و سلامت خلق می شود اما تعامل با دیگر نهادهای متولی ورزشی در بُعد قهرمانی، می تواند آسمان ورزش را همواره پُرستاره نگاه دارد زیرا استعدادهای تازه ای شناسایی و معرفی می شوند که متولیان امر قهرمانی می توانند از آن بهره برداری شایسته ای داشته باشند. 

وی ادامه داد: باور داریم  استعدادهای فراوانی در محلات وجود دارند که ممکن است هرگز دیده و یا شناسایی نشوند. اجرای این طرح ،پل های میان ورزش همگانی و قهرمانی را مستحکم تر از گذشته می کند.

رباطی همچنین از مربیان و فوتبال دوستان دعوت کرد؛ به منظور کشف استعدادهای پنهان، در جریان رقابت ها حاضر شوند.

محمد مومنی، مسئول برگزاری رقابت های یاد شده نیز در این باره گفت: رقابت های استعداد یابی فوتبال کودکان زیر 14 سال شهر تهران-  جام شهدا – با حضور 40 تیم زیر 14 سال در سطح محلات و در زمینهای  چمن 40*20 مناطق 22 گانه برگزار و در پایان پاییز سال جاری، 22 تیم به عنوان تیم های منتخب مناطق، به دور بعدی راه می یابند.

وی افزود: مکاتباتی با سازمان لیگ فوتبال انجام داده و رایزنی هایی نیز با کمیته های جوانان و نیز استعداد یابی فوتبال داشته ایم تا از این فرصت بهره برداری خوبی انجام پذیرد. همچنین از مربیان تیم های پایه و لیگ برتری نیز دعوت کرده ایم در جریان این رقابت ها حاضر باشند تا خود، در امر استعداد یابی دخالتی مستقیم و بی واسطه داشته باشند.

نخستین دور بازی ها در قالب این طرح و نیز آیین افتتاحیه رقابت ها، به میزبانی شایسته منطقه 4 شهرداری در سالن ورزشی شهید طوقانی واقع در منطقه 4 شهرداری تهران و با حضور مجید رباطی سرپرست سازمان ورزش و معاونین و مدیران وی برگزار شد.

در این مراسم چهره های پیشکسوت فوتبال کشورمان همچون بهنام ابوالقاسم پور، فرهاد ابوطالب، یدالله اکبری،  نادر گودرزی و ...حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: حضور بیش از 375 هزار مددجو در سامانسراها برگزاری 300 برنامه ورزشی در هفته تربیت بدنی/ پویش دوشنبه های ورزشی، ملی می شود

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پایتخت شهر تهران شهرداری تهران فوتبال کودکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۰۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ تحرک در ۲۲ بوستان پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرجان میرزایی معاون ورزش بانوان سازمان ورزش شهرداری تهران در این برنامه ، ابراز امیدواری کرد در سال جدید شاهد جنبشی سراسری و همگانی در عرصه ورزش شهروندی تهران باشیم.

علیرضا بهرمن سرپرست معاونت ورزش آقایان نیز گفت: در سال جدید برنامه‌های متنوعی برای سنین مختلف طراحی شده است ولی حضور تمام گروه‌های سنی در ایستگاه‌های تندرستی، نقطه عطف فعالیت‌های ورزش شهروندی است و نشان می‌دهد که راه را به درستی طی می‌کنیم. م

حمد شیری شهردار منطقه ۱۵ نیز مشارکت بیش از هزار شهروند در برنامه زنگ تحرک را نشانگر بلوغ شهری برشمرد و بر لزوم توسعه فعالیت‌های ورزش شهروندی تأکید کرد. این برنامه، با انجام حرکات ورزش صبحگاهی، ادامه یافت و سپس از مادران؛ "شهید قدیر سرلک" و "شهید نیکچه فراهانی" تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • نواخته شدن زنگ تحرک در ۲۲ بوستان پایتخت
  • اقدامات شهرداری برای ارتقای سلامت تهرانی‌ها | از طرح استعدادیابی سالمندان تا ترویج ازدواج و فرزندآوری
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو در ارومیه
  • ۲ مجموعه ورزشی بزرگ در محلات هاشم‌آباد و کیانشهر احداث می‌شود
  • ۲ مجموعه ورزشی در محلات هاشم آباد و کیانشهر احداث می‌شود
  • استان قم ظرفیت خوبی در حوزه ورزش دارد
  • احداث ۲ مجموعه ورزشی در محلات هاشم آباد و کیانشهر
  • ۲ مجموعه ورزشی در محلات هاشم‌آباد و کیانشهر احداث می‌شود
  • دستور استاندار قم برای رسیدگی به مشکلات تیم‌های ورزشی
  • تیم‌های ورزشی استان حاضر در لیگ‌های کشوری حمایت می‌شوند