Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@03:28:05 GMT

آمار نگران کننده ازدواج و طلاق

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۸۱۲۶۳

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان گفت: طی نیمه نخست امسال ۲۶ هزار و ۶۳۲ واقعه ازدواج در خراسان رضوی ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 8 درصد کاهش داشته است.

به گزارش «تابناک»، محمد حسن بهادر در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: طی این مدت ۹ هزار و ۱۴ واقعه طلاق در استان ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 7 درصد افزایش داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به طور میانگین روزانه ۱۴۳ واقعه ازدواج و ۴۸ طلاق در ۲۳۰ دفتر ازدواج و ۱۰۵ دفتر طلاق استان ثبت می شود. وی خاطرنشان کرد: در این دوره بیشترین رشد ازدواج مربوط به شهرستان جوین و کمترین میزان طلاق نیز در شهرستان فیروزه ثبت شده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان تصریح کرد: ۱/۹درصد وقایع ازدواج و۸/۹درصد از کل طلاق های ثبت شده در کشور متعلق به خراسان رضوی است و در ۱۰ سال اخیر به طور میانگین ازدواج 3 درصد و طلاق بیش از 5 درصد افزایش داشته است. همچنین بیشترین وقایع ازدواج و طلاق در کشور بعد از استان تهران متعلق به خراسان رضوی است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کردستان سوریه تعطیلی پنجشنبه ها جنبش عدم تعهد طرح ملی مسکن خانه پدری خراسان رضوی ازدواج و طلاق آمار آمار نگران کننده کردستان سوریه تعطیلی پنجشنبه ها جنبش عدم تعهد طرح ملی مسکن خانه پدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۱۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات نوروز

عباس مسجدی، از جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای در تعطیلات نوروز امسال خبر داد.

به گزارش میزان، وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹ و نیم درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ و میر‌های ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روز‌های ۳ فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴ و نیم درصد کاهش داشت.

دیگر خبرها

  • چند درصد ایرانی‌ها سفر می‌روند؟
  • چند درصد ایرانی‌ها «مسافرت» می‌روند؟
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات نوروز
  • آلمان: تشدید حملات شهرک‌نشینان صهیونیست به فلسطینیان نگران‌کننده است
  • آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر
  • شوهرم بوی سیگار و مشروب و عطر زنانه می‌دهد! | طلاق می‌خواهم چون شب‌ها دیر به خانه می‌آید
  • طلاق می‌خواهم، چون شوهرم شب‌ها دیر به خانه می‌آید
  • ازدواج، آسیب‌ها و راه‌حل‌ها در دانشگاه آزاد یاسوج برگزار شد
  • ببینید | ثبت یک واقعه نادر