Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-24@07:37:16 GMT

 تحصیل در کانادا دیگر یک رویا نیست!

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۸۱۴۸۳

 تحصیل در کانادا دیگر یک رویا نیست!

در دنیای امروز به وفور با افرادی مواجه می شویم که شرایط زندگی ، بیکاری یا نداشتن امید برای ادامه تحصیل، آن ها را وادار می کند که به فکر مهاجرت بیفتند. یکی از مقصد هایی که در صدر لیست آن ها قرار دارد، کاناداست. کشوری پهناور و مهاجرپذیر که در دل خود، فرصت های متعددی در جهت کار و تحصیل برای مهاجران دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر شما هم یکی از افرادی هستید که کانادا را برای زندگی جدید انتخاب کرده اید، باید بگوییم که بهترین تصمیم را گرفته اید.

 

در این میان، بسیاری از والدین نیز به فکر آینده و زندگی فرزندان خود هستند، حتی ممکن است امیدی برای موفقیت آن ها در کشور مادری شان در زمینه تحصیل نداشته باشند؛ این امر کاملا طبیعی است. همه ی ما رویای زندگی خوب، تحصیل و کاری پر سود را در کشوری ایمن و با رفاه بالا را داریم، به همین علت است که ذهن خود را به سوی کانادا معطوف می کنیم.

اما سوال اصلی این است، چگونه می توان به این هدف نزدیک شد؟ چطور می توان در یکی از کالج ها یا دانشگاه های برتر کانادا به تحصیل پرداخت؟ از همه مهم تر، چگونه می توان در کنار تحصیل کار کرد و هزینه های آن را تامین کرد؟ تمام این ها سوالاتی هستند که ذهن ما را به خود درگیر می کنند. اگر به دنبال پاسخی مناسب برای آن ها هستید، ادامه این مطلب را ازدست ندهید. ما به شما می گوییم که چگونه چندین قدم به رویای خود یعنی مهاجرت به کانادا، نزدیک شوید.

چگونه با مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل، آینده خود را بسازیم؟

هر ساله به تعداد افرادی که برای تحصیل به کانادا مهاجرت می کنند، اضافه می شود؛ دانش آموزان یا دانشجویانی که موفقیت خود را در تحصیل در یکی از کالج های کانادا می بینند. اما جالب است بدانید که تنها درصد کمی از آن ها موفق می شوند که این مسیر را بدون مشکل پشت سر بگذارند و زندگی بدون دغدغه خود را در آن جا بنا کنند. اغلب افراد هیچ اطلاعاتی درباره مراکز آموزشی و شرایط تحصیل در این کشور ندارند. به همین علت در بازه زمانی کوتاه با شکست مواجه می شوند و دست از پا درازتر به کشور خود باز می گردند.

 

مهاجرت خود تصمیم سخت و پرچالشی محسوب می شود، اگر در این مسیر نیز با مشکل مواجه شوید، خیلی سخت می توانید به زندگی قبلی خود بازگردید. مسلما شما هم جزو افرادی هستید که نمی خواهید با این سختی ها روبرو شوید؛ به دنبال این هستید که در کوتاه ترین زمان و با موفقیت، برای ادامه تحصیل به کانادا مهاجرت کنید. وکلا و مشاوران مهاجرتی موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت می توانند این مسیر را برای تان هموار کنند.

شما باید پیش از هرکاری اطلاعات کافی درباره کشور کانادا، دانشگاه ها و کالج ها، شرایط و هزینه تحصیل در آن ها داشته باشید. اطلاعاتی که وکلای ما در این زمینه در اختیارتان می گذارند، تصمیم تان برای تحصیل در یکی از مراکز آموزشی کانادا را آسان تر می کند. یکی از مراکزی که امروزه مورد توجه بسیاری از دانشجویان کانادایی و غیرکانادایی قرار گرفته است، کالج ITD می باشد. موسسه توسعه فناوری کانادا به عنوان کالج تخصصی در زمینه های شغلی در مرکز ونکوور در سال 1999 با پنج مدرسه تخصصی از قبیل مدرسه فناوری اطلاعات (IT)، کسب و کار و مدیریت، گردشگری، هنر و زبان تاسیس شده است.

آیا به دنبال موفقیت در کانادا هستید؟ کالج ITD را فراموش نکنید

تحصیل در کالجی معتبر، آن هم در کنار اساتیدی که به خوبی شما را تا رسیدن به آینده ای موفق و شغلی مناسب همراهی می کنند، رویایی دست نیافتنی نیست. اگر متقاضی تحصیل در کانادا هستید و در این فکرید که پس از پایان دوره تحصیل تان با مهارت و تجربه کافی وارد بازار کار این کشور شوید، کالج ITD را فراموش نکنید. شما می توانید با ارائه مدارک لازم در یکی از مدارس و رشته های این کالج ثبت نام کرده و خود را به زندگی ایده آل و آینده ای درخشان در کانادا، نزدیک کنید. اجازه ندهید که افکار پوچ و بیهوده مانند، هزینه تحصیل یا محل سکونت شما را از هدف تان دور کند. خوشبختانه کالج ITD با آموزش های جامع، شما را برای ورود به بازر کار و به دنبال آن، تامین هزینه های زندگی تان یاری می کند. همچنین نمایندگان این کالج شما را برای یافتن مکانی برای سکونت تان نیز راهنمایی می کنند.

ممکن است در راه ثبت نام در این کالج کمی سردرگم شوید، ندانید که چه مدارکی را آماده کنید و چگونه در این کالج ثبت نام کنید. ما این خبر خوش را به شما می دهیم که موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت، تنها نماینده رسمی کالج ITD در ایران است و می تواند تمام امور ثبت نام را برای تان انجام داده و تا پایان این راه شما را همراهی کند. بخاطر داشته باشید که هرگز بدون داشتن اطلاعات کافی و مشورت با وکیل مهاجرتی نمی توانید در کوتاه ترین زمان، خود را دانشجوی این کالج بدانید. این که چه مدارکی ارائه دهید از مهم ترین چالش های ثبت نام در کالج ITD است. در واقع برای پیشگیری از بروز هر مشکلی بهتر است با متخصصین موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت ارتباط برقرار کنید.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۱۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایم لپسی از تظاهرات حامیان فلسطین در کانادا + فیلم

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، تایم لپسی از تظاهرات حامیان فلسطین در اتاوا کانادا در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی را ببینید.

کد خبر 846030 منبع: ایسنا برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه کانادا فلسطین

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید از زندگی علی هیبتی؛ از تحصیل در هوافضا و زندگی در آلمان تا مبارزه در رینگ
  • آتش گرفتن قطار حین حرکت در کانادا + فیلم
  • آتش گرفتن قطار در کانادا
  • وقتی فناوری خاطرات را زنده می‌کند
  • وقتی فناوری خاطرات را زنده می‌کند!
  • رویا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • تصویری از پوشش متفاوت شقایق فراهانی در کانادا
  • آخرین وضعیت «رویا» درنای بلژیکی + فیلم
  • تایم لپسی از تظاهرات حامیان فلسطین در کانادا + فیلم
  • (ویدیو) رویا کجاست؟