Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسن محمدی روز شنبه به خبرنگاران گفت: در راستای اجرای مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا، مأموران پلیس امنیت شهرستان دماوند با اشرافیت کامل بر حوزه استحفاظی و پس از کسب اخبار موثق مبنی بر دپوی قاچاق کالا و تردد کامیون‌های مشکوک به داخل مکان مشخص در روستای مهرآباد بخش رودهن عملیات برآورد اطلاعاتی و شناسایی کامل سوله فوق را در دستور کار آنان قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران پلیس امنیت پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضایی نسبت به بازرسی از کارگاه فوق اقدام کردند که تعداد قابل توجهی بشکه و بطری‌های روغن با مارک خارجی، مقدار قابل توجهی مشروبات الکلی دست‌ساز و دستگاه‌های تزریق و پلمب و بسته‌بندی روغن موتور و گیربکس کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند گفت: در راستای کشف این سوله، دو نفر متهم دستگیر و جهت معرفی به دستگاه قضایی به پلیس امنیت شهرستان دماوند منتقل شدند.

محمدی از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل کنند؛ برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاق کالا از مأموریت‌های خطیر نیروی انتظامی است.

وی اضافه کرد: عوامل ناامنی باید بدانند که مأموران جان بر کف پلیس، چشم بیدار و گوش شنوا در اقصی نقاط کشور هستند و همیشه فرصت سودجویی را از آنها خواهند گرفت.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان دماوند کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۱۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از کشف انبار مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار علی محمدی ظهر امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در تشریح این خبر اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان پس از اطلاع از دپو و نگهداری مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در یکی از انبارهای حاشیه شهر تبریز، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی قضائی، در بازرسی از انبار شناسایی شده انواع کالای قاچاق، شامل ۳۹۰ کارتن شکلات، ۱۳۲ بسته نوشابه انرژی زا و ۷۴ قلم لوازم بهداشتی و شوینده کشف کردند.

سردار محمدی با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش کشفیات به دست آمده را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: هر گونه فعالیت در خصوص کالای قاچاق زمینه رکود اقتصادی و افزایش تورم را فراهم می‌کند که پلیس با مشارکت مردمی با اینگونه افراد برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

کد خبر 745818

دیگر خبرها

  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز کشف شد
  • کشف ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز
  • کشف انبار نوشابه‌های قاچاق در رشت
  • کشف ۷۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بیرجند
  • کشف ۶ دستگاه ماینر غیرمجاز در کرمانشاه
  • کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان
  • کشف دو خودروی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در البرز
  • کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت
  • پلمب انبار سموم کشاورزی غیرمجاز در مرند