Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-28@12:47:39 GMT

بوی غیبت خودروسازان به مشام می‌رسد!

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۸۲۰۵۲

بوی غیبت خودروسازان به مشام می‌رسد!

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، از آنجایی که غیبت شرکتهای خودروسازی در نمایشگاه‌های خودرو که هر ساله در شهرهای مختلف جهان برگزار می‌شود و میزبان رونمایی از محصولات جدید خودروسازان مشهور و بین‌المللی هستند، عجیب و دور از انتظار به شمار می‌رود، اخبار، شایعات و گزارش های متعددی از سوی منابع مختلف خبری در این خصوص منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عدم حضور شرکت آئودی و ولوو به عنوان دو خودروساز بزرگ جهان در نمایشگاه خودروی مونترال کانادا ۲۰۲۰ بدان معنا خواهد بود که هیچ محصول جدیدی را در این رویداد به نمایش درنخواهند آورد.

به عقیده بسیاری از کارشناسان، این اقدام به احتمال زیاد به دلیل هم زمانی تقریبی با نمایشگاه خودروی دیترویت در ایالات متحده آمریکا که بدون شک یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های خودرو در جهان به شمار می رود، صورت گرفته است.

البته این در حالیست که ولوو علاوه بر نمایشگاه مونترال، ظاهرا اعلام کرده است که در نمایشگاه‌های بین المللی تورنتو و ونکوور ۲۰۲۰ کانادا هم شرکت نخواهد کرد.

بر اساس گزارش وب سایت Automotive News Canada، این دومین باری است که شرکت سوئدی ولوو در نمایشگاه‌های مونترال و تورنتو حضور نیافته و شرکت نمی‌کند.

مدیر اجرایی این نمایشگاه نیز در این خصوص خاطرنشان کرده است که از این تصمیم و اقدام ولوو و آئودی به شدت شوکه شده چراکه به باور وی، طبق آخرین مکالمات تلفنی و ایمیلی، همه چیز خوب پیش رفته بود ولی به طور ناگهانی، تصمیم آنها برای حضور در این نمایشگاه تغییر یافت.  

البته گفته می‌شود که ولوو در سایر نمایشگاه‌های کانادا که در شهرهای کلگری، ادمونتون و کبک برگزار می‌شود، حضور پیدا خواهد کرد.

بسیاری از تحلیلگران برآورد کرده‌اند با توجه به آنکه نمایشگاه‌های خودرویی در جهان از تعدد بسیاری برخوردار شده‌اند، انتظار می‌رود چنین روندی برای بسیاری از نمایشگاه‌ها در سراسر کشورهای جهان تکرار شود که در نهایت می‌تواند منجر به تعطیلی آنها شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خودرو خودروسازان مرسدس بنز ولوو شرکت آئودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۲۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت غیبت راهنمایان گردشگری در کاشان چیست؟

مدیر روابط عمومی اداره میراث فرهنگی کاشان علت غیبت راهنمایان گردشگری در کاشان را تشریح کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان ، بر اساس مشاهدات عینی صورت گرفته در چند روز گذشته در هیچ کدام از ابنیه تاریخی کاشان راهنمایان گردشگری وجود نداشت و این موضوع جای سوال داشت که در پیگیری‌های صورت گرفته مشخص شد برخورد نامناسب با یکی از راهنمایان گردشگری از سوی یکی از مسئولان موجب شده تا راهنمایان گردشگری ابراز ناراحتی و گلایه خود را با عدم حضور در ابنیه تاریخی اعلام کنند.

خبرنگار تسنیم با پیگیری‌هایی که انجام داد مشخص شد که یکی از مسئولان شهرستان کاشان با یکی از راهنمایان گردشگری رفتار بسیار نامناسبی داشته است که این رفتار ناشی از قضاوت عجولانه بوده و همین موضوع باعث شد تا راهنمایان تصمیم بر عدم حضور در ابنیه تاریخی داشته باشند.

این در حالی است که راهنمایان گردشگری از هنرجویان و دانشجویانی هستند که بر اساس علاقه و به صورت رایگان در ایام پیک حضور گردشگر در ابنیه تاریخی حضور پیدا می کنند در حالی که پیش از حضور آموزش‌های لازم را می‌بینند، از آنان آزمون اخذ می‌شود و تاییدیه‌های لازم را اخذ می‌کنند.

این موضوع را مرتضی احمدی‌نجات، مدیر روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان پیگیری کردیم و وی در این زمینه توضیحاتی را ارائه داد و موضوع عدم حضور گردشگران را در روزهای گذشته تایید کرد.

مرتضی احمدی‌نجات در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته بخشی از راهنمایان گردشگری در ابنیه تاریخی کاشان مستقر شدند و پیگیری‌های لازم در زمینه استقرار سایر راهنمایان گردشگری در دیگر ابنیه تاریخی در حال انجام است.

مدیر روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان با بیان اینکه در حال حاضر راهنمایان گردشگری در باغی فین مستقر شدند، ابراز داشت: مشکلات پیش آمده از سوی متولیان در حال پیگیری و رفع است.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • خودروسازان از قیمت گذاری دستوری معاف می شوند؟
  • حضور بیش از ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت
  • زمینه‌های مناسب برای حضور ایران در بازار بزرگ اسباب بازی روسیه
  • حضور بیش از ۱۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت
  • حضور خوزستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • استقبال از اسباب بازی‌های ایرانی در بازار‌های روسیه
  • آمادگی خوزستان برای حضور در نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • علت غیبت راهنمایان گردشگری در کاشان چیست؟
  • مدل‌های جدید خودروهای برقی چینی در نمایشگاه بانکوک
  • اتفاق ناگهانی برای ثروت ترامپ | حضور در جمع ۵۰۰ میلیاردر جهان