Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-23@09:33:33 GMT

اسکورسیزی نیویورک را به لس‌آنجلس برد

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۸۲۲۷۲

اسکورسیزی نیویورک را به لس‌آنجلس برد

رابرت دنیرو، آل پاچینو و مارتین اسکورسیزی نیویورک را برای اولین نمایش «ایرلندی» به لس‌آنجلس بردند.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ورایتی، برای اولین نمایش «ایرلندی» در لس‌آنجلس نت‌فلیکس فرش‌سیاهی در برابر چاینیز تیاتر هالیوود پهن کرد و همه یادگار‌های آن روزگار خیابان‌های نیویورک - از ماشین‌های قدیمی تا ویترین مغازه‌ها – را مهیا کرد تا بازیگران درجه یک فیلم در برابر آن‌ها بایستند و با هواداران عکس بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این فیلم ۱۶۰ میلیون دلاری با بازی رابرت دنیرو، ال پاچینو و جو پشی توسط مارتین اسکورسیزی ساخته شده است.

برای طرفداران فیلم حضور این چهره‌ها در کنار یکدیگر لحظه بزرگی بود. هر چند دنیرو گفت: برای او به شخصه آنچه اهمیت زیادی داشت این بود که قادر شدند تا این فیلم را بسازند. وی گفت: ما توانستیم کاری را که می‌خواستیم بکنیم، بکنیم. این خیلی خاص بود ... این شگفت‌انگیز است.

«ایرلندی» داستان مافیای ایتالیایی در نیویورک نیمه قرن بیستم را روایت می‌کند و در فیلم از تکنولوژی خاصی استفاده شده تا بازیگران را جوان کند تا نقش خود را در جوانی ایفا کنند و به سن امروزی خود برسند.

دنیرو که از تهیه کنندگان این پروژه هم بود، گفت: نت‌فلیکس عالی بود. آن‌ها همه پولی را که لازم داشتیم تا این پروژه را بسازیم در اختیار ما گذاشتند و همه جور حمایت کردند.

رابرت دنیرو در گفتگو با هالیوود ریپورتر هم تاکید کرد وقتی اولین بار نسخه جوان شده خودش را دید فکر کرد: هی خیلی خوب است. خیلی خوشحال شدم و به شوخی گفتم حالا می‌توانم ۳۰ سال دیگر هم فیلم بازی کنم.

این فیلم قرار است از یکم نوامبر به مدت ۴ هفته در شمار محدودی از سینما‌ها اکران شود و بعد از ۲۷ نوامبر به صورت آنلاین در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مارتین اسکورسیزی رابرت دنیرو نمایش ایرلندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۲۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیویورک تایمز: فعالیت حماس در بالا و زیر زمین ادامه دارد

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز تأیید کرد که رژیم صهیونیستی پس از گذشت بیش از ۶ ماه از شروع جنگ، در رسیدن به دو هدف اصلی خود در جنگ غزه که نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسرا از غزه بود، ناکام ماند.

براساس گزارش خبرگزاری سما فلسطین، به نوشته این روزنامه، رنج فلسطینی‌ها منجر به فرسایش حمایت حتی در میان متحدان رژیم صهیونیستی شده است، زیرا این پرسش که این رژیم به چه دستاورد‌هایی دست یافته و جنگ چه زمانی و چگونه می‌تواند پایان یابد،   تنش‌های جهانی فزاینده‌ای را ایجاد می‌کند.  

نیویورک تایمز به نقل از مقامات فعلی و سابق آمریکا تایید کرد که رژیم صهیونیستی قادر به نابودی حماس نبوده و نمی‌تواند این کار را انجام دهد. مقامات آمریکایی این فرضیه‌ها را زیر سوال می‌برند که عملیات شدید رژیم صهیونیستی می‌تواند تا دو ماه دیگر ادامه یابد، چه برسد به سال ها.

واشنگتن معتقد است که اسرائیل با وجود شکست باید پیروزی بر حماس را اعلام کند و به نوع دیگری از جنگ، یعنی مبارزه با رهبران ارشد جنبش حرکت کند. به گفته نیویورک تایمز، مقامات و تحلیلگران آمریکایی اعلام کردند احتمالاً حماس حتی پس از پایان جنگ به عنوان نیرویی در غزه باقی خواهد ماند، زیرا رهبری ارشد جنبش هنوز در داخل نوار مستقر هستند.

این روزنامه به نقل از مقامات آمریکایی و صهیونیستی اضافه کرد که سیستم تونل صد‌ها کیلومتر در نقاطی تا ۱۵ طبقه زیر زمین امتداد دارد و شامل مجموعه‌های بزرگ تری از اتاق‌ها است که برای مراکز فرماندهی و پناهگاه‌ها استفاده می‌شود.

در همین راستا مقامات صهیونیستی همچنین اشاره کردند که حماس و دیگر نیرو‌های مقاومت فلسطین همچنان نیرو‌های زیادی را در بالا و زیر زمین در اختیار دارند. بر اساس گزارش نیویورک تایمز یک مقام صهیونیست تایید کرد بین ۴۰۰۰ تا ۵۰۰۰ مبارز مقاومت فلسطینی در شمال غزه حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • نیویورک تایمز: نابودی حماس ممکن نیست
  • بازداشت معترضان طرفدار فلسطین در نیویورک
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • نیویورک تایمز: فعالیت حماس در بالا و زیر زمین ادامه دارد
  • دل‌پیرو: چرا به مادرید نقل مکان کردم
  • نقد فیلم قاتلان ماه گل؛ گنگسترها به نفت رسیدند!
  • سوزان ساراندون در جمع حامیان فلسطین در نیویورک
  • تحول افق شهر نیویورک با برج ۶۲ طبقه جدید
  • ادامه تنش‌ها بین دانشجویان طرفدار فلسطین و مدیریت دانشگاه در دانشگاه کلمبیا