Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد محمدپور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با وجود اینکه هنوز آمار نهایی نشده و تا ساعت ۲۰ امروز نیز نمایشگاه ادامه دارد اما استقبال طوری بوده که تعداد بازدیدکنندگان بیش از میلیون نفر شده و آمار آن از سال گذشته بالاتر رفته است.  

وی با اشاره به اینکه این اقبال و حضور مردم موجب شده بن کتاب دیروز جمعه به پایان برسد، اضافه کرد: مبلغ ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸ میلیارد تومان بن کتاب به فروش رسید که تلاش می کنیم امروز اعتبار جدیدی برای فروش بن در آخرین روز نمایشگاه نیز جذب کنیم.  

محمدپور ادامه داد: این اعتبار جدید برای فروش بن کتاب در حدود ۱۰۰ میلیون تومان خواهد بود.

به گزارش ایرنا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی پیش از این از توزیع ۲ میلیارد تومان بن کتاب در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز خبر داده بود.

علاقمندان در طول برگزاری نمایشگاه با مراجعه به شعب بانک شهر در داخل نمایشگاه با پرداخت ۸۰ درصد بهای کتاب، ۲۰ درصد یارانه کتاب از فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کردند و ناشران نیز ۱۰ تا ۳۰ درصد تخفیف را اعمال می‌کنند.   

هفدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز که برای دهمین بار نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها و برای هفتمین سال نمایشگاه رسانه های دیجیتال را در کنار خود دارد، در ۲۲ هزار متر مربع فضای مسقف و با حضور ۹۵۰ ناشر داخلی و خارجی دایر شده و تا چهارم آبان ماه پذیرای علاقمندان و دوستداران کتاب و کتابخوانی است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تبریز آذربایجان شرقی نمایشگاه کتاب رسانه فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۲۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بیش از ۱۹ هزار گردشگر از قلعه «فلک‌الافلاک» لرستان

احمد رضا دالوند در شورای راهبری کاهش تصادفات لرستان، گفت: آمار تصادفات منجر به فوت تا دوم فروردین در این استان ۱۷ درصد و تصادفات منجر به جرح ۱۱ درصد کاهش یافته است.

وی با ابراز امیدواری از سیر نزولی تصادفات در لرستان با تلاش دستگاه‌های خدمات‌رسان تا پایان تعطیلات نوروز، گفت: ۲۸ هزار تردد در محور‌های این استان ثبت شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان یادآور شد: ۴۴ هزار نفر در اماکن اقامتی این استان تا دوم فروردین اسکان یافته‌اند و ۱۴۸ هزار بازدید از جاذبه‌های گردشگری ثبت شده است.

دالوند با اشاره به بازدید ۱۹ هزار و ۲۰۰ نفر از قلعۀ فلک‌الافلاک گفت: آمار سفر در لرستان به‌دلیل تقارن ماه رمضان با ایام نوروز ۲۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

وی گفت: پیش‌بینی می‌شود آمار سفر به لرستان در نیمۀ دوم تعطیلات افزایش پیدا کند و امروز هم طبق آمار میراث‌فرهنگی روند بازدید از جاذبه‌های گردشگری این استان افزایشی بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان تأکید کرد: هفت نقطه از ۹ نقطۀ حادثه‌خیز لرستان که جزو تعهدات اداره‌کل راهداری بود در سال ۱۴۰۲ رفع شد و دو نقطۀ دیگر نیز تا پایان اردیبهشت رفع می‌شود.

دالوند با اعلام اینکه خیابان شریعتی نقطۀ حادثه‌خیز درون‌شهری است، متذکر شد: ما بر ارائه مجوز‌های لازم برای راه‌اندازی بهار مالگه در این نقطه تأکید کرده‌ایم و درصورتی‌که مجوز‌های لازم صادر نشده باشد بهار مالگه به مکان دیگری منتقل می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • از ثبت رکورد بازدید مخاطبان تا اتمام فعالیت بخش بین‌الملل در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم
  • نمایشگاه فروش کتاب‌های علوم قرآنی در ارومیه برپا می‌شود
  • بازدید از موزه‌های آذربایجان‌شرقی ۱۷ درصد افزایش یافت
  • افزایش پنج هزار پارکینگ در مصلی امام خمینی(ره) برای عموم/ مردم دسترسی‌های متنوع‌تری به نمایشگاه کتاب خواهند داشت
  • بازدید رمضانی و مدیران نمایشگاه کتاب از مصلی امام خمینی (ره)
  • بازید رمضانی و مدیران نمایشگاه کتاب از مصلی امام خمینی (ره)
  • بازدید بیش از ۱۹ هزار گردشگر از قلعه «فلک‌الافلاک» لرستان
  • مراسم عقد تا رونمایی کتاب سر دلبران در نمایشگاه قرآن + عکس
  • افزایش پارکینگ‌های مصلی برای نمایشگاه کتاب
  • از مجموعه کتاب‌های «سر دلبران» رونمایی شد