Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@14:44:22 GMT

بوستان «ریحانه» دهه فجر به بهره برداری می رسد

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۸۳۲۳۶

بوستان «ریحانه» دهه فجر به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، رامین امیر مداح با بیان اینکه فضای سبز قابل توجهی در ابوذر جنوبی وجود داشت که برای رفاه حال شهرندان، تصمیم گرفته شده این فضا ساماندهی شده و با تجهیزات مناسب به بوستانی شکیل تبدیل شود.

وی مساحت مجموعه طراحی شده را چهار هزار و ۵۶۰ مترمربع اعلام کرد و افزود: عملیات اجرای این پارک از اواسط مهرماه امسال آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرمداح با بیان اینکه به زودی این پارک به مجموعه بازی، وسایل ورزشی، آبنما، آلاچیق، نورپرداری، سکوی اسکان، سرویس بهداشتی مجهز خواهد شد، گفت: این پارک توسط شهرداری منطقه در حال احداث است.

وی از نصب المانی متناسب در این پارک خبر داد و افزود: فضای سبز موجود در این پارک احیا و با طراحی جدید بروز رسانی خواهد شد.

شهردار منطقه سه کرمان با اشاره به اینکه این پارک، به نام «ریحانه» نام گذاری شده است، اظهار کرد: پارک «ریحانه» دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 4756308

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری کرمان پارک و فضای سبز اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران ایلام گرگان قزوین سانحه تصادف شهرکرد زائران اربعین خطبه های نماز جمعه بارش باران بازگشت زائران اربعین استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۳۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروجی سد زاینده‌رود افزایش یافت

سرپرست معاونت حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان از افزایش خروجی سد زاینده رود به منظور بازگشایی رودخانه در بخش‌های خشک آن و تخصیص آب برای نوبت سوم آبیاری مزارع اصفهان و شرق این خطه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمدرضا صادقی اظهار کرد: مدت زمان و حجم آب تخصیصی پس از جلسات آینده مشخص خواهد شد.

وی ادامه داد: میزان و مدت تخصیص آب در نواحی مختلف نیز منوط به جلسات و هماهنگی صنوف کشاورزان استان است.

سرپرست معاونت حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان همچنین پیش‌بینی کرد که با توجه به شرایط موجود حدود فردا ظهر آب به کلانشهر اصفهان برسد.

منبع: ایرنا

کد خبر 745277

دیگر خبرها

  • مسدود شدن ۲۰۵ چاه غیرمجاز در مازندران
  • تعیین تکلیف حدود ۷ هزار چاه کشاورزی در مازندران
  • بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا پایان بهار ۱۴۰۳
  • بهره برداری از پاسگاه محیط بانی صیدوا در مهدیشهر
  • آغاز عملیات عمرانی یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • افتتاح ۲۷ پروژه در منطقه ۲ همزمان با یکصد و هفدهمین پویش امید و افتخار
  • معاون رئیس‌جمهور پاسگاه محیط‌‍‌بانی مهدیشهر را بهره‌برداری کرد
  • احداث خیابان و پارک محلی گرکان در منطقه ۱۰ اصفهان
  • افزایش خروجی سد زاینده رود از امشب
  • خروجی سد زاینده‌رود افزایش یافت