Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئله آب شرب همدان به عنوان یک ابر چالش در آینده مطرح خواهد شد گفت: مشکل آب همدان باید تعیین تکلیف و زمان بندی آن مشخص شود اما فعلا بلاتکلیف است و مسئولین استان روی این موضوع حساس نیستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر خجسته،  نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس  در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به مشکلات آب آشامیدنی در همدان اظهار داشت: آب شرب همدان یک مسئله مهمی است که به عنوان یک ابر چالش در آینده مطرح خواهد شد و در این حوزه مشکلاتی خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به این که ۷۵ درصد آب شرب همدان آب سطحی است، جمعیت ۷۵۰ هزار نفری همدان در آینده با کمبود آب مواجه خواهد شد که آب رسانی با تانکر و با کارهای دیگر قابل جبران نیست.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئله کم آبی  را برخی مسئولین فراموش کرده اند یادآور شد: چند سال پیش که انتقال آب از سد تالوار مطرح شد به آقای چیت‌چیان وزیر سابق نیرو گفتم که این طرح اشتباه است، چرا که تالوار نه آنچنان آبی دارد و نه سالم است.

خجسته در ادامه با اشاره به اینکه قرار شد از سد قوچم به همدان آب بیاورند عنوان کرد: برای این آب رسانی متاسفانه در بودجه امسال  پنج میلیارد تومن اعتبار در نظر گرفتند که این مبلغ بسیار کم است و در سال ۹۶ کار را عملیاتی کردند اما چند سالی است که به خاطر بلاتکلیفی کار همچنان معطل مانده است.

وی با بیان اینکه مسئله آب همدان اولویت اصلی مسئولین کشوری نیست و مسئولین استان هم روی این موضوع حساس نیستند تاکید کرد: مشکل آب همدان باید تعیین تکلیف، زمان بندی آن مشخص و مبالغ و اینکه از کجا انتقال داده می شود روشن باشد اما فعلا بلاتکلیف است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با رد نظر برخی از مدیران و مسئولان مبنی بر عدم کمبود آب در همدان تصریح کرد: با توجه به بارندگی های امسال، ما می توانیم بگوییم امسال مشکل آب نداریم اما از سال های آینده به مشکل خواهیم خورد.

خجسته در پایان خاطر نشان کرد: جلساتی را با وزیر نیرو و آقای نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه در خصوص مسئله آب همدان داشتیم که نمی دانیم چه کسی و با چه هدفی و با حرکت مرموز سیاسی این جلسه را تعطیل کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۳۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم یمن: فلسطین مسئله نخست و موضعمان ثابت است

مردم یمن در تظاهرات میلیونی خود در حمایت از مردم غزه تاکید کردند که فلسطین مسئله نخست ما و موضع ما ثابت است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مردم یمن در یک راهپیمایی میلیونی دیگر در میدان السبعین صنعاء تاکید کردند که فلسطین مسئله نخست آنهاست.

یمنی ها بر حمایت مجدد خود از مردم مظلوم غزه و مقاومت و نیز  عملیات شجاعانه نیروهای مسلح یمن علیه رژیم صهیونیستی و حامیانش  تاکید کردند.

در بیانیه تظاهرات میلیونی مردم یمن با عنوان «در دهمین سال می‌آییم، فلسطین مسئله نخست ما است»، بر ثابت بودن موضع اصولی ملت یمن در حمایت از ملت مظلوم فلسطین تاکید کرد.

در این بیانیه آمده است که بر ادامه حضور میلیونی در تمام تظاهرات به عنوان یک عمل جهادی و تحرک مسئولانه و پاسخ به ندای خداوند تعالی تاکید می کنیم.

دیگر خبرها

  • مردم یمن: فلسطین مسئله نخست و موضعمان ثابت است
  • فلسطین امروز مسئله اول تمام جهان است
  • منطقه آزاد ماکو در آذربایجان‌غربی فعال‌تر شود
  • فرماندهی انتظامی همدان در تمامی حوزه‌ها کارنامه درخشانی دارد
  • فرماندهی انتظامی استان در تمامی حوزه های امنیتی، انتظامی و ترافیکی کارنامه درخشانی دارد
  • آغاز به کار ستاد حکمرانی مردم در البرز با محوریت شعار سال
  • امسال امورات فرهنگی از اولویتهای مسئولین شهر ارومیه خواهد بود
  • معطلی ۱۷ ساله پروژه گردشگری سرعین و نارضایتی مردم
  • مشکل جدی در تامین دارو و شیر خشک وجود ندارد
  • برای تحقق شعار سال ،مجلس وظیفه سنگین برای حل مشکل بروکراسی اداری دارد