Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان، اردشیر شهرکی اظهار داشت: شهرستان های دلگان، ایرانشهر و میرجاوه عمده مناطق کشت چای در سیستان و بلوچستان محسوب می شوند که شهرستان دلگان با ۶۰۰ هکتار بالاترین سطح زیر کشت را داراست.

وی با بیان اینکه از هر هکتار مزارع چای ترش سیستان و بلوچستان ۸۰۰ کیلوگرم محصول خشک برداشت می شود، افزود: پیش بینی می شود امسال در مجموع ۵۸۶ تن چای ترش در این استان برداشت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر باغبانی جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه سطح زیر کشت چای ترش در سال جاری نسبت به سال گذشته  بیش از ۸۰ هکتار افزایش داشته است، ادامه داد: در حال حاضر سیستان وبلوچستان رتبه نخست تولید چای ترش کشور را به خود اختصاص داده است.

وی تصریح کرد: چای ترش با خواص منحصر به فرد خود باعث کاهش فشار و چربی خون به عنوان شایع ترین امراض می شود و در نتیجه انسان با مصرف آن عمری طولانی تر خواهد داشت.

کد خبر 4756347

منبع: مهر

کلیدواژه: جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان شهرستان دلگان چای ایرانشهر اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران ایلام گرگان قزوین سانحه تصادف شهرکرد زائران اربعین خطبه های نماز جمعه بارش باران بازگشت زائران اربعین استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۳۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از وضعیت سیلاب در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، وحيدي در اين بازديد، به بررسي خسارات وارده شده پرداخت، و بر رسيدگي به وضعيت و مشکلات مردم از سوي دستگاههاي اجرايي، تاکيد کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صادرات یک و نیم میلیارد دلاری کالا از آذربایجان شرقی
  • بازدید وزیر کشور از مناطق سیل زده در جنوب سیستان و بلوچستان
  • خودکفایی در تولید بذر گندم در اولویت کاری سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان
  • رتبه نخست مازندران در صادرات لبنیات
  • تلاش برای خودکفایی در تولید بذر گندم در سیستان و بلوچستان
  • بازدید وزیر کشور از وضعیت سیلاب در سیستان و بلوچستان
  • رتبه نخست گیلان در تولید مرغ اجداد در کشور
  • برداشت بیش از ۲۵۲ هزار تن انواع محصولات گرمسیری ازباغات سیستان و بلوچستان
  • وزیر کشور در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • وزیر کشور وارد سیستان و بلوچستان شد