Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالا امروز (شنبه) میزبان عرضه 9هزار و 900تن تیرآهن، 3هزار و 300تن سبد میلگرد، 50تن سرب و 30کیلوگرم شمش طلا است.
به گزارش خبرگزاری آریا، هشت هزار و 977تن قیر و پنج هزار تن گوگرد در تالار صادراتی بورس کالای ایران عرضه میشود.
این گزارش حاکی است، 24هزار و 585تن مواد پلیمری، مواد شیمیایی، گوگرد و قیر نیز در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی عرضه میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازار فرعی بورس کالای ایران نیز در این روز عرضه یک هزار و 710تن نخ پلی استر را تجربه می کند.
معامله 28هزار تن محصول فولادی در بورس کالای ایران
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران، روز (چهارشنبه) میزبان دادوستد 28هزار و 636تن انواع محصولات فولادی بود.
در این روز و در تالار مذکور 6هزار و 600تن تیرآهن، چهار هزار و 400تن سبد تیر آهن، 9هزار و 636تن سبد میلگرد، هشت هزار تن شمش بلوم، 40تن مس کاتد و 12تن کنسانتره فلزات گرانبها معامله شد.
تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران نیز در این روز معامله16هزار و 195تن مواد شیمیایی، 2هزار و 336مواد پلیمری و 200تن قیر را تجربه کرد.
تالار صادراتی بورس کالای ایران نیز در این روز شاهد دادوستد 25هزار و 73تن قیر و 196تن عایق رطوبتی بود. / ایرنا
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۳۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۵ درصدی جابجایی کالا توسط ناوگان حمل و نقل کالای کرمانشاه

سید شهرام کهریزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی ۱۲ ماهه سال گذشته ۱۱ میلیون و ۷۶۱ هزار تن کالا از استان کرمانشاه به اقصی نقاط کشور جابجا شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشدی ۲۵ درصدی روبرو است.

وی افزود: استان کرمانشاه موفق شده است در سال گذشته با رشد ۷۰ درصدی سرفصل درآمدی عوارض جابجایی کالا مقام سوم کشوری رو به خود اختصاص دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در خصوص تعداد بارنامه صادره تصریح کرد:: طی ۱۲ ماهه سال گذشته ۶۶۲ هزار بارنامه برای جابجایی کالا صادر شده است که نسبت به سال گذشته صدور بارنامه افزایش ۱۱ درصدی دارد.

وی در ادامه عنوان کرد: ۶۶۵ هزار حوله حمل و نقلی نیز در سال گذشته صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۱۳ درصدی دارد.

کهریزی گفت: ۱۰ کالای اصلی جابجا شده استان کرمانشاه مازوت، سیمان کیسه‌ای، سیمان فله‌ای، کلینگر، چغندر، کنجاله، سنگ سنگبری، گازوئیل، پلی اتیلن، خاک معدنی است.

وی در پایان افزود: استان کرمانشاه دارای ۲۱۱ هزار راننده فعال حوزه حمل و نقل کالا، ۲۲ هزار ناوگان وانت باری فعال و ۱۵ هزار کامیون حمل و نقل کالای برون شهری است.

کد خبر 6084596

دیگر خبرها

  • ۱۵۰۰ کیلو گرم زعفران فردا در بورس کالا عرضه می‌شود
  • ۳۰ دستگاه کامیون کشنده در بورس کالا عرضه می‌شود
  • جابجایی بیش از ۱۱ میلیون و ۷۶۱ هزار تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • ۳ میلیارد و ۱۴۳ میلیون دلار ارز برای واردات در مرکز مبادله تامین شد
  • رشد ۲۵ درصدی جابجایی کالا توسط ناوگان حمل و نقل کالای کرمانشاه
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | روز سیمانی‌ها
  • داد و ستد ۱۲۳۶ میلیاردی در بورس آذربایجان غربی
  • عرضه شفاف فرآورده های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳