Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@08:25:40 GMT

هیات نظارت دانشگاه ایلام رتبه پنجم کشور را کسب کرد

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۸۴۸۴۷

هیات نظارت دانشگاه ایلام رتبه پنجم کشور را کسب کرد

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی دانشگاه ایلام، محمد علی‌اکبری اظهار داشت: بر اساس نتایج ارزیابی هیات‌های نظارت و تضمین کیفیت استانی در سال ۹۷ توسط مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، کیفیت استان ایلام با چند رتبه ارتقا نسبت به سال گذشته، موفق به کسب رتبه پنجم بین هیات‌های استانی سطح کشور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هیأت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت استانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به هدایت و اجرای نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت و ارائه گزارش از وضعیت آموزشی، پژوهشی، فناوری، دانشجویی، فرهنگی، اجتماعی و اداری و پشتیبانی دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های آموزش عالی استان‌ها ‬‬‬‬‬می‌پردازد.

علی‌اکبری یادآور شد: بالندگی، پیشرفت و ارتقا کیفی نظام آموزش عالی کشور و دستیابی به اهداف عالی علمی و پژوهشی، حاصل تلاش و مساعی تک تک اعضای هیات نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت، کارکنان و دست‌اندرکاران توانمند است.

رئیس دانشگاه ایلام تاکید کرد: با بهره‌گیری از تمام توان در راه اعتلا، بهبود و ارتقا کیفیت آموزش عالی در تمامی سطوح از هیچ کوششی دریغ نمی‌شود.

وی یادآور شد: سراهای دانشجویی دانشگاه ایلام که تاکنون در سطح سه و چهار قرار داشتند نیز ارتقا رتبه یافتند.

علی اکبری گفت: به منظور بازسازی و تعمیرات اساسی سراهای دانشجویی شهید ورمزیار و شهید مطهری ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارهای صندوق رفاه دانشجویان هزینه شد.

وی با بیان اینکه این پروژه مرداد و شهریور سال جاری به طور کامل انجام گرفت، افزود: سراهای دانشجویی ایلام برای نخستین بار به سطح یک ارتقا پیدا کردند.

رئیس دانشگاه ایلام اضافه کرد: برای تامین بخشی از هزینه‌های بازسازی خوابگاه‌های دانش و الغدیر، نوسازی سیستم حرارتی سراهای شهید مطهری و شهید ورمزیار، تعویض و نوسازی وسایل آشپزخانه سراهای دانشجویی پسران و دختران، تجهیز آشپزخانه مرکزی دانشگاه و تجهیز کامل ساختمان ورودی پردیس خواهران بین مدیران صندوق رفاه و مسئولان دانشگاه ایلام مذاکره شده است.

دانشگاه ایلام با ۶ هزار دانشجو در مقاطع کاردانی تا دکترا و ۲۰۰ عضو هیات علمی، ۳۲ گروه آموزشی دارد و در سال ۱۳۷۰ در سفر مقام معظم رهبری به استان ایلام از دانشکده زیر مجموعه دانشگاه رازی کرمانشاه به دانشگاه ارتقا یافته است.

استان ایلام در مجموع ۳۶ دانشگاه و موسسه آموزش عالی دارد که ۲۶ هزار دانشجو در این مراکز دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آموزش عالی ایلام وزارت علوم ارزیابی عملکرد دانشگاه ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۴۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای ۸ سند همکاری بین ایران و پاکستان


به گزارش تابناک، همزمان با سفر رئیس جمهور اسلامی ایران به پاکستان، مقامات دو کشور در حضور «آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی» و «محمدشهباز شریف» نخست وزیر این کشور،۸ سند همکاری وتوافق نامه و یادداشت تفاهم به امضا رساندند.

اولین موافقت نامه که به امضای طرفین رسید همکاری های امنیتی بین دوکشور است.

موافقت نامه دوم موافقتنامه معاضدت قضایی در امور مدنی و تجاری بین جمهوری اسلامی ایران وجمهوری پاکستان است.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود و در رأس هیاتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی، امروز دوشنبه وارد اسلام‌آباد شد.

رئیس‌جمهور پس از استقبال رسمی از سوی نخست وزیر پاکستان در نشست مشترک هیات‌های عالی‌رتبه دو کشور شرکت کرد.

آیت‌الله رئیسی در این سفر همچنین با «آصف‌علی زرداری» همتای پاکستانی خود ملاقات می‌کند و علاوه بر آن با سفر به برخی شهرهای دیگر این کشور با علما، نخبگان، تجار و فعالان اقتصادی نیز دیدار و گفت‌گو خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • حلقه مفقوده مدیران عدم پیگیری و نظارت بر تصمیمات است
  • صحرایی: معلم محور اصلی تحول و راه حل تمام مسائل آموزش و پرورش است
  • کاهش محسوس علاقه پسران به دانشگاه ها؟!
  • امضای اسناد همکاری میان هیات‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان
  • ایران و پاکستان هشت سند همکاری امضا کردند
  • امضای ۸ سند همکاری بین ایران و پاکستان
  • اسناد همکاری میان هیات‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان امضا شد
  • استاندار جدید مازندران معرفی شد
  • معرفی استاندار جدید مازندران
  • رئیسی به پاکستان و سریلانکا سفر می‌کند