Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت:با حضور دکتر موحد،رئیس کل دادگستری استان 4مرکز مهر خانواده(مرکزملاقات فرزندان طلاق) در شهرستان های راور ،زرند،رفسنجان و سیرجان به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شدند .

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد باقر اسلامی اظهار داشت: با عنایت به قانون حمایت از خانواده و ماده 68 آیین نامه اجرایی قانون حمایت از خانواده (موضوع تبصره ماده 41 قانون حمایت از خانواده) جهت تعیین محل مناسب برای ملاقات فرزندان طلاق توسط دادگستری و با همکاری سایر ارگان های مربوطه و به منظور فراهم  اوردن شرایط مناسب تبادل و ملاقات فرزندان طلاق با والدین خود،4 مرکز مهرخانواده در استان کرمان افتتاح  شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام قضائی خاطرنشان ساخت: این مراکز به همت و تلاش معاونت اجتماعی وپیشگیری از وقوع جرم استان  و با هدف ایجاد تسهیلات ویژه جهت تبادل وملاقات فرزندان طلاق با  والدین خود درمرکز استان و برخی شهرستانها ایجاد شده اند.

اسلامی گفت: ارائه خدمات روانشناختی,مشاوره ای, مددکاری و آموزشی به خانواده ها در راستای پیشگیری از وقوع آسیب های خانواده از دیگر برنامه ها و اهداف این مراکز می باشد.

شایان ذکر است مقامات قضائی، فرماندهان انتظامی و روسای بهزیستی شهرستان های مذکور به صورت ویدئو کنفرانس در آئین افتتاح این مراکز حضور داشتند .

 

بیشتر بخوانید: با صلح وسازش 45محکوم به قصاص نفس از اعدام رهایی یافتند روحانیت می تواند نقش موثری در حل معضلات اجتماعی ایفا کند

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کرمان پیشگیری از وقوع جرم خانواده رئیس کل دادگستری استان طلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۴۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح طرح های صنعتی و برق رسانی در دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ یکی از این طرح ها کارخانه فرو آلیاژ پارس با ظرفیت تولید سالانه ۵۰ هزار تن فروسیلیس و فروسیلسیوم با اعتبار یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است که برای ۳۵۰ نفر شغل شده است.
طرح دیگر افتتاح پست برق ۶۳ کیلو ولت تاریخانه دامغان با اعتبار ۱۲۵ میلیارد تومان بود که با هدف تامین برق پایدار و مستقل شهرک صنعتی، کاهش خاموشی و افزایش قابلیت اطمینان شبکه برق رسانی اجرا شد.
بازدید از باند دوم محور دامغان به معلمان به طول ۱۱۰ کیلومتر با پیشرفت ۵۰ درصد که در حال احداث است و، بازدید از مرکز پرورش و اصلاح نژاد دام سبک لری و بختیاری با ظرفیت ۴۰۰۰ راس از دیگر برنامه‌های سفر داود منظور به دامغان بود

دیگر خبرها

  • ‌سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس: اگر افرادی حجاب را قبول ندارند ناگزیر هستند از قانون تبعیت کنند
  • افتتاح طرح های صنعتی و برق رسانی در دامغان
  • احیای ماده ۴۸ قانون الحاق مالی دولت
  • دریافت مجوز استخدام ۳۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران
  • پیگیری استخدام فرزندان آزادگان و جانبازان ۲۵ درصد
  •  پیام سردار قاآنی به اسماعیل هنیه
  • سردار قاآنی شهادت شماری از فرزندان و نوه‌های اسماعیل هنیه را تسلیت گفت
  • سردار قاآنی پیام صادر کرد +جزئیات مهم
  • پیام تسلیت سردار قاآنی به هنیه
  • فردا ؛ افتتاح بیش از دو هزار واحد مسکونی در سمنان