Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر،صبح امروز مجید رضایی در نشست خبری با اصحاب رسانه تربت حیدریه اظهار کرد: استانداردسازی چمن وجایگاه طبقاتی ورزشگاه تختی ، زمین های تنیس خاکی، فوتبال ساحلی،  همچنین بهسازی سالن های جودو و بوکس مهمترین این پروژه ها هستند.

وی افزود: در حوزه عمرانی پس از تکمیل و راه اندازی ورزشگاه پنج هزار نفری آزادی، عملیات استاندارد سازی چمن ورزشگاه تختی که بیش از ۵۰ سال قدمت دارد در دستور کار قرار گرفته که بهسازی جایگاه و سالن طبقاتی آن نیازمند سه میلیارد تومان اعتبار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی بیان کرد: راه اندازی پیست دوچرخه سواری بانوان در ورزشگاه آزادی، چمن مصنوعی شهر رباط سنگ و ساخت خانه جوان که امسال برای آن اعتبار پیش بینی شده از دیگر پروژه های حوزه ورزش وجوانان در این شهرستان است.

رئیس اداره ورزش وجوانان تربت حیدریه با اشاره به موفقیت های  ورزشکاران تربت حیدریه در یکسال اخیر، گفت: در حوزه ورزش قهرمانی  نخستین سهمیه المپیک ۲۰۲۰  توسط حسن تفتیان ورزشکار تربتی برای خراسان رضوی بدست آمد ضمن اینکه در یکسال گذشته ۲۰۰ مدال رنگارنگ در میادین مختلف بین المللی، ملی واستانی توسط ورزشکاران این شهرستان کسب شده است.

وی بیان کرد: از آنجا که بسیاری از برنامه ها و فعالیت های ورزشی در سالن های خاص و مرکز شهر برگزار می شود و بسیاری از جوانان و نوجوانان حاشیه شهر آرزوی بازی و تمرین کردن در این سالنها را دارند ، بنا داریم تا سیاست های حوزه ورزش را به حاشیه شهر سوق دهیم‌.

رضایی تصریح کرد: اگر چه سالن های ورزشی کارگران و مالک اشتر  در حاشیه شهر بنا شده اند، اما به دلیل هزینه های بالای  استفاده از این اماکن،  مردم حاشیه شهر نمی توانند از این امکانات استفاده کنند.

رئیس اداره ورزش وجوانان تربت حیدریه گفت: بر همین اساس بنا داریم تا در نخستین گام، همایش ورزش همگانی را در کوی بازرگان بعد ار پایان فصل برداشت زعفران با حضور تیم های مختلف ورزشی برگزار کنیم.

کد خبر 4756420

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان تربت حیدریه مجید رضایی ورزش اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران ایلام گرگان قزوین سانحه تصادف شهرکرد زائران اربعین بارش باران خطبه های نماز جمعه استانداری سمنان بازگشت زائران اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۵۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی

استاندار خراسان‌جنوبی از اختصاص چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از روابط عمومی استانداری، جواد قناعت در حاشیه دیدار با سعید جغتایی رئیس امور طرح‌های کلان سازمان برنامه و بودجه کشور که به جهت پیگیری مطالبات سفر رئیس‌جمهور انجام گرفت، اظهار کرد: اختصاص مبلغ چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع ملی به پروژه‌های مصوب سفر رئیس‌جمهور به استان خراسان‌جنوبی از مهمترین نتایج این دیدار بود.

وی افزود: در این جلسه ضمن ارائه گزارشی در خصوص روند اجرای پروژه‌های مربوط به مصوبات سفر در استان، تکمیل و تحقق صددرصدی آنها به عنوان یک مطالبه عمومی مطرح شد.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در این جلسه بر ضرورت تسریع در روند تخصیص اعتبارات مربوط به مصوبات سفر رئیس‌جمهور تأکید شد، گفت: در این جلسه مقرر شد که مبلغ چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع ملی در مرحله اول تخصیص‌های سال ۱۴۰۳ به استان خراسان‌جنوبی اختصاص پیدا کند.

کد خبر 747462

دیگر خبرها

  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • ۳۹ سالگی دانشگاه آزاد در زعفرانی‌ترین شهر جهان
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • متروی بهارستان نیازمند ۴هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • اعتبار تکمیل مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی بندر امام حسن تخصیص یافت
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • آغاز مسابقات مهارت لوازم اندازه گیری منطقه ای خراسان رضوی در حوزه نصب کنتور تکفاز