Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر به یک مقصد گردشگری و یک سفرخارجی فکر می‌کنید وگرجستان راکه درفاصله نسبتا نزدیکی از کشور ما قرارگرفته و درسال‌های اخیر به یکی از محبوب‌ترین مقاصدگردشگری تبدیل شده است رادرلیست خود دارید اما هنوز درانتخاب مقصد مردد هستید این مطلب به شما نشان می‌دهد که پرواز تهران تفلیس یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفر خارجی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهم نیست که اهل کوله‌گردی یا سفرلاکچری ولوکس باشید، اگر می‌خواهید سفر به تفلیس را در دفتر خاطرات خودتان ورق بزنید، درهرصورت سفربه تفلیس برایتان مقرون به‌صرفه خواهد بود. تفلیس شهری توریستی است و با داشتن هتل‌ها، مسافرخانه‌ها و هاستل‌های فراوان با قیمت‌های متنوع آماده پذیرایی از مسافران هستند و اقامت، حمل ونقل ‌عمومی، غذا و حتی هزینه ورودی جاذبه‌های‌گردشگری تفلیس منصفانه و معقول است. خوب است بدانید بازدید از بسیاری از ابنیه‌ تاریخی رایگان است.

سفر به تفلیس مزیت‌های بسیاری دارد که هرکسی را به فکر سرزدن به قیمت‌های بلیط هواپیما از تهران به تفلیس می‌اندازد تا بتواند یک بلیط چارتر تهران تفلیس پیدا کند.

بلیط هواپیما تهران تفلیس

درست است که ارزان بودن هزینه‌های سفر یکی از اولین دلایل سفر به این شهر است اما تنها دلیل نیست! تفلیس واقعا شهری زیبا و مسحورکننده است و هرکسی با هر سلیقه‌ای را جذب خود می‌کند. و تور ارزان تفلیس در بین ایرانیان بسیار پرطرفدارشده و همانند استانبول مقصد گردشگری بسیاری از سراسر دنیاست و افراد می‌ توانند بلیط پرواز تهران تفلیس را به راحتی تهیه کرده و از این شهر که مکان‌ها و جاذبه‌های تاریخی فراوانی که هرکدام در نوع خود بی‌نظیراست دیدن کنند، اگر به فرهنگ، تاریخ و بازدید از مکان های تاریخی علاقه‌مندید تفلیس انتخابی عالی است‌، وبسایت کی سفر همان جایی است که به راحتی پرواز چارتر تهران تفلیس را می‌توانید از آن خریداری کنید.

تفلیس پر از شگفتی‌های معماری است؛ تنها یک ساعت زمان بگذارید و گشتی در این شهر بزنید تا ترکیبی از سبک‌های مختلف معماری از قرون وسطی گرفته تا نئوکلاسیک و معماری استالینیت رامشاهده کنید.

پیشنهاد می‌کنیم برای پاسخگویی به ندای شاهکارهای معماری جهان، یک بلیط هواپیما تهران تفلیس را خریداری کنید و گذر زمان را در یک شهر به تماشا بنشینید.

قیمت بلیط هواپیما تهران تفلیس

یکی دیگر از دلایل سفر به تفلیس لذت خریدی آسان و ارزان است. برای خرید سوغاتی و هرچه که نیاز دارید لازم نیست به دنبال بازار بگردید، چون در هر گوشه از شهر یکی دو تا بازار محلی هست. علاوه بر بازارهای رسمی، بازارهای کوچک و محلی، غرفه‌های سیار و حتی دستفروش‌ها در نقاط مختلف شهر محصولات مختلف را با قیمتی مناسب می‌فروشند و شما می‌توانید با خرید بلیط پرواز چارتر تهران تفلیس و خرید از بازارهای محلی در هزینه‌های نهایی خود صرفه‌جویی کنید.

حمل و نقل در تفلیس

تفلیس یکی از مقاصد پرطرفدار گردشگری در سراسر جهان است به همین دلیل مسئولین این شهر برای آسایش و راحتی مسافران و گردشگران سیستم حمل و نقل مناسبی را در نظر گرفته‌اند. از جمله وسایل نقلیه عمومی تفلیس می‌توان به اتوبوس‌های درون شهری، اتوبوس‌های مسافرتی، قطار (ماشین) کابلی، مترو، مینی بوس و تاکسی اشاره کرد. در بین وسایل حمل و نقل تفلیس، تاکسی‌های آن از همه ارزانتر است پس بنابراین اگر قصد پرواز به این شهر پر طرفدار دارید از طریق یکی از روش‌های کی سفر اقدام به تهیه‌ی بلیط پرواز تهران تفلیس کنید تا به راحتی از طریق یکی از روش‌های حمل ونقل از این شهر دیدن کنید‌.

فستیوال‌های موسیقی

در تفلیس و باتومی چندین فستیوال موسیقی در سرتاسر سال برگزار می‌شود. بسیاری از گردشگران ایرانی با تور باتومی ارزان و تور تفلیس به این شهر از گرجستان سفر می کنند. یکی از مشهورترین فستیوال‌های موسیقی که در تفلیس برگزار می شود فستیوال جم فست (GEM Fest) است که بیشتر به سبک الکترونیک و جاز اختصاص دارد. و شما می‌توانید با رزرو بلیط پرواز تهران تفلیس رفت وبرگشت به راحتی ودر زمان مناسب از این فستیوال که در فضای باز و در فصل تابستان برگزار می شود و هر ساله هنرمندانی برجسته از سرتاسر دنیا در این فستیوال شرکت می‌کنند، لذت ببرید.

پایتخت شکم‌گردی

اما یکی از مهم ترین دلایل سفر به تفلیس! غذاهای خوشمزه تفلیس است، اگراهل شکم‌گردی و امتحان کردن غذاهای جدید هستید بلیط چارتر تهران تفلیس را بخرید و در مورد سفر به تفلیس شک نکنید! در این شهر آن قدر غذای خوشمزه و لذیذ هست که مطمئنا برای امتحان کردن تمام آن ها وقت کم می‌آورید! البته شاید بعد از بازگشت از تفلیس مجبور شوید مدتی رژیم بگیرید، اما ارزشش را دارد!

بنابراین تفلیس با ویژگی‌های خارق العاده‌ای که دارد هرکسی را به فکرسرزدن به قیمت بلیط هواپیما از تهران به تفلیس رفت و برگشت می‌اندازد.                                                                                  

 واگر شما فردی هستید که تفلیس را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کرده‌اید، به قیمت بلیط هواپیما از تهران به تفلیس نگاهی کنید و بعد برای خرید بلیط تهران تفلیس به قیمت ارزان اقدام کنید.

بلیط لحظه آخری تهران تفلیس

 بلیط لحظه آخری تهران تفلیس نه‌تنها از لحاظ مالی برای شما مفید خواهد بود، بلکه هیجان انگیز و جذاب نیز خواهد بود. اگر مدت زیادی را به دنبال قیمت بلیط هواپیما رفت و برگشت تهران تفلیس باشید و وبسایت کی سفر را دنبال کنید، از تغییرات قیمت‌ها هیجان زده می‌شوید و پس از آنکه قیمت بلیط هواپیما تهران تفلیس به زیر عددی رسید که برای شما مناسب است، می‌توانید اقدام به خرید کنید.

همین حالا بلیط پرواز به تهران تفلیس را از کی سفر خریداری کنید و هرچه زودتر چمدان های خود را برای‌ پرواز تهران تفلیس ببندید‌.

 

بلیط چارتر تهران تفلیس

ایرلان‌های مختلف در طول هفته پروازهایی با نرخ ویژه و همینطور پروازهای چارتری به مقصد تفلیس دارند،که شما می توانید چارتر ارزان پرواز تهران تفلیسِ را با انتخاب ایرلاین ‌های مختلف تهران تفلیس و ایرلاین مورد علاقه خود، در تاریخهای مختلف در وبسایت کی سفر یافته و آن را به راحتی رزرو و خرید نمائید.

برای این کار تنها کافیست به صفحه کی سفر وارد شده و در بخش جستجو با تعیین تاریخ مورد نظر برای پرواز رفت و برگشت خود و فشردن دکمه جستجو، لیستی از پروازهای چارتری کی سفر برای مسیر تهران تفلیس مشاهده خواهید کرد که می توانید پرواز مورد نظر خود را از لیست انتخاب و خریداری نمایید‌.

رزرو بلیط هواپیما تهران تفلیس

برای تهیه بلیط هواپیما تفلیس بعد از ورود به سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما کی سفر، به راحتی با انتخاب مبدا و مقصد، زمان و تعداد مسافر، لیستی از تمامی پروازهای موجود در تاریخ مورد نظرتان را می‌بینید. ومی توانید مناسب‌ترین انتخاب را در خرید بلیط هواپیما تهران تفلیس داشته‌باشید و یک بلیط ارزان هواپیما بخرید.

بلیط چارتر تفلیس

بلیط چارتر تهران تفلیس اولین و بهترین انتخاب هرکسی برای سفر خارجی است. برای همین اغلب افراد در بررسی کردن قیمت بلیط تفلیس به دنبال یافتن چارتر تهران به تفلیس هستند. و البته با وبسایت کی سفر به راحتی می‌توانید پرواز چارتر تهران تفلیس را خریداری کنید.  برای این کار تنها کافیه پس از انتخاب یکی از دو گزینه پرواز "یک طرفه" یا "دو طرفه"، مبدا و مقصد خود را تعیین کنید، و پس از جستجو می‌توانید نتایج به‌دست آمده را مقایسه و بلیط هواپیما تهران تفلیس مورد نظر خود را در سایت‌کی سفر رزرو و خریداری کنید.

بلیط ارزان هواپیما تهران تفلیس

همانطور که می‌دانید قیمت بلیط هواپیما در یک مسیر خاص، تحت تاثیر عوامل مختلفی مثل نوع کلاس پروازی، شرکت هوایی ارائه دهنده بلیط و... می‌باشد. از این رو برای خرید بلیط ارزان هواپیما تفلیس بهتر است

 هنگام جستجو، بلیط‌ها را در شرایط یکسان با هم مقایسه کنید، و شما به راحتی می‌توانید بلیط ارزان تهران تفلیس را در وبسایت کی سفر پیدا کنید.

امکان خرید بلیط هواپیما از معتبرترین ایرلاین‌ها

با خرید از کی سفر شما به متنوع‌ترین و معتبرترین ایرلاین‌ها دسترسی خواهید داشت، پس اگر می‌خواهید بلیط تفلیس را حتما از شرکت هواپیمایی خاصی خریداری نمایید، با استفاده از گزینه ایرلاین در سیستم فیلترینگ، ایرلاین موردنظر خود را انتخاب کنید‌.  

  فرودگاه‌های تفلیس

در زمان رزرو و خرید بلیط پرواز تفلیس از کی سفر‌، چنانچه فرودگاه مقصد برای شما مهم است میتوانید آن را از لیست فرودگاه‌های تفلیس که در بخش فیلترها نمایش داده می شود انتخاب کنید تا فقط لیست پروازهای فرودگاه مورد نظر برای شما نمایش داده شود.

فرودگاههای تفلیس عبارتند از :فرودگاه بین‌المللی شوتا روستاولی تفلیس‌.

راهنمای خرید آنلاین بلیط هواپیما تهران تفلیس در سایت معتبر کی سفر

  جستجوی بلیط هواپیما تهران تفلیس

ابتدا از آخرین وضعیت بلیط‌های تفلیس اطمینان حاصل کنید، برای این کار در قسمت پرواز خارجی، نوع بلیط (بلیط رفت و برگشت یا بلیط رفت) را انتخاب کنید و سپس سایر جزئیات مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و... را مشخص کرده و در آخر اقدام به تهیه‌ی بلیط پرواز تهران تفلیس نمایید‌.لازم به ذکر است که نکات فوق کاملا حیاتی  می‌باشند.

تهران تفلیس را به عنوان مقصد در بخش جستجوی پرواز، در سایت معتبر کی سفر انتخاب کنید. سپس تاریخ سفر خود را به شمسی یا میلادی درج نمایید. در نهایت با اطمینان خاطر از انتخاب خود لذت برده از این شهر پرطرفدار دیدن کنید‌.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بلیط هواپیما پرواز تهران تفلیس تور باتومی گرجستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۵۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت وزن وسایل در پرواز

پرداخت هزینه برای اضافه ‌بار یکی از دغدغه‌های مهم بسیاری از مسافران است. کم‌تر کسی دوست دارد که بابت حمل وسایلش با هواپیما هزینه اضافی بپردازد. بااین‌حال به دلیل قوانین حاکم بر ایرلاین‌های مختلف، افراد مجاز هستند که فقط مقدار مشخصی بار را با خود حمل کنند.

اگر میزان بار مسافران بیش‌تر از حد مجاز باشد باید هزینه‌ای اضافی به‌عنوان جریمه اضافه ‌بار بپردازند. این محدودیت‌ها در ایرلاین‌ها و کلاس‌های پروازی مختلف با هم متفاوت است. اگر بلیط هواپیما تهران استانبول را خریده‌اید و به‌زودی راهی سفر هستید؛ مطالعه این مطلب را از دست ندهید. ما در ادامه درباره محدودیت‌های موجود درباره وزن وسایل برای حمل با هواپیما بیش‌تر صحبت می‌کنیم.

مقدار بار مجاز در ایرلاین‌های داخلی چقدر است؟

قوانین مربوط به محدودیت‌های حمل بار در ایرلاین‌های داخلی کم و بیش شبیه به یکدیگر است. برای مثال افرادی که بلیط هواپیما تهران استانبول ایرلاین‌های داخلی را خریده‌اند، اجازه حمل حداکثر 20 کیلوگرم بار را در کلاس اکونومی دارند. در پروازهای کلاس بیزینس نیز مسافران مجاز هستند که حداکثر 30 کیلوگرم بار را با خود حمل کنند.

این میزان بار در ایرلاین‌های مختلفی مانند کاسپین، تابان، زاگرس، آسمان، آتا، ایران ایر و کیش ایر ممکن است تفاوت‌هایی جزئی با یکدیگر داشته باشد. همچنین مقدار باری که شما در ایرلاین‌های داخلی می‌توانید با خودتان به داخل کابین ببرید، بین پنج تا هفت کیلوگرم است.

مقدار بار مجاز در ایرلاین‌های خارجی چقدر است؟

مقدار بار مجاز در ایرلاین‌های خارجی مختلف با یکدیگر متفاوت است. برای مثل شما در پروازهای شرکت لوفت هانزا می‌توانید حداکثر 23 کیلوگرم بار را در کلاس اکونومی و 32 کیلوگرم بار را در کلاس بیزینس با خود حمل کنید.

ترکیش ایر نیز که یکی از ایرلاین‌های فعال در خطوط هوایی تهران استانبول است به مسافران خود اجازه حمل 20 کیلوگرم بار در کلاس اکونومی و 30 کیلوگرم بار را در کلاس بیزینس می‌دهد. قبل از خرید بلیط هواپیما تهران استانبول از سایت علی بابا می‌توانید اطلاعات مربوط به میزان بار مجاز هر کدام از پروازها را به‌طور دقیق ببینید. این اطلاعات در بخشی به نام قوانین بار به طور کامل نوشته شده است.

هزینه اضافه بار چگونه محاسبه می‌شود؟

محاسبه وزن چمدان‌هایتان یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید قبل از پرواز انجام دهید. اگر وزن چمدان‌هایتان از میزان تعیین شده توسط ایرلاین بیش‌تر باشد، آن‌وقت مجبور خواهید شد که اضافه بار بپردازید. به‌طورکلی هزینه هر کیلوگرم اضافه بار معادل یک درصد از قیمت بلیط پروازتان است.

برای مثال اگر شما دو کیلو بار اضافی با خود همراه داشته باشید باید مبلغی معادل دو درصد از قیمت بلیط پروازتان را به‌عنوان جریمه اضافه بار بپردازید. آژانس‌های هواپیمایی که بلیط پروازتان را از آن‌ها خریده‌اید؛ اطلاعات دقیق‌تری درباره میزان هزینه اضافه بار در اختیار خواهند گذشت بااین‌حال در وب‌سایت ایرلاین‌های خارجی نیز اطلاعات کاملی در این‌باره وجود دارد.

قوانین مربوط به بار دستی در ایرلاین‌های مختلف چگونه است؟

 منظور از بار دستی وسایلی هستند که شما می‌توانید آن‌ها را با خود به داخل کابین هواپیما ببرید. بسیاری از مسافران ترجیح می‌دهند که وسایل گران‌قیمت خود را به داخل کابین ببرند زیرا امکان آسیب‌دیدن آن‌ها در قسمت بار هواپیما وجود دارد. برای مثال لپ‌تاپ و دوربین عکاسی از جمله وسایلی هستند که اجازه دارید آن‌ها را با خودتان به داخل کابین ببرید.

قوانین مربوط به بار دستی در ایرلاین‌های داخلی و خارجی با هم بسیار متفاوت است. به شما پیشنهاد می‌کنیم که اطلاعات مربوط به میزان بار مجاز را بخوانید و سپس برای خرید بلیط تصمیم بگیرید. اکثر ایرلاین‌ها به مسافران خود اجازه می‌دهند که حدود پنج تا هفت کیلو بار را با خود به داخل کابین ببرند.

البته به‌جز وزن، ابعاد این وسایل نیز مهم هستند. برای مثال ابعاد وسایل شما باید طول، عرض و ارتفاعی کم‌تر از ۵۶، ۴۵ و ۲۵ سانتی‌متر داشته باشند. همچنین بسیاری از ایرلاین‌ها به مسافران کلاس‌های پروازی بیزینس و فرست کلاس اجازه می‌دهند که حدود 15 کیلوگرم بار را به‌عنوان بار دستی با خود به داخل کابین ببرند.

حمل کدام وسایل در کابین هواپیما غیر مجاز است؟

همه وسایل شما قبل از ورود به هواپیما بررسی می‌شوند زیرا مسافران اجازه حمل برخی از وسایل به کابین هواپیما را ندارند. برای مثال شما نباید وسایل تیز و برنده مانند چاقو را با خود به داخل کابین هواپیما ببرید. همچنین حمل وسایل ورزشی مانند بدمینتون یا چوب بیسبال و مواردی از این قبیل نیز ممنوع است.

اگر می‌خواهید وسایل ورزشی را با خود به سفر ببرید باید آن‌ها را به قسمت بار هواپیما تحویل دهید. از دیگر وسایل ممنوعه می‌توان به ابزارآلات مانند انبردست و پیچ ‌گوشتی، فندک، کبریت و سایر وسایل اشتعال‌زا، میوه، گوشت و برخی دیگر از مواد خوراکی اشاره کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • محدودیت وزن وسایل در پرواز
  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد
  • قیمت بلیط استانبول به تبریز مرداد 1403
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • قیمت جت شخصی چند؟
  • خرید جت؛ جنجال بر سر یک قانون ۲۰ ساله!
  • قیمت جت‌ های شخصی در ایران چند تومان است ؟
  • قیمت هواپیما‌های شخصی در ایران چقدر است؟
  • قیمت هواپیما‌های شخصی در ایران چقدر است ؟